-> Deacon: Jojo, obojí, ale zatim jen ta teplota.
Právě že na denní ježdění tam ten výměník chci .
-> castrol: Mám to rozdělané no . Přemýšlel jsem, zda dělat naklápění nebo řešit svazek mim. výbav... a ten svazek mi přišel klidnější .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
19:32:23
04.09.2014
04.09.2014
krtik
18:44:39
04.09.2014
04.09.2014
castrol
-> krtik: sefe a co to naklapanie svetiel ?
16:32:48
04.09.2014
04.09.2014
Deacon
-> krtik: Budeš mít tlak i teplotu oleje? Podle mě je zbytečnost řešit výměník voda/olej (předpokládám z 1.9D) na sériovém motoru. Dal bych tam jen redukci a jezdil.
www.speedpro.eu/catalog/. ../S0180.jpg
www.speedpro.eu/catalog/. ../S0180.jpg
14:59:07
04.09.2014
04.09.2014
krtik
som testovau
Aj ty modré špígly nevypadjí špatně, ale asi bych za to byl ukamenován .
Aj ty modré špígly nevypadjí špatně, ale asi bych za to byl ukamenován .
14:54:55
04.09.2014
04.09.2014
krtik
14:51:28
04.09.2014
04.09.2014
krtik
-> Deacon, vhml m8rinek: snímač tlaku teď vůbec nevim kam dám,a el už mi kluci radili. Pod olej. filtr příjde výměník voda/olej.
Budíky jsou pěkný, ale nevymyslel jsem kam bych je dal, aby vypadali užitečně a moc nenarušovali uhlazený vzhled - v panelu na tunelu mi už přijdou moc nízko. Proto hodnoty budou na displeji (HW na odladění už mám).
Budíky jsou pěkný, ale nevymyslel jsem kam bych je dal, aby vypadali užitečně a moc nenarušovali uhlazený vzhled - v panelu na tunelu mi už přijdou moc nízko. Proto hodnoty budou na displeji (HW na odladění už mám).
10:14:59
04.09.2014
04.09.2014
m8rinek
-> vhml: Ale fuj, tlakoměr oleje 406Kč, teploměr vody 339Kč, čidlo tlakoměru 374Kč, čidlo teploty 214Kč... mě celem vychází 1333Kč plus pošta 145Kč. Faktura půl roku stará ;).
09:52:26
04.09.2014
04.09.2014
vhml
2 čidla a 2 budíky KMGY vyjdou na cca 2000
09:49:08
04.09.2014
04.09.2014
Deacon
-> krtik: Kam a jak budeš co zapojovat? Budeš dávat redukci pod oil filtr?
15:38:26
30.08.2014
30.08.2014
castrol
-> krtik: no počkám na tvoje reakcie
15:35:45
30.08.2014
30.08.2014
krtik
-> castrol: vrhni , ale prý je to stresující vidět jak ten tlak skáče
15:33:46
30.08.2014
30.08.2014
castrol
-> krtik: skusim alebo sa na to vrhnem aj ja
15:31:12
30.08.2014
30.08.2014
krtik
-> castrol: vyděržaj pioněr
21:17:29
29.08.2014
29.08.2014
castrol
-> krtik: vybalit ,zapojit a testovat a podavat pravidelnu spravu ako to funguje
20:44:59
29.08.2014
29.08.2014
krtik
-> castrol: myslím z těch snímačů teploty a tlaku oleje. Teplotoměr jsme ještě nezapojil a tlakoměr je doma v krabičce. Jinak samozřejmě testujeme a jezdíme :-).
14:52:44
28.08.2014
28.08.2014
castrol
-> krtik: jak ti že to nieje vyskúšate keď uz jazdis?
23:46:13
27.08.2014
27.08.2014
krtik
-> DuDy: Jako snímač teploty oleje je použit snímač teploty vody pro ŘJ v systému BMM (cena asi 130Kč). Tlakový snímač je z kompletu budík + čidlo JOM (asi 350Kč). Zatím není nic vyzkoušeno.
21:45:26
27.08.2014
27.08.2014
DuDy
-> krtik: teplota a tlak ? kolik to stalo popř. pošli odkaz
20:44:42
26.08.2014
26.08.2014
krtik
-> castrol: proto jsem vložil do košíku a přemýšlím co eště