Tohle žluté Garde ke mě přišlo na konci roku 2007 jako pracovní auto, kdy nahradilo mé bílé eRko. Tehdá jsem denně jezdil 350-400km, vypadalo to, že to bude dlouhodobější, a tak bylo na místě spotřebnější auto... Bylo nově oprášené (plechy, lak), bifuel :)) a víceméně v původním stavu - to já rád :).
12/2007-1/2008 - zástavba 5Q s M vlečkou a 136. Původní komponenty uloženy. Repase a nulování tachometru, nové orig. tlumiče.
4/2008 Garde bylo v provozu nahrazené vozem britské provenience. Přeci jen to bylo servisně náročné a navíc jsem už dva roky neprovozoval Feldu, jízda bez střechy mi chyběla, takže kabrio Rover 216 byla logická volba :). Garde bylo odstaveno, respektive zapůjčené bráchovi, aby nehuntoval tátovu Máňu, což je 120LS, r.v.12/1980 - v safírové modři.
Po skončení TK bylo Garde uložené do depozitáře.....
....kde čekalo do listopadu 2022, kdy jsem ho přemístil domů, abych ho vrátil do běžného/veteránského provozu.
10/2022 - příprava k převozu
11/2022 - transport
12/2022 - kompletní oprášení hydrauliky, brzd, čištění chlazení, zalomený šteft v hlavé
1/2023 - sháním jinou hlavu
KDB/Garde - komentáře:
-> ptk: teraz; od roku 2007

tolko angličákov a teraz Garde - chcelo by to aspoň pravostranku =)
každopádne pekná zbierka a držím palce s Gardečkom, vyzerá nádejne ;)
tak pak přidej i nějaké další fotky z oprav atd...
hezkých garde není nikdy dost :)