skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
-Toto auto jsem koupil před pěti lety a od té doby s menšími přestávkami jsem ho dělal až do května tohoto roku.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
-Nejprve jsem ho rozebral a celé obrousil až na plech. Během odstraňování všech ochranných nátěrů jsem našel spoustu prorezivělých míst, které jsem postupně všechny opravil. Další velikou etapou bylo připasování všech neoriginálních dílů. Jakmile jsem karosérii dokončil začala práce s protikorozní ochranou, kterou jsem nechtěl opomenout. Jediné co opravdu neumím je pěkné nalakování auta. Z toho důvodu jsem odvezl auto do lakýrny. Což byla nejdražší věc ,kterou jsem musel zaplatit. Letos v zimě jsem začal auto skládat a v květnu bylo zhruba hotové. Nesmím zapomenout na tátu, bez něhož bych auto dal stěží sám dohromady. Máme ještě jednu tisícovku, kterou také chci co nejdřív zveřejnit, protože je mnohem a mnohem lepší než tato.
-Motor 1300ccm, vačka 280° a další úpravy
-Převodovka 5ti rychlostní s převodem 3,9
-Podvozek snížený s ohledem na běžný provoz
-Brzdy 4pístkové bez posilovače
-Kola 185/60/13
-Disky 6j 13" BBS
-Budíky přístrojové desky upraveny ze 130
-Přední sedačky z Nissanu Mikra
-Komplet nové čalounění :-))) hrozná práce
-Auto je ve sportovní úpravě a v plánu nejsou žádné další úpravy v podobě spoilerů a podobných doplňků.
bagr1000 - komentáře:
-> bagr1000: Jak ti funguje chlazení? uchadí to tu 130? Jinak parádní auto.
krásne spravené
Prostě nádhera, prosím tě , dají se ještě někde sehnat ty čiré kryty př. blinkrů? měl bych o ně zájem
-> bagr1000: Se mi to líbí čím dál víc.. Ty 120kový výfukový svody se ti tam vešly bez úprav vedle sací plášť chladiče?
Pro: U-Geen Foto mám z www.rallybohemia.cz/html/
19_10_2008.html tak bohužel ne
Pro FMsedan: fotku sem dodám ale musíš chvilku počkat až pojedu do garáže a nafotím tí to 

je to pekný kúsok!!!Muselo to stáť veľa námahy dať hu do takéhoto stavu.
super fotka, nemas ji ve vetsim? skoda-virt.cz/cz/.../1030
12
až se jí ze sosnový otevřela huba



čau mohl by si sem dát fotku jak vypadaj ty budíky něco podobnýho sem měl v plánu dělat taky
Moc pěknej bagřík.. Jakpak vypadá červená kaplička v červeným okolí? Osobně bych asi černou nebo koženkovej potah, ale těžko si představit předem výsledek..
oprava laku ? co na tom opravovat, ved je to dobre, inac tie dvojokruhove brzdy su tvoj vymysel, alebo to tam uz bolo ?
Pěkný, gratulace...otázka, pročpak litinovej 5-kanál?
Tohlo jsou schopný udělat ze starý škodovky snad jen romové....


Zdravím šefe mám takový problém o víkendu jsem při manévru abych nevzal srnku škrtnul vo strom sháním pravej přední blatník.Jestli o někom ví dej prosím tě vědět jsem dost zoufalej.


pět let?to je hodně ale...to auto nemá jedinou chybyčku je to krása se kouknout

potkal jsem te v nedeli v Jinolicich :-) krasa.
jo moc pěkné autíčko skoro tak dobra jako ta moje
ba ne to je prdel
ale taky se určitě dočkam . cus


