skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
20:16:23
06.12.2011
06.12.2011
Lil Flip 130 - zrušená registrace
-> Milan 136: nemáš za co koukal jsem naní někde na srazu :-)
20:13:51
06.12.2011
06.12.2011
Milan 136
-> Lil Flip 130: díky
19:44:10
06.12.2011
06.12.2011
Lil Flip 130 - zrušená registrace
pěknej Litřík :-)
19:49:11
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
Zajímavost je, že i po GO motoru, kterou dělal táta to bralo olej. Jezdilo se na Esso Uniflo 10w40. Mně tam za tři jízdy do vrchu zmizelo půl litru.
Po nalití Castrolu Edge Sport 10W60 mi to nesežralo nic
Po nalití Castrolu Edge Sport 10W60 mi to nesežralo nic
19:42:21
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> 4FELDA4: díky moc
19:13:53
11.11.2011
11.11.2011
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Milan 136: pekne upravená 1000-ka
18:03:10
11.11.2011
11.11.2011
Milan 136
-> T: díky. Už je mám někdy od léta. Mají dvě rozteče a obě špatně
14:47:05
11.11.2011
11.11.2011
T
-> Milan 136: : tak to gratulace, hezká zásoba
21:53:21
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> T: tak tak. A při vykládání odrovnaly pošťáka
21:45:23
10.11.2011
10.11.2011
T
-> Milan 136: : to jsou ty celoleštěný za 5t.?
21:31:37
10.11.2011
10.11.2011
Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: díky. Mám tu sedan, sport, velikost M. Foto přikrytýho auta bohužel nemám
21:27:55
10.11.2011
10.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: hmm,závidim obojí
nemáš foto tý plachty prosím??klidně na mejla,taky o nějaký takový uvažuju a jěště jakou máš přesně?díky předem
nemáš foto tý plachty prosím??klidně na mejla,taky o nějaký takový uvažuju a jěště jakou máš přesně?díky předem
19:46:00
06.11.2011
06.11.2011
Milan 136
19:42:50
05.11.2011
05.11.2011
Milan 136
pořízena plachta na přikrytí. Zítra ji asi zabalím, ať může v klidu spinkat
19:54:59
08.10.2011
08.10.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: já vím, pamatuju si ty fotky
17:47:17
08.10.2011
08.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: takhle vypadala v začátcích, díru na chladič a kapotu sem páchal už já img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_109_2161__2009
-02-15_20-05-32_86.jpg
12:41:43
08.10.2011
08.10.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: díky pane
23:30:37
06.10.2011
06.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Milan 136: já ti tady na to porád slintám, nemůžu si pomoct, ale těžce mi připomíná moje začátky s bílou MB, jooo, to byly časy, to měl ještě Apple vlasy