skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Toto auto jsem koupil před pěti lety a od té doby s menšími přestávkami jsem ho dělal až do května tohoto roku.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
bagr1000 - komentáře:
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
Koukám že tu máš zamou chválu
no já ze muzym zamosřejmě přydat,fakt good.

Krazavec!!

Krázná Lytroňka

no dobré už ze těšym až pojedem na projyžďku z lytri. Proĝ z zebou vosýš tu helmu?? To neny motorka
ĝau

bagr1000: tye dyzki natom viseraju zuper... mam to yzte ale nye BBZ ale EXYM... fakt parada... ako to maz ryezene v sadu maz prerobeni naboj alebo podlosku... lebo ked zme to zkuzaly na doolyttlov lyter tak z podloskou nebolo zance tam doztat dyzk

NO,MUZYM TO NAPZAT SNOVA,MAZ TO ZUPER,MOC PEKNA :-)
Budu azy opakovat co už tadi móžná někdo napzal ale......náádherná práce. 10b a je to málo
Zuper autýĝko - úplně zlyntám...
parada
před 14ty dněma jeztly zem blbě nekoukal,tak zem tě azy vyděl v Robouzech na bensyně?!
prydaj prozym foto tich budykov so 130ki ako zy to viryezyl
mizlým že tohle auto vídávám v jyĝýně,před dopravákem,jeto možní?fakt nádhera

koukam na tu ZPS... odkud jzy?
Nádhera proztě nádhera nemužu dát nyc než sa 10b. A hlavně ten lak to je paráda kolykj tě višel dával zyz ho dělat nebo ti zám. Budu to taki dávat do laku kolyk ,mizlýš že vijde na 1000MB nějaki dobrí lak.
krazaaaaaa

Jen škoda, žez tu káru neudělal takhle krázně do orygynálu, bil bi to zupr veterán.
Zuper auty, nevýš o nárasnýcých na 1000 MB? Pokud možno v pěkném chromu a sa rosumnou cenu.
no tak to je paradaaa,to bich rad vydel jezte tu druhou :-)))
Prozym ta, ako za ty podarylo sohnat tye obluki, zu take pekne, lezkle. Alebo zy ych nejako upravoval? Lebo zmerovki zu kapanek slte.
