skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
19:31:30
26.08.2014
26.08.2014
castrol
-> krtik: no a cul zaplatíš znovu za postovne
19:26:41
26.08.2014
26.08.2014
krtik
-> castrol: v rychlosti mě nic nenapadlo a proto jdu dnes znovu
-> DuDy: 140Kč - kus na AMD-autodily.cz
-> DuDy: 140Kč - kus na AMD-autodily.cz
16:38:50
26.08.2014
26.08.2014
DuDy
co za tu srandu chtěli ?
15:33:13
26.08.2014
26.08.2014
castrol
-> krtik: si mal ešte nieco priobjednat keď len smerovky s dekel na zvody je predsa malo
14:02:48
26.08.2014
26.08.2014
krtik
To jsem tak objednával krycí plech nad svody, ale přece když už bude poštovné, tak nebudu brát jednu věc, žejo .
23:01:22
21.08.2014
21.08.2014
krusa
-> krtik: spěchali jsme mamka má vycházky jen do 18hodiny tak proto jsme braly košík do ruky
21:43:34
21.08.2014
21.08.2014
krtik
,,sraz" s Krušinskýma na nákupu - přijeli později a odjeli dřív... to jsem si vybíral daň za dva měsíce bez většího nákupu s autem
10:06:36
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: počkej až to příjde - kamarád jejich ,,rodinné" auto nechal čipnout. Jel tam s tím, že jen trošku, no nakonec to skončilo u toho vyššího čipu.
09:01:45
20.08.2014
20.08.2014
krusa
-> krtik: já sem zatím spokojený tak jak to mám teď
08:50:56
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: Zajímavý zvuk to má, taky něco takového udělej .
00:13:22
20.08.2014
20.08.2014
krusa
00:02:11
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: No, tak jako kouří Ti pěkně. Ale přiklonil bych se k názoru ,,Nou smouk, nou fan" .
23:49:58
19.08.2014
19.08.2014
krusa
-> krtik: Mám ji v tel. Tak ji stáhnu a hodím na mejla
edit: T urbo D ýmovni cí
edit: T urbo D ýmovni cí
23:45:26
19.08.2014
19.08.2014
krtik
-> krusa: Teďka jsou v autě NGK, ty to můžeš taky hezky objektivně porovnat . Poslal bys mi ji prosím? Předpokládám, že jste zaparkovali vedle??? ...jakým vozem jste byli?
23:42:28
19.08.2014
19.08.2014
krusa
-> krtik: Jaký máš teda teďka svíčky? mam fotku od nákupaku ze soboty
23:41:33
19.08.2014
19.08.2014
krtik
Ve vidině špatných svíček jsem tedy koupil NGK a zdá se, že dobré. Ale držte pak rychlost ve městě, když to tak hezky jede .
23:39:36
19.08.2014
19.08.2014
krtik
Taky některé díly zapalování jsou nové. Bohužel svíčky BOSCH zdá se, že zklamali. Ve vysokých otáčkách dobré, ale při větší zátěži v nízkých otáčkách poměrně dlouhé cukání.
23:30:23
19.08.2014
19.08.2014
krtik
-> Deacon a tunerlada: Děkuju kluci, mám radost, že je Vás tolik co oceníte to snažení . NIcméně to dělám tak nějak automaticky, dalo by se i řící, že chorobně. I když vím, že to nebude stále pěkné, snažím se udělat maximum pro to aby bylo. Teď jak jsem sundával přední podvozek, tak jsem zase oloupal barvu z tlumičů (více níž)... ale co už, pod ní je ještě zinek žejo .
K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž
. A další věc: zase si říkám, že by to při snížení chtělo zmenšít i ty gumové dorazy, aby byl pořád větší chod, ale myslím, že krátké už jsou dost..?
-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak .
Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji .
K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž
. A další věc: zase si říkám, že by to při snížení chtělo zmenšít i ty gumové dorazy, aby byl pořád větší chod, ale myslím, že krátké už jsou dost..?
-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak .
Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji .