skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit r.v. 94
Motor: Felicie 1.3 MPi, sport. filtr, náporové sání vzduchu, snížená hlava o 1,2 mm, chip řídící jednotky, leštěné svody a kanály v hlavě. Sportovní odfukový filtr z klikové skříně.
Výfukové potrubí: Komplet průchozí výfuk včetně rezonátoru a laděného koncového dílu z nerezu.
Interier: Palubní deska z Felicie potažená žlutým semišem.
Audio: Subwoofer a zesilovač Magnat + kapacitor. Oválové repro v předních dveřích Blaupunkt.
Exterier: Zadní nárazník přelaminovaný s usazením SPZ. Páté dveře zavařené. Kapota prodloužená s maskou a s výdechem ke vzduchovému filtru. Zavařený otvor na topení.
Podvozek: Pružiny vpředu -25 mm, vzadu -35 mm. Nápravy z Felicie se stabilizátory, litá kola R15, pneu 175/55.
Práce: Zima 2011 >> Nová kabeláž, zástavba kufru, natíraní podvozku, tlumiče, pružiny, světla, atd.
Zima 2012 >> Palubní deska, koberečky z hliníkového plechu, stříkání doplňků, výfukové potrubí.
Zima 2013 >> GO motoru, přelaminování zad. nárazníku, sundání prahů a křídel, převaření kapoty.
Zima 2014 >> V plánu celolak...
Motor: Felicie 1.3 MPi, sport. filtr, náporové sání vzduchu, snížená hlava o 1,2 mm, chip řídící jednotky, leštěné svody a kanály v hlavě. Sportovní odfukový filtr z klikové skříně.
Výfukové potrubí: Komplet průchozí výfuk včetně rezonátoru a laděného koncového dílu z nerezu.
Interier: Palubní deska z Felicie potažená žlutým semišem.
Audio: Subwoofer a zesilovač Magnat + kapacitor. Oválové repro v předních dveřích Blaupunkt.
Exterier: Zadní nárazník přelaminovaný s usazením SPZ. Páté dveře zavařené. Kapota prodloužená s maskou a s výdechem ke vzduchovému filtru. Zavařený otvor na topení.
Podvozek: Pružiny vpředu -25 mm, vzadu -35 mm. Nápravy z Felicie se stabilizátory, litá kola R15, pneu 175/55.
Práce: Zima 2011 >> Nová kabeláž, zástavba kufru, natíraní podvozku, tlumiče, pružiny, světla, atd.
Zima 2012 >> Palubní deska, koberečky z hliníkového plechu, stříkání doplňků, výfukové potrubí.
Zima 2013 >> GO motoru, přelaminování zad. nárazníku, sundání prahů a křídel, převaření kapoty.
Zima 2014 >> V plánu celolak...
Pavel / Fávo 1.3 MPi - komentáře:
22:02:46
21.03.2013
21.03.2013
Borin - Král tuzerů
-> Shackall: Vypadá to debilně a v jeho provedení to nemohlo fungovat...jak píše -> jok3r
21:56:03
21.03.2013
21.03.2013
Shackall
-> jok3r: Tak to jo. Já myslel třeba tepelnou roztažnost nebo tak něco.
20:54:43
21.03.2013
21.03.2013
jok3r
-> Shackall: nejde ani tak oto co je pouzity ale jak to je pouzity,,, nez by z narazniku dosel ten vzduch k filtru tak by se musel zastavit,,, bohuzel sem tohle auto nefotil abych ti objasnil jak to myslim ;) snad novej motorak bude zlepsenim
20:20:50
21.03.2013
21.03.2013
Shackall
-> jok3r: -> Borin - Král tuzerů: : Co konkrétně je špatné na použití odpadních trubek při úpravě filtrboxu apod.? Nevím, nic mne nenapadá, proto se ptám.
19:52:09
21.03.2013
21.03.2013
Borin - Král tuzerů
-> jok3r: JJ sebeobrana
19:48:02
21.03.2013
21.03.2013
jok3r
-> Borin - Král tuzerů: to se dá zapomenout?
19:46:28
21.03.2013
21.03.2013
Borin - Král tuzerů
-> jok3r: To víš, těch tunnning detailů bylo tolik, že mě oči přecházeli a na spoustu toho jsem zapomněl
19:44:55
21.03.2013
21.03.2013
jok3r
-> Borin - Král tuzerů: zapomněl si na trs chlupů na horním uložení tlumičů a na otřenou štětku o sání
19:42:02
21.03.2013
21.03.2013
Borin - Král tuzerů
Když jsem to auto viděl na srazu, tak jsem se málem pochcal smíchy... a teď znovu, když jsem viděl fotky v novej autech... když vidím ty žlutě nastříkaný věci ala expanzka, kryty žárovek, do toho si vzpomenu na ten motorák se žlutejma chlupatejma věcma a jako bonus sání z odpadních trubek...
19:35:12
21.03.2013
21.03.2013
jok3r
už tam nebude sání z odpadních rour??