skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
www.autoklub.cz/137363-mi
strovstvi-cr-v-automobilov
ych-orientacnich-soutezich
-zahajeno
Tak toto je můj spotřebák.
Jednou na jaře mi zavolal kámoš, že jinej kámoš prodává svojí Feldu za Masaryka, že jí nedávno viděl i ze spoda a není ani tak moc ohnilá. Jelikož už byl modrej rapid před minulou technickou pěkně shnilej a končila mu na podzim, tak jsem se rozhodl ho poslat na pravdu boží. A tak jsme se hned domluvili, že se u něj zastavíme a omrknem jí. Spojil jsem to s omrknutím auta pro mojí přítelkyni a místo ní jsem si koupil auto já. Felda byla bouraná na předek a to hned dvakrát. Není to nic hroznýho ale chladičovka bude muset pryč. Zrezlý jsou tam taky přední blatníky, zadní lemy, práh a 5. vrata, takže klasika u Felicií. Na jarních Běšinách jsem auto otestoval a nějak mi nesedlo, prostě zadní náhon je zadní náhon. Jelikož jsem auto kupoval s představou, že to bude auto na závody a známej uvažoval o prodeji své Octavie 1,9 TDI v úpravě WRC, tak jsem jí chtěl zase prodat. Bohužel mě ten kluk vypekl a auto prodal jinýmu, tak mi zůstala Felda doma. Tak se z ní stal spotřebák a hodí se i na orientační závody. Jednou jsem jel s jedním kámošem k němu do garáží a v lese za garážema jsem našel 3 speedliny, původně jsem nevěděl, co jsem našel, ale když jsem dokupoval čtvrtý, tak mi prodejce vysvětlil, co je to za poklad. Přemýšlel jsem, co s Feldou dál a napadlo mě, že bych si postavil repliku Kitcaru, když mám ty originál kola. Na podzimních Běšinách jsem viděl ty rozšířený blatníky a trochu jsem se zalekl. Nakonec bych udělal atrapu Kitcaru. Auto dostane polepy, nárazníky a hlavně se pustím do oprav.
25.4.2012
Tak mi přišly nový kopačky na auto Regal Racer 195/50 R15 82V a i dvě kola přišly z lakovny tak jsem to hned obul. Jsem zvědavej jak se bude jezdit.
28.6.2012
Na Aukru jsem koupil originální sadu zámků, tak mám konečně jen jeden klíč a nejsem jak klíčník. Taky jsem si koupil voltmetr, protože mi zase odešla baterka, tak abych měl dobíjení pod kontrolou. Koupil jsem originální baterku Škoda 61Ah. Teď mi zase vybruje volant, tak převážím kola a mám zase nějakou vůli na přední nápravě. Koupil jsem i denní svícení, tak ho zkusím nejdřív jako přídavné zpátečky na AOSky.
16.9.2012
Tak se konečně pustím do toho předku, chladičovka, blatníky a světla jsou objednané.Koupil jsem další sadu kol.
24.9.2012
Pustil jsem se do práce, sundal jsem předek a blatníky, ale to co jsem objevil mě moc nepotěšilo. No bude to docela makačka .
25.1.2013
Jelikož jsem už dlouho nic nenapsal, tak to dneska bude trošku delší. Předek už mám hotovej, přišly tam nový blatníky a jsou potažený bílou folií. Namontoval jsem plastový podběhy, tak snad to trochu pomůže. Proběhla výměna chladičovky a vyvaření nosníků pod blatníkama. Nová maska taky potažená folií, bylo nutné vyměnit i chladič s termostatem. Kamarád mi sehnal nový světla s blinkrama od Helly. Nárazník mám zatím původní, ale dneska přišel origo bez ostřikovaů, tak ho nechám nalakovat do zelený. To by bylo zepředu asi tak všechno. Taky jsem pohnul trochu s podvozkem, konečně jsem vyměnil uložení ramen a gumy na stabilizátoru. Taky jsem opravil konečně to řazení. Musel jsem vyměnit horní uložení předních tlumičů, to druhovýrobový stojí z prd. To samý bylo i s lp ložiskem. Sehnal jsem si rozpěru mezi tlumiče. Předělal jsem si podsvícení vypínačů na bílo a to i naklápění světel, který mám elektronický z fábie. Sedák řidičový sedačky jsem vyměnil, jelikož byl propálenej od minulého majitele. Koupil jsem i trochu muziky, ale zatím je to zklamání uvidíme jestli s tím něco provedem. Teď řeším novej centrál na do s vystřelovákem a musím vyměnit klouby na poloosách.
23.3.2013
Auto jsem si přivezl z ozdravné kůry, bylo na vyvaření zadních lemu a přitom se udělalo i část prahů. Lakování proběhlo celých dílů. Akorát mi odřel zadní dveře a to oboje. Teď musím zase trochu šetřit. přemejšlím jestli nechám nalakovat i dveře.
30.3.2013
Nasadil jsem dozadu letní kola a konečně jsem nechal vyřezat nápis. Má to malou chybičku, dřou o plastové podběhy, které jsem tam dal.
20.4.2013
Včera mě nabourala jedna slečna a auto je na odpis.
19.6.2013
Tak jsem si dneska přivezl novou kasli, tak už jen přestrojit a dát polepy.
8.9.2013
Po čtrnácti dnech v garáži je tam konečně správnej motor 1.6. Teď už jen doladit detaily a hurá na STK. Bohužel při zajíždění do garáže to odnesl ten novej př nárazník, tam moc dlouho nevydržel.
28.9.2013
Tak máme za sebou Běšiny a výsledek nic moc, při opakování poslední RZ mi vyskočila poloosa z kloubu. V Klatovech jsme sehnali novej kloub Vika tak jsem to opravil a mohl jet dom. Dojmy z Rallye jsou celkem dobrý auto sedí celkem dobře, motor by mohl mít o pár poníků navíc a brzdy by mohly bejt taky lepší. Teďmě bude čekat oprava tý poloosy a dodělání interiéru.
5.7.2014
Koukám že jsem sem už dlouho nic nenapsal, tak jsem hodím nějaký novinky. Story s pololoosou měla pokračování a to že když jsem se otáčel v práci a nebylo to nic razantního tak vypadnul znova. To už mě fakt dožralo. Už jsem měl připravený poloosy repasovaný, ale chběl mi ten jeden vnitřní kloub. Ve finále jsem tam dal starej z původního auta. Při výměně poloos jsme zjistili, že ta co tam byla byla asi o 5mm kratší. To byl možná ten důvod proč běhala ven. Přes zimu jsem začal pracovat na tom podvozku. Zadní nápravnice je připravená k zástavbě. Na předku je hotový jedno rameno. Nápravy jsou vyztužené a osazené tvrdým uložením od Pemita. Na internetu jsem koupil brzdiče z Mondea. Proběhl repas a šup s nima na auto. Z toho důvodu jsem nakoupil dvě sady 14 kol. Koupil jsem i vložku filtru KN, aby se lépe dýchalo. Nedávno jsem byl auto zkusit i na slalomu a výsledek byl strašnej. Začal jsem teda přemejšlet co s motorem a koupil jsem motor od místního člena -Hans-. Info o motoru: Rozvody Gates s pumpou myslím INA maj 4000 km, pístní kroužky, šály, gufera na ventilech, ventily, vodítka, vačka Krejbich, stavitelný rozvodový kolo, hlavový šrouby, to má najeto tak 3000 km v normálním provozu do Kolína a zpět do Týniště nad Orlicí relativně na spotřebu a jeden závod ve Vysokém Mýtě - okruh dohromady najeto asi 20 km pod plnym. Je tam mezikus s čidly teploty a tlaku oleje pod novým filtrem. Tak teď už jen nasadit do auta a vyrobit nějakej výfuk
23.7.2014
Dneska jsem to umyl a tak jsem udělal pár fotek. Jinak plány jsou takový, že mám rozpracovanej novej motor tak ho tam chci v nejbližší době dát. Rovnou s nim tam dáme převodovku, výfuk 4 do 1,rezonátor koncák ještě nevím jakej. Mám taky připravenou zadní nápravu v komaxu a napřední se dělá. Konečně mi kámoš zavolal že má připravený ty polepy, ale před tím by to chtělo ty nový dveře.
7.2.2015
Před pár týdny jsme pořídili hever i domů. Museli jsme sice udělat nějaký úpravy v garáži, ale máme hotovo. První na heveru byla tátová Felda, už dlouho měl koupený servo, tak jsme ho tam museli namontovat. Trochu větší problém než jsme čekali, ale povedlo se. Už mám dlouho připravený díly, nejenom podvozku ale i ten novej motor, tak jsme to vzali z gruntu a probíhá výměna z nápravy v zeleným komaxitu, s uložením od Pemita a novým brzdovým vedením. Dopředu přijde vystužená náprava v komaxitu a také uložení od Pemita. Novej motor s vostrou vačkou, čipem jednotky, sníženým blokem, nastavitelným vačkovým kolem a svody. Dál jsem ještě nechal nalakovat řazení a pásky na nádrž. V nejbližší době půjde auto do lakovny, na lakování dveří.
19.3.2015
Tak jsme s tím zase troško pohli. Komplet repasovanej podvozek v laku. Vyměnil jsem brzdový trubičky. Nalakoval jsem motorový prostor a už to tam skládáme zpátky. Doufám že dokonce týdne dáme motor s převodovkou a budem drandit.
26.3.2015
Konečně už mám po podvozkové a motorové části hotovo. Dneska jsme to úspěšně dokopali dokonce. Měl jsem problé se servem, ale ten jsem vyřešil. Tak že motor máme na místě a vrčí, napravy jsou repasované, s uložením od Pemita, v komaxitu a vyztužene, ližina po dlouhém přemáháním na svém místě, nový nárazník, přední podběhy a motorák v laku. Zejtra to jedu otestovat na MČR v AOS a v neděli snad do mostu.
29.3.2015
Most
19.4.2015
Autoslalom
20.6.2015
Běšiny
10.8.2012
Auto máme v lakovně, tak se snad brzy dočkáme. Jinak proběhne teda výměna všech dveří a budou se lakovat i zadní blatníky. Přední dveře mají zavařený zámky a přijdou tam rovnou el. stahovačky. Mám ještě problém se zatékáním pod palubní deskou, ten sme ještě nevyřešily. Dvě kola jsem si nechal srovnat a budou se muset nalakovat. Čtyři nový gumy mám už doma, volba padla nakonec na osvědčené toya proxes. Plán je takovej že do Běšin bych chtěl mít auto v kupě a ještě ty polepy.
6.9.2015
Lak mám za sebou není to žádnej šlágr,ale polepy to snad schovají. Chtěl jsem to stihnout do Běšin,ale bohužel auto půjde ještě do lakovny. Zatím to je teda složený s novýma dveřma. Přišli: zavařený zámky, elektrický stahovačky do předních dveří a tapecy z edice Mystery. To znamenalo rozchodit dálkové ovládání. Při přípravě na závod jsem sehnal čtyřbodový pás TRS. Momentálně dolaďuji nějaký drobnosti na závod.
15.12.2015
Nechal jsem si pošít volant a řadící páku.
23.1.2016
Přišla ještě pošitá ruční brzda. Při té příležitosti jsem nasadil Mystery sedačky.
27.3.2016
Včera jsme vyrazili zajezdit si do Sosnové. Zpočátku to pěkně klouzalo, takže jsem jezdil furt rovně. Nakonec trať oschla a pneu začaly fungovat. Na autě je i pár novinek, jako dvojitý stabilizátor vzadu a středový tlumič z diesla. Čeká mě výměna oleje a oprava šroubu víka ventilů. taky bych to chtěl nechat na brzdit ať vím nějaký údaje.
3.4.2016 Autodrom Most
8.5.2016
Tak měsíc pryč a pár věcí se nám tu přihodilo. Po pěkném svezení v Mostě se na chvíli stal motor tříválcem. Po rozborce jsem zjistil, že uhořel píst na druhém válci. Blok vydřený a hlava osekaná = motor KO. Zvolila se nejrychlejší oprava a vrátil se tam původní motor. Po 14 dnech auto jezdí a se sériovou ŘJ motoru i méně žere. Dneska jsem odvezl auto na polepy, tak uvidíme, jak to dopadne. Do budoucna budu řešit postavení nového motoru.
5.9.2016
Máme zasebou běšiny, auto zůstalo celí a my dojeli druzí ve třídě. Pocity z jízd y byly takové že motor s 200 000 km není na závody to pravé. Prostě tonejede. Auto má polepy tedy zasebou, není to sice uplně přesné ale za ty prach super. Jen mě sere že to řezali na autě a je rozřezaný nový lak.
2017
Letošní rok byl ve znamení výměny tlumyčů, nejdřív proběhl repas, poté došlo na výměnu za nové. Repas nebyl zrovna uspokojující, tlumyče začli po dvou měsících téct. Dále jsem prošel technickou. Dostalo se na nové kola. Příští rok bych rád pořešil motor.
30.3.2018
Po zimním spánku jsem probudil auto k životu, a jeli jsme vymést pavučiny do Sosnové. Odjel jsem tam 3x20min prví dvaceti minutovka byla o ničem. Na seriových pneu to prostě nezatočilo. Pak jsem nasadil semislick a konečně jsem se svezl. Celý den jsme si s bráchou pěkně užili.
Plány:
Nové lepší pneu
Nahnat pár poníků pod kapotu!!!
Doladit ještě interier - zatím celkem spokojenost
Hotovo:
Polepy ala Kit Car
Výměna olejů, filtrů a b.k.
Zimní Alu kola
Renovace kol
Výměna originální sady zámků
Montáž bezpečnostních šroubů kol
Podsvícení vypínačů na bílo
Voltmetr na bílo
Origo baterka 61Ah
Výměna propáleného potahu sedáku sedačky
Komplet vyčištěnej a umytej interiér
Montáž předního stabíku v červeným komaxu
Central
Kompletní osazení repro Boshman, vpředu komponentní vzadu ovály + aktivní subwoofer blaupunkt
Zrcátka v elektrice
Montáž třetího brzdového světla
Nový polepy vlastní design a podsvícení zásluha PsychoWard666
Repasovaný poloosy
Vpředu brzdiče mondeo a kotouče Kia Rio
Vložka filtru KN
Nový zadní okno
Nový dálkový světla Wessem
Nový přední okno s gumou
Komplet nové vedení brzd + lakování brzdičů, třmenů a bubnů
Repas podvozku
Lyžina
Výměna př. nárazníku
Nový motor ostrá vačka čip - chtěl bych na brzdu KO
Podsvícení ovládání topení do bíla
Přední okna v elektrice
Výměna dveří s novým lakem
Volant, řadička a ručka v kožence se zelenu nití
Sedačky a tapeci z Mystery edice
Nový podvozek od HP Racing
Jinak kod zelené barvy by měl být 6029
KOUPÍM BRZDIČE SIERRA
Tak toto je můj spotřebák.
Jednou na jaře mi zavolal kámoš, že jinej kámoš prodává svojí Feldu za Masaryka, že jí nedávno viděl i ze spoda a není ani tak moc ohnilá. Jelikož už byl modrej rapid před minulou technickou pěkně shnilej a končila mu na podzim, tak jsem se rozhodl ho poslat na pravdu boží. A tak jsme se hned domluvili, že se u něj zastavíme a omrknem jí. Spojil jsem to s omrknutím auta pro mojí přítelkyni a místo ní jsem si koupil auto já. Felda byla bouraná na předek a to hned dvakrát. Není to nic hroznýho ale chladičovka bude muset pryč. Zrezlý jsou tam taky přední blatníky, zadní lemy, práh a 5. vrata, takže klasika u Felicií. Na jarních Běšinách jsem auto otestoval a nějak mi nesedlo, prostě zadní náhon je zadní náhon. Jelikož jsem auto kupoval s představou, že to bude auto na závody a známej uvažoval o prodeji své Octavie 1,9 TDI v úpravě WRC, tak jsem jí chtěl zase prodat. Bohužel mě ten kluk vypekl a auto prodal jinýmu, tak mi zůstala Felda doma. Tak se z ní stal spotřebák a hodí se i na orientační závody. Jednou jsem jel s jedním kámošem k němu do garáží a v lese za garážema jsem našel 3 speedliny, původně jsem nevěděl, co jsem našel, ale když jsem dokupoval čtvrtý, tak mi prodejce vysvětlil, co je to za poklad. Přemýšlel jsem, co s Feldou dál a napadlo mě, že bych si postavil repliku Kitcaru, když mám ty originál kola. Na podzimních Běšinách jsem viděl ty rozšířený blatníky a trochu jsem se zalekl. Nakonec bych udělal atrapu Kitcaru. Auto dostane polepy, nárazníky a hlavně se pustím do oprav.
25.4.2012
Tak mi přišly nový kopačky na auto Regal Racer 195/50 R15 82V a i dvě kola přišly z lakovny tak jsem to hned obul. Jsem zvědavej jak se bude jezdit.
28.6.2012
Na Aukru jsem koupil originální sadu zámků, tak mám konečně jen jeden klíč a nejsem jak klíčník. Taky jsem si koupil voltmetr, protože mi zase odešla baterka, tak abych měl dobíjení pod kontrolou. Koupil jsem originální baterku Škoda 61Ah. Teď mi zase vybruje volant, tak převážím kola a mám zase nějakou vůli na přední nápravě. Koupil jsem i denní svícení, tak ho zkusím nejdřív jako přídavné zpátečky na AOSky.
16.9.2012
Tak se konečně pustím do toho předku, chladičovka, blatníky a světla jsou objednané.Koupil jsem další sadu kol.
24.9.2012
Pustil jsem se do práce, sundal jsem předek a blatníky, ale to co jsem objevil mě moc nepotěšilo. No bude to docela makačka .
25.1.2013
Jelikož jsem už dlouho nic nenapsal, tak to dneska bude trošku delší. Předek už mám hotovej, přišly tam nový blatníky a jsou potažený bílou folií. Namontoval jsem plastový podběhy, tak snad to trochu pomůže. Proběhla výměna chladičovky a vyvaření nosníků pod blatníkama. Nová maska taky potažená folií, bylo nutné vyměnit i chladič s termostatem. Kamarád mi sehnal nový světla s blinkrama od Helly. Nárazník mám zatím původní, ale dneska přišel origo bez ostřikovaů, tak ho nechám nalakovat do zelený. To by bylo zepředu asi tak všechno. Taky jsem pohnul trochu s podvozkem, konečně jsem vyměnil uložení ramen a gumy na stabilizátoru. Taky jsem opravil konečně to řazení. Musel jsem vyměnit horní uložení předních tlumičů, to druhovýrobový stojí z prd. To samý bylo i s lp ložiskem. Sehnal jsem si rozpěru mezi tlumiče. Předělal jsem si podsvícení vypínačů na bílo a to i naklápění světel, který mám elektronický z fábie. Sedák řidičový sedačky jsem vyměnil, jelikož byl propálenej od minulého majitele. Koupil jsem i trochu muziky, ale zatím je to zklamání uvidíme jestli s tím něco provedem. Teď řeším novej centrál na do s vystřelovákem a musím vyměnit klouby na poloosách.
23.3.2013
Auto jsem si přivezl z ozdravné kůry, bylo na vyvaření zadních lemu a přitom se udělalo i část prahů. Lakování proběhlo celých dílů. Akorát mi odřel zadní dveře a to oboje. Teď musím zase trochu šetřit. přemejšlím jestli nechám nalakovat i dveře.
30.3.2013
Nasadil jsem dozadu letní kola a konečně jsem nechal vyřezat nápis. Má to malou chybičku, dřou o plastové podběhy, které jsem tam dal.
20.4.2013
Včera mě nabourala jedna slečna a auto je na odpis.
19.6.2013
Tak jsem si dneska přivezl novou kasli, tak už jen přestrojit a dát polepy.
8.9.2013
Po čtrnácti dnech v garáži je tam konečně správnej motor 1.6. Teď už jen doladit detaily a hurá na STK. Bohužel při zajíždění do garáže to odnesl ten novej př nárazník, tam moc dlouho nevydržel.
28.9.2013
Tak máme za sebou Běšiny a výsledek nic moc, při opakování poslední RZ mi vyskočila poloosa z kloubu. V Klatovech jsme sehnali novej kloub Vika tak jsem to opravil a mohl jet dom. Dojmy z Rallye jsou celkem dobrý auto sedí celkem dobře, motor by mohl mít o pár poníků navíc a brzdy by mohly bejt taky lepší. Teďmě bude čekat oprava tý poloosy a dodělání interiéru.
5.7.2014
Koukám že jsem sem už dlouho nic nenapsal, tak jsem hodím nějaký novinky. Story s pololoosou měla pokračování a to že když jsem se otáčel v práci a nebylo to nic razantního tak vypadnul znova. To už mě fakt dožralo. Už jsem měl připravený poloosy repasovaný, ale chběl mi ten jeden vnitřní kloub. Ve finále jsem tam dal starej z původního auta. Při výměně poloos jsme zjistili, že ta co tam byla byla asi o 5mm kratší. To byl možná ten důvod proč běhala ven. Přes zimu jsem začal pracovat na tom podvozku. Zadní nápravnice je připravená k zástavbě. Na předku je hotový jedno rameno. Nápravy jsou vyztužené a osazené tvrdým uložením od Pemita. Na internetu jsem koupil brzdiče z Mondea. Proběhl repas a šup s nima na auto. Z toho důvodu jsem nakoupil dvě sady 14 kol. Koupil jsem i vložku filtru KN, aby se lépe dýchalo. Nedávno jsem byl auto zkusit i na slalomu a výsledek byl strašnej. Začal jsem teda přemejšlet co s motorem a koupil jsem motor od místního člena -Hans-. Info o motoru: Rozvody Gates s pumpou myslím INA maj 4000 km, pístní kroužky, šály, gufera na ventilech, ventily, vodítka, vačka Krejbich, stavitelný rozvodový kolo, hlavový šrouby, to má najeto tak 3000 km v normálním provozu do Kolína a zpět do Týniště nad Orlicí relativně na spotřebu a jeden závod ve Vysokém Mýtě - okruh dohromady najeto asi 20 km pod plnym. Je tam mezikus s čidly teploty a tlaku oleje pod novým filtrem. Tak teď už jen nasadit do auta a vyrobit nějakej výfuk
23.7.2014
Dneska jsem to umyl a tak jsem udělal pár fotek. Jinak plány jsou takový, že mám rozpracovanej novej motor tak ho tam chci v nejbližší době dát. Rovnou s nim tam dáme převodovku, výfuk 4 do 1,rezonátor koncák ještě nevím jakej. Mám taky připravenou zadní nápravu v komaxu a napřední se dělá. Konečně mi kámoš zavolal že má připravený ty polepy, ale před tím by to chtělo ty nový dveře.
7.2.2015
Před pár týdny jsme pořídili hever i domů. Museli jsme sice udělat nějaký úpravy v garáži, ale máme hotovo. První na heveru byla tátová Felda, už dlouho měl koupený servo, tak jsme ho tam museli namontovat. Trochu větší problém než jsme čekali, ale povedlo se. Už mám dlouho připravený díly, nejenom podvozku ale i ten novej motor, tak jsme to vzali z gruntu a probíhá výměna z nápravy v zeleným komaxitu, s uložením od Pemita a novým brzdovým vedením. Dopředu přijde vystužená náprava v komaxitu a také uložení od Pemita. Novej motor s vostrou vačkou, čipem jednotky, sníženým blokem, nastavitelným vačkovým kolem a svody. Dál jsem ještě nechal nalakovat řazení a pásky na nádrž. V nejbližší době půjde auto do lakovny, na lakování dveří.
19.3.2015
Tak jsme s tím zase troško pohli. Komplet repasovanej podvozek v laku. Vyměnil jsem brzdový trubičky. Nalakoval jsem motorový prostor a už to tam skládáme zpátky. Doufám že dokonce týdne dáme motor s převodovkou a budem drandit.
26.3.2015
Konečně už mám po podvozkové a motorové části hotovo. Dneska jsme to úspěšně dokopali dokonce. Měl jsem problé se servem, ale ten jsem vyřešil. Tak že motor máme na místě a vrčí, napravy jsou repasované, s uložením od Pemita, v komaxitu a vyztužene, ližina po dlouhém přemáháním na svém místě, nový nárazník, přední podběhy a motorák v laku. Zejtra to jedu otestovat na MČR v AOS a v neděli snad do mostu.
29.3.2015
Most
19.4.2015
Autoslalom
20.6.2015
Běšiny
10.8.2012
Auto máme v lakovně, tak se snad brzy dočkáme. Jinak proběhne teda výměna všech dveří a budou se lakovat i zadní blatníky. Přední dveře mají zavařený zámky a přijdou tam rovnou el. stahovačky. Mám ještě problém se zatékáním pod palubní deskou, ten sme ještě nevyřešily. Dvě kola jsem si nechal srovnat a budou se muset nalakovat. Čtyři nový gumy mám už doma, volba padla nakonec na osvědčené toya proxes. Plán je takovej že do Běšin bych chtěl mít auto v kupě a ještě ty polepy.
6.9.2015
Lak mám za sebou není to žádnej šlágr,ale polepy to snad schovají. Chtěl jsem to stihnout do Běšin,ale bohužel auto půjde ještě do lakovny. Zatím to je teda složený s novýma dveřma. Přišli: zavařený zámky, elektrický stahovačky do předních dveří a tapecy z edice Mystery. To znamenalo rozchodit dálkové ovládání. Při přípravě na závod jsem sehnal čtyřbodový pás TRS. Momentálně dolaďuji nějaký drobnosti na závod.
15.12.2015
Nechal jsem si pošít volant a řadící páku.
23.1.2016
Přišla ještě pošitá ruční brzda. Při té příležitosti jsem nasadil Mystery sedačky.
27.3.2016
Včera jsme vyrazili zajezdit si do Sosnové. Zpočátku to pěkně klouzalo, takže jsem jezdil furt rovně. Nakonec trať oschla a pneu začaly fungovat. Na autě je i pár novinek, jako dvojitý stabilizátor vzadu a středový tlumič z diesla. Čeká mě výměna oleje a oprava šroubu víka ventilů. taky bych to chtěl nechat na brzdit ať vím nějaký údaje.
3.4.2016 Autodrom Most
8.5.2016
Tak měsíc pryč a pár věcí se nám tu přihodilo. Po pěkném svezení v Mostě se na chvíli stal motor tříválcem. Po rozborce jsem zjistil, že uhořel píst na druhém válci. Blok vydřený a hlava osekaná = motor KO. Zvolila se nejrychlejší oprava a vrátil se tam původní motor. Po 14 dnech auto jezdí a se sériovou ŘJ motoru i méně žere. Dneska jsem odvezl auto na polepy, tak uvidíme, jak to dopadne. Do budoucna budu řešit postavení nového motoru.
5.9.2016
Máme zasebou běšiny, auto zůstalo celí a my dojeli druzí ve třídě. Pocity z jízd y byly takové že motor s 200 000 km není na závody to pravé. Prostě tonejede. Auto má polepy tedy zasebou, není to sice uplně přesné ale za ty prach super. Jen mě sere že to řezali na autě a je rozřezaný nový lak.
2017
Letošní rok byl ve znamení výměny tlumyčů, nejdřív proběhl repas, poté došlo na výměnu za nové. Repas nebyl zrovna uspokojující, tlumyče začli po dvou měsících téct. Dále jsem prošel technickou. Dostalo se na nové kola. Příští rok bych rád pořešil motor.
30.3.2018
Po zimním spánku jsem probudil auto k životu, a jeli jsme vymést pavučiny do Sosnové. Odjel jsem tam 3x20min prví dvaceti minutovka byla o ničem. Na seriových pneu to prostě nezatočilo. Pak jsem nasadil semislick a konečně jsem se svezl. Celý den jsme si s bráchou pěkně užili.
Plány:
Nové lepší pneu
Nahnat pár poníků pod kapotu!!!
Doladit ještě interier - zatím celkem spokojenost
Hotovo:
Polepy ala Kit Car
Výměna olejů, filtrů a b.k.
Zimní Alu kola
Renovace kol
Výměna originální sady zámků
Montáž bezpečnostních šroubů kol
Podsvícení vypínačů na bílo
Voltmetr na bílo
Origo baterka 61Ah
Výměna propáleného potahu sedáku sedačky
Komplet vyčištěnej a umytej interiér
Montáž předního stabíku v červeným komaxu
Central
Kompletní osazení repro Boshman, vpředu komponentní vzadu ovály + aktivní subwoofer blaupunkt
Zrcátka v elektrice
Montáž třetího brzdového světla
Nový polepy vlastní design a podsvícení zásluha PsychoWard666
Repasovaný poloosy
Vpředu brzdiče mondeo a kotouče Kia Rio
Vložka filtru KN
Nový zadní okno
Nový dálkový světla Wessem
Nový přední okno s gumou
Komplet nové vedení brzd + lakování brzdičů, třmenů a bubnů
Repas podvozku
Lyžina
Výměna př. nárazníku
Nový motor ostrá vačka čip - chtěl bych na brzdu KO
Podsvícení ovládání topení do bíla
Přední okna v elektrice
Výměna dveří s novým lakem
Volant, řadička a ručka v kožence se zelenu nití
Sedačky a tapeci z Mystery edice
Nový podvozek od HP Racing
Jinak kod zelené barvy by měl být 6029
KOUPÍM BRZDIČE SIERRA
Felda 1.6 - komentáře:
12:57:54
08.12.2018
08.12.2018
ZdrubT
-> zdrub: Kde jsi našel ty fotky??
11:17:08
04.12.2018
04.12.2018
castrol
-> zdrub: ale skutocne pekne akcne foto vhodne na plagat do garaze
10:46:13
04.12.2018
04.12.2018
zdrub
-> castrol: Hele asi jo detailně jsem to sice nezkoumal, ale nic velkého mu nebude.
-> Eidy: Tak auto je na ježdění, ne aby ho člověk leštil v garáži. Co se tyče 120 tak mi trochu trvalo než jsem si vzpomněl jak jezdit se zadohrabem. Tak jak je vidět na videu.
-> Eidy: Tak auto je na ježdění, ne aby ho člověk leštil v garáži. Co se tyče 120 tak mi trochu trvalo než jsem si vzpomněl jak jezdit se zadohrabem. Tak jak je vidět na videu.
18:17:00
03.12.2018
03.12.2018
Eidy
Po delší době zase nějaký akční foto. A jak se ti jelo se 130?
17:52:46
03.12.2018
03.12.2018
castrol
-> zdrub: co ten naraznik ustal to ?
09:25:31
19.10.2018
19.10.2018
zdrub
-> Deacon: Dík
08:03:17
18.10.2018
18.10.2018
Deacon
-> zdrub: Já si to myslel pěkný to máš.
19:47:48
17.10.2018
17.10.2018
zdrub
-> Deacon: Jo byl jsem to já jsme byli na AOS v Táboře
12:12:00
17.10.2018
17.10.2018
Deacon
-> zdrub: Nepotkal jsem Tě minulý pátek v okolí Tábor/Opařany?
16:55:40
11.08.2017
11.08.2017
zdrub
Zelená je fajn dík
16:00:20
11.08.2017
11.08.2017
castrol
-> zdrub: zelena je dobra
23:58:26
04.09.2016
04.09.2016
zdrub
06:44:30
22.06.2016
22.06.2016
MajoLR
-> zdrub: Nie je potrebná ani kitová sada , vypadá to parááádne!!!
00:52:38
22.06.2016
22.06.2016
ZdrubT
-> zdrub: Dík bráška za zapujčení vozu.
22:05:17
03.06.2016
03.06.2016
zdrub
23:21:00
08.05.2016
08.05.2016
zdrub
18:02:23
03.04.2016
03.04.2016
MajoLR
15:02:26
28.03.2016
28.03.2016
castrol
-> zdrub: a sak dobre tak je to spravne