skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže tady máme další přírustek do rodiny kupátek. Je to Garde z BAZu, ale zatím kupodivu drží pohromadě :o) Proti původnímu stavu je pár věcí jinak, jako třeba:
- široký nápravy
- motor 742.136 r.v.1990 (vrtání 77, 280/280, lízlá hlava, otevřený kanály, leštěný ojnice, klika atd. - prostě takovej ten základ)
- převody skládaný od Sixty, SP 3,9. Někdo říká, že skládanej pětikvalt na těžším převodu je blbost, ale mně to vyhovuje. Otáčkově to vychází zhruba tak, že moje pětka točí stejný otáčky jako standartní čtyřka s převodem 4,22. (ve 120km/h cca 4500 ot/min)
- 4x kotouče (přední chlazený) - výrobce Kábrt
- výfuk Hrušička (nebo Hlušička? - nevím, kupoval jsem zprostředkovaně)
....atd.
Auto mělo dvě sady kol - bohužel Apolla s Yokohamama mi nějaká čubka šlohla. Na Ronalech jsou Roadstony 185/65 (jinou gumu jsem v tomhle rozměru nesehnal) - ty jsou na normální ježdění. Oboje ráfky jsou srovnaný, roztočený na váze a stříknutý dvojitou práškovou barvou, gumy samozřejmě nový.
Postupně jsou v plánu stavitelný tlumiče, nějaká klempířina, lak, sedačky, jednoduchej Weber a pár dalších drobností. Blbinky typu spojlery, křídla, megamuzika apod. nejsou v plánu, na takový auto podle mě nepatří. Z auta rozhodně nechci udělat závodní raketu, nicméně dynamičtější pohyb ještě nikomu neuškodil :o)) Postupně přidám pár fotek a novinek.
- široký nápravy
- motor 742.136 r.v.1990 (vrtání 77, 280/280, lízlá hlava, otevřený kanály, leštěný ojnice, klika atd. - prostě takovej ten základ)
- převody skládaný od Sixty, SP 3,9. Někdo říká, že skládanej pětikvalt na těžším převodu je blbost, ale mně to vyhovuje. Otáčkově to vychází zhruba tak, že moje pětka točí stejný otáčky jako standartní čtyřka s převodem 4,22. (ve 120km/h cca 4500 ot/min)
- 4x kotouče (přední chlazený) - výrobce Kábrt
- výfuk Hrušička (nebo Hlušička? - nevím, kupoval jsem zprostředkovaně)
....atd.
Auto mělo dvě sady kol - bohužel Apolla s Yokohamama mi nějaká čubka šlohla. Na Ronalech jsou Roadstony 185/65 (jinou gumu jsem v tomhle rozměru nesehnal) - ty jsou na normální ježdění. Oboje ráfky jsou srovnaný, roztočený na váze a stříknutý dvojitou práškovou barvou, gumy samozřejmě nový.
Postupně jsou v plánu stavitelný tlumiče, nějaká klempířina, lak, sedačky, jednoduchej Weber a pár dalších drobností. Blbinky typu spojlery, křídla, megamuzika apod. nejsou v plánu, na takový auto podle mě nepatří. Z auta rozhodně nechci udělat závodní raketu, nicméně dynamičtější pohyb ještě nikomu neuškodil :o)) Postupně přidám pár fotek a novinek.
Bonifác - komentáře:
00:02:27
31.10.2009
31.10.2009
patnact - zrušená registrace
Jo, tohle auto je od Targy. Podle čeho jsi ho poznal? :o)
23:55:46
30.10.2009
30.10.2009
Jaktak
Vypada pekne. Neni to Targovo bejvaly garde?