skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
MBčko momentálně prochází menší renovací...postupně budu informovat a přidávat seznam úprav. Děkuji za pochopení :o)
Historie vozu:
Škoda 1000MB DE LUXE
-rok výroby 1965
-1975 provedena výměna karoserie po havárii za novější typ(1969) :-(
-1997 vozidlo bylo komplet zatopeno při povodních
-2005 Jsem se stal její majitelem, zahájení prací nad její záchranou, Cílem je co nejvíce se přiblížit původnímu stavu
-2006/05 po celolaku
Karoserie: Byla ve velice zachovalém stavu, ale zub času se projevil na PZ blatníku jinak bez koroze.Lak karoserie ve velmi špatném stavu, rozhodnuto o celolaku...nekonečné broušení a rovnání ne vždy uplně rovných plechů karoserie se protahovalo a letos již konečně vyjelov novém kabátě z lakovny,barva 8165 :-)
Motor: najeto něco přes 300tkm, aktualně KO spojkové ložisko, motor jde nyní ven a bude se dělat kompletní GO
08/2006 - nové spojkové ložisko, motor smontován a šlape ;-)
Podvozek: - nové přední zadní tlumiče,
- opískované a nalakované disky kol.
- nástřik podvozku a dutin
- nové pneu MABOR 155/80 R14 ( luxusní :-) )
Interiér: Z důvodu zatopení vozu při povodních se muselo skoro vše vyhodit...interier je nyní laděn do černé barvy...nové sedačky další části interieru na zakazku ušity v čalounictví z černé koženky a látky,nové obložení sloupku a obložení podběhů
Plánované úpravy roku 2008: renovace přední nápravy, výměna předního a zadního chrom nárazníku za uplně nové, doladění detailů
Účast na srazech:
Škoda sraz Telč 08/2006
II. Škoda sraz Přerov 18.8.2007 - 2.místo kategorie Best Of Š100-Š1000MB
6. Sraz Škodahome Praha-Chabry 24.5.2008 - ocenění poroty mezi TOP 3
Významná data
17.8.2006 MBčko dokončeno, některé detaily se budou dodělávat, ale to až časem ted na to už nemám náladu :-) Jinak maximalně spokojen s autíčkem
28.10.2006 poslední letošní vyjíždka a uloženo k zimnímu spánku
------------------------- -----------------
12.5.2007 První letošní cesta na sraz škodahome v Praze, na 58km dálnice D1 odešel do věčných lovišt morutek mého MBska, prasklé ojniční ložiško na 4 válci a bylo hotovo.
14.5.2007 Koupen jiny motor, po technické strance vyborny, ale vypadá hrozně, bud se složí do toho puvodního nebo se dá tento. Motor je venku, zkusí se udělat test a pak se rozhodnem, snad ještě letos vyjedu :-(
25.7.2007 Tak "nový" motor poskládán a opět se vrčí, testovací kilometry a vše v pořádku
------------------------- -----------------
24.5.2008 - Poprvé letos nasazeny SPZ (po 7.měsícich) a vydala se na 6. Sraz Škodahome Praha-Chabry - cestu Jihlava - Praha - Jihlava po dlouhém zimním spánku absolvovala bez problému a dovezla si malé ocenění poroty..
Historie vozu:
Škoda 1000MB DE LUXE
-rok výroby 1965
-1975 provedena výměna karoserie po havárii za novější typ(1969) :-(
-1997 vozidlo bylo komplet zatopeno při povodních
-2005 Jsem se stal její majitelem, zahájení prací nad její záchranou, Cílem je co nejvíce se přiblížit původnímu stavu
-2006/05 po celolaku
Karoserie: Byla ve velice zachovalém stavu, ale zub času se projevil na PZ blatníku jinak bez koroze.Lak karoserie ve velmi špatném stavu, rozhodnuto o celolaku...nekonečné broušení a rovnání ne vždy uplně rovných plechů karoserie se protahovalo a letos již konečně vyjelov novém kabátě z lakovny,barva 8165 :-)
Motor: najeto něco přes 300tkm, aktualně KO spojkové ložisko, motor jde nyní ven a bude se dělat kompletní GO
08/2006 - nové spojkové ložisko, motor smontován a šlape ;-)
Podvozek: - nové přední zadní tlumiče,
- opískované a nalakované disky kol.
- nástřik podvozku a dutin
- nové pneu MABOR 155/80 R14 ( luxusní :-) )
Interiér: Z důvodu zatopení vozu při povodních se muselo skoro vše vyhodit...interier je nyní laděn do černé barvy...nové sedačky další části interieru na zakazku ušity v čalounictví z černé koženky a látky,nové obložení sloupku a obložení podběhů
Plánované úpravy roku 2008: renovace přední nápravy, výměna předního a zadního chrom nárazníku za uplně nové, doladění detailů
Účast na srazech:
Škoda sraz Telč 08/2006
II. Škoda sraz Přerov 18.8.2007 - 2.místo kategorie Best Of Š100-Š1000MB
6. Sraz Škodahome Praha-Chabry 24.5.2008 - ocenění poroty mezi TOP 3
Významná data
17.8.2006 MBčko dokončeno, některé detaily se budou dodělávat, ale to až časem ted na to už nemám náladu :-) Jinak maximalně spokojen s autíčkem
28.10.2006 poslední letošní vyjíždka a uloženo k zimnímu spánku
------------------------- -----------------
12.5.2007 První letošní cesta na sraz škodahome v Praze, na 58km dálnice D1 odešel do věčných lovišt morutek mého MBska, prasklé ojniční ložiško na 4 válci a bylo hotovo.
14.5.2007 Koupen jiny motor, po technické strance vyborny, ale vypadá hrozně, bud se složí do toho puvodního nebo se dá tento. Motor je venku, zkusí se udělat test a pak se rozhodnem, snad ještě letos vyjedu :-(
25.7.2007 Tak "nový" motor poskládán a opět se vrčí, testovací kilometry a vše v pořádku
------------------------- -----------------
24.5.2008 - Poprvé letos nasazeny SPZ (po 7.měsícich) a vydala se na 6. Sraz Škodahome Praha-Chabry - cestu Jihlava - Praha - Jihlava po dlouhém zimním spánku absolvovala bez problému a dovezla si malé ocenění poroty..
BadyS - komentáře:
to je krazavyce
To je kraza......
fešanda,jen co je pravda.ta lyšta ze prodává tak 1500 až 2000kĝ bes blynkrů,takže +2krát 400,- opravdu to odpovýdá....

-> BadiZ: To je dobře, taki jzem už sasymoval.

Jelykož poĝazý je už nyc moc, tak MBĝko bilo uloženo k symnýmu zpánku. Jooo už abi bila nová zesónka

-> BadiZ: tak ten motor veru nepotešý

-> packa: ta ze našla naštěztý zchovaná delšý dobu v garážy na horšý ĝazi, jynak prodávat jzem jy moc nevyděl, kdiž tak majy jen nějakou ĝázt a kdo jy má celou tak chce tak nějak jak pýše havlyk. jynak dýki ;-)
-> packa: normálný cena sa tu lyštu je tak 2500
dobrá práce, heski sreztaurované. Sa kolyk zy zehnal novou předný lyštu z nápyzem škoda???? Já jy marně zhánym a kdiž už na nškoho narasym, tak sa ny chce azy 4000kĝ. Neny to moc?
vipadá moc heski...krázneí orygynál

peknej veteránek,jen co je pravda
-> BadiZ: já zpýš mizlym, jeztly u tebe nedaly tu šýpkovou v roce 75 (v tí době ze možná dávala). Mizlym, že pozledný MB bili jen takoví hodně tmaví
-> Martyn2705: Tak to koukám taki, přytom tam neny vubec pro rok 68 a 69 uvedená zvětle ĝervená a přytom ze dělaly
-> BadiZ: to je sajýmaví, já koukal na zkoda-mb.prekladiz.com/ a tam je ĝevená jen 8220 a 8130. Fakt sajýmaví, ale u škdovki ze nedá dyvyt nyĝemu
-> Martyn2705: puvodny barva na teto kaztly před lakovaným bila 8165 takže jzem jy sachoval,řykalo ze jy ĝervená papryka,pak bila ještě možnozt ta tmavšý (azy jak řykaš 8220).
-> BadiZ: Mám jenom malej dotásek, proĝ zy použyl barvu 8165 a ne 8220, která bi měla bít na modelu 69 původně?
-> Martyn2705: dýki moc sa hodnocený, věřým že tvá ze ty taki povede, mam tu ještě fotku než jzem saĝal a jzou zy velmy podobné, no každopádně dodělavki ještě nějaké budou

Moc pěkná, přezně takhle bich chtěl dopadnout z mojý
Nádherná práce, dávám 11 bodů s 10
Nádherná práce, dávám 11 bodů s 10
-> BadiZ: dyk sa ynfo...jynak je moc krazna ta tvoje :-) ta moje bude znad taki...

-> Targa: dýki pane ;-)

