(de)luxusní patina, navíc jen nejnutnější.. co víc si přát.
-> Eidy: Vím o podobným embéčku, jen červeným (možná taky 1100, ale musel bych dohledat), na kterým si potomci původního majitele dokonce hýčkají malou lokální dírku v jinak zdravých prazích..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak po letitém nesystematickém pokukování po embéčku mi přišla náhodou do cesty tato š. 1000 tedy spíše origo 1100, kterou jsem nemohl nekoupit.
Jedná se tedy o ŠKODU 1100 MB De Luxe, rok výroby 1969, půvabným detailem jsou původní prvoregistrační SPZ.
Škodovka je v původním stavu, ale nějaké ty bolístky i opravy "jak šel čas" jsou na autě k nalezení. Auto je v poměrně slušném stavu pouze s mírnou korozí, ale žádné díry skrz. škodovka byla delší dobu odstavená, ale má platné papíry i STK. Takže biť zanedbaná, zaprášená nastartovala, a po dofoukání pneu zvládla bez problému cestu po "ose" domů. Neměla to holka zase tak daleko, jen cca 50 km. Měl jsem jí domluvenou již v zimě, ale kvůli nejprve bohaté sněhové nadílce na vysočině, odkud auto je, a poté kvůli covidovému lockdownu jsem si autíčko přivezl až teď v květnu. Po příjezdu jsem škodovku umyl, a důkladně vyluxoval, zbývá mokrá očista interiéru, nějaké ty kosmetické úpravy a také nějaký ten servis...
Auto nečeká žádná zásadní renovace, ale pouze konzervace podvozku a dutin, a udržování v tomto původním stavu.
Dále chci vychytat asi 1000 Malých Bolestí, které litřík má, aby byl podle mých představ. (utržené lanko zadní kapoty, upadávajíci hlavice řadící páky, protékající termostat, přicpané trysky, kontrola vůlí ventilů, oleje, filtry, časem asi přetěsnění pedálovky atd atd....)
Jedná se tedy o ŠKODU 1100 MB De Luxe, rok výroby 1969, půvabným detailem jsou původní prvoregistrační SPZ.
Škodovka je v původním stavu, ale nějaké ty bolístky i opravy "jak šel čas" jsou na autě k nalezení. Auto je v poměrně slušném stavu pouze s mírnou korozí, ale žádné díry skrz. škodovka byla delší dobu odstavená, ale má platné papíry i STK. Takže biť zanedbaná, zaprášená nastartovala, a po dofoukání pneu zvládla bez problému cestu po "ose" domů. Neměla to holka zase tak daleko, jen cca 50 km. Měl jsem jí domluvenou již v zimě, ale kvůli nejprve bohaté sněhové nadílce na vysočině, odkud auto je, a poté kvůli covidovému lockdownu jsem si autíčko přivezl až teď v květnu. Po příjezdu jsem škodovku umyl, a důkladně vyluxoval, zbývá mokrá očista interiéru, nějaké ty kosmetické úpravy a také nějaký ten servis...
Auto nečeká žádná zásadní renovace, ale pouze konzervace podvozku a dutin, a udržování v tomto původním stavu.
Dále chci vychytat asi 1000 Malých Bolestí, které litřík má, aby byl podle mých představ. (utržené lanko zadní kapoty, upadávajíci hlavice řadící páky, protékající termostat, přicpané trysky, kontrola vůlí ventilů, oleje, filtry, časem asi přetěsnění pedálovky atd atd....)
Pavel.358/Škoda 1100MB - komentáře:
13:16:33
09.05.2021
09.05.2021
Jozka
10:02:21
09.05.2021
09.05.2021
Danster
Pěknej úlovek
21:50:44
08.05.2021
08.05.2021
moucan - zrušená registrace
Parádní! Gratulace a ať šlape.
21:32:03
08.05.2021
08.05.2021
Eidy
-> pavel.358: Nevěřil bych, že takhle zachovalý auto lze dneska ještě sehnat. V tomhle případě bych jen ošetřil lokálně bolístky, vystříkal dutiny a pečoval o něj. Gratuluju k fenomenálnímu úlovku.
19:38:51
08.05.2021
08.05.2021
j_j
Vypada super ! Gratulace po doladeni mechanickych veci bude "detailing" vylozene zabava