skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karoserie:
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
- bez úprav - jen údržba
- Červená romantická (červená tmavá - 8290)
- rozpěra mezi předními tlumiči '96
Motor: (série)
- 781.136B, 1289ccm / 50kW / vstřikování Bosch Mono Motronic
- olej 10W60 Castrol Edge SUPERCAR :))) s filtrem MANN Fabia
- chladící kapalina Škoda G12++
- vzduchový filtr MANN (když ho mám :D)
- výfuk originál TYLL
Převodovka: (série)
- řazení '96 (vanička)
Podvozek:
- přední náprava '96, uložení PEMIT; zadek série
- tlumiče + pružiny HP Sporting tréninkové +10%
-brzdy (série)
- - brzdová kapalina Textar DOT4
- - HBV Brembo
- přední brzdy
- - kotouče Zimmerman
- - destičky TRW
- zadní brzdy
- - prasátka Fragokov
- - pakny Textar - Fabia
- - bubny origo
-obutí
- - ALU Borbet Atlanta 5,5x14" ET 42 lakovány v odstínu Škoda - Bílá candy (1026)
- - Pneu Hankook 175/60 R
- - váha: +-13,1 kg (stejná váha jako origo plecháč s pneu - rezerva)
Interiér: (série)
- šedý GLX interiér - mikroplyšové sedačky
- kulička jako hlavice řadící páky
- volant RRS 350mm, nába Luisy
- filtr s aktivním uhlím (+ pylový filtr)
Exteriér: (série)
Video výfuk:
KOUPÍM, když někdo budete mít navíc a nebudete vědět co s tím :-) :
- NOVÝ přístrojový štít (nevím, zda se liší barvy, takže taky aby pasoval barevně :-) )
- Origo manuální nebo elektrický šíbr pasující místo origo Feldího - nemusí být nový, ale aby fungoval, nepískal, netekl :-)
krtik / Felča - komentáře:
15:33:13
26.08.2014
26.08.2014
castrol
-> krtik: si mal ešte nieco priobjednat keď len smerovky s dekel na zvody je predsa malo
14:02:48
26.08.2014
26.08.2014
krtik
To jsem tak objednával krycí plech nad svody, ale přece když už bude poštovné, tak nebudu brát jednu věc, žejo .
23:01:22
21.08.2014
21.08.2014
krusa
-> krtik: spěchali jsme mamka má vycházky jen do 18hodiny tak proto jsme braly košík do ruky
21:43:34
21.08.2014
21.08.2014
krtik
,,sraz" s Krušinskýma na nákupu - přijeli později a odjeli dřív... to jsem si vybíral daň za dva měsíce bez většího nákupu s autem
10:06:36
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: počkej až to příjde - kamarád jejich ,,rodinné" auto nechal čipnout. Jel tam s tím, že jen trošku, no nakonec to skončilo u toho vyššího čipu.
09:01:45
20.08.2014
20.08.2014
krusa
-> krtik: já sem zatím spokojený tak jak to mám teď
08:50:56
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: Zajímavý zvuk to má, taky něco takového udělej .
00:13:22
20.08.2014
20.08.2014
krusa
00:02:11
20.08.2014
20.08.2014
krtik
-> krusa: No, tak jako kouří Ti pěkně. Ale přiklonil bych se k názoru ,,Nou smouk, nou fan" .
23:49:58
19.08.2014
19.08.2014
krusa
-> krtik: Mám ji v tel. Tak ji stáhnu a hodím na mejla
edit: T urbo D ýmovni cí
edit: T urbo D ýmovni cí
23:45:26
19.08.2014
19.08.2014
krtik
-> krusa: Teďka jsou v autě NGK, ty to můžeš taky hezky objektivně porovnat . Poslal bys mi ji prosím? Předpokládám, že jste zaparkovali vedle??? ...jakým vozem jste byli?
23:42:28
19.08.2014
19.08.2014
krusa
-> krtik: Jaký máš teda teďka svíčky? mam fotku od nákupaku ze soboty
23:41:33
19.08.2014
19.08.2014
krtik
Ve vidině špatných svíček jsem tedy koupil NGK a zdá se, že dobré. Ale držte pak rychlost ve městě, když to tak hezky jede .
23:39:36
19.08.2014
19.08.2014
krtik
Taky některé díly zapalování jsou nové. Bohužel svíčky BOSCH zdá se, že zklamali. Ve vysokých otáčkách dobré, ale při větší zátěži v nízkých otáčkách poměrně dlouhé cukání.
23:30:23
19.08.2014
19.08.2014
krtik
-> Deacon a tunerlada: Děkuju kluci, mám radost, že je Vás tolik co oceníte to snažení . NIcméně to dělám tak nějak automaticky, dalo by se i řící, že chorobně. I když vím, že to nebude stále pěkné, snažím se udělat maximum pro to aby bylo. Teď jak jsem sundával přední podvozek, tak jsem zase oloupal barvu z tlumičů (více níž)... ale co už, pod ní je ještě zinek žejo .
K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž
. A další věc: zase si říkám, že by to při snížení chtělo zmenšít i ty gumové dorazy, aby byl pořád větší chod, ale myslím, že krátké už jsou dost..?
-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak .
Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji .
K té výšce: Mám nutkání ještě celé auto dát níž, ale s těmito koly při sériovém rozchodu je to takto akorát. Zadek půjde dolů min. o drážku (díky kratším pružinám a úpravě misek od HP máme docela veliký rozsah a to i vepředu, kde Deacon nechal dělat drážky), nicméně vepředu lem blatníku a nárazníku krásně kopíruje kolo s pravidelnými mezerami. Při sjíždění do garáže je sice mezi nárazníkem a podlahou 7cm, ale zase potřebujeme jezdit všude možně a u pár míst, kde vím, že budem často mám toršku obavy o vanu. Ale až seženu lyžinu, tak třeba pudem níž
. A další věc: zase si říkám, že by to při snížení chtělo zmenšít i ty gumové dorazy, aby byl pořád větší chod, ale myslím, že krátké už jsou dost..?
-> Deacon: Výše popsané sundávání předních jednotek bylo kvůli tomu kroucení pružin při téměř nefunkčním horním ,,otočem". S kamarádem jsme na to přišli: axiální ložiska v horním uložení byla nějaká nízká oproti novým origo a to způsobilo, že hliníková miska pružiny a ocelové těloso uložení (zespod a zvrchu ložiska) neměli mezi sebou mezeru, ale seděli na sobě, takže otáčení tlumiče probíhalo z velké části třením misek o sebe. Ale v HP nám to říkali dobře, s novýma ložiskama se to tak víceméně chová (ale ještě to musím projet a zkontrolovat), jen nikoho nenapadlo, že by misky seděli na sobě. Stejnak by mě zajímalo, jak to s těmi HP měl první majitel. Ale to je už fuk. Jen je škoda, že ty jsi to odjezdil se špatným horním uložením, myslím, že to mělo vliv na pocity z jízdy. Ale to by sis je třeba taky nechal, a já bych je neměl žejo :-D. Jak donesu foťák z garáže, tak dám foto těch misek.
-> tunerlada: NO, na tohle má asi vliv babička torošku, vycepovala mě k pořádku. Jen je teda ironie, že všude mám binec, ale auto musí být tipťop a garáž taky. Samozřejmě tomu babča nechápe, ale je to tak .
Je asi fakt, že se to zase zašpiní, ale nemohl jsem do auta vrátit věci tak špinavé, jak jsem je vytáhnul, to prostě nejde. Hold budu muset pulírovat častěji .
19:31:31
19.08.2014
19.08.2014
tunerlada
-> krtik: jak říká Deacon, nebát se a ještě níž jít podvozek pak bude fungovat daleko líp a sám to i při ostřejší jízdě oceníš, já mám felu nejníž co mi to místní komunikace a nájezd na dvorek dovolí a je to fakt super :) Svou feldu mám taky rád a starám se o ni myslím dobře ale při denním provozu se to auto i přes neustálé mytí a čištění a to i motoru strašně ničí. Proto celkem čumim že když to budeš mít jako spotřebáka si se s tím motorákem a věcí okolo něj tak "drbal" půl roku ježdění+ jedna zima a bude to vše vzhledově v háji (to neber jako hanění práce ale vlastní zkušenost z mojí felou - a to mám motor skoro celý zakrytovaný) Ale super práce
19:20:29
19.08.2014
19.08.2014
Deacon
-> krtik: Pěkná práce Tome. Hezky se kouká na fotky. Vše udělaný čistě a s pečlivostí, to se mi líbí. Ikdyž vím, že je to spíše spotřebák, já bych to poslal ještě níž a nebál se toho. Nejde ani tak o vzhled, jako spíš o to, že to bude zase daleko líp fungovat. A ty bílý Atlanty jsou krásný
22:08:59
18.08.2014
18.08.2014
krtik
Prý máme jít ještě o drážku dolu... zadek určitě, ale předek se mi líbí a vyhovuje.
Každopádně po 100km s HP mám příjemné pocity. Chce to najezdit a vyzkoušet pořádně, škoda jen některých úseků cest co nejsou zrovna echt...
Ale poslední dva měsíce nebyli jen o podvozku, prvním impulzem byli motor s převodovkou a věci kolem, motor je teď po akci zase takový ,,takový" :-). Zatím tedy bez úprav, ale servis mu prospěl. Nechci nic zakřiknout, neb ještě musím projet nové svíčky, pak teprve budu pořádně vědět. V garáži taky čeká výfuk. Sice téměř origo za což mě asi tuneři nepochválí, ale na omluvu snad jen můžu napsat, že ,,vím co dělám" 3.
Brzdy brzdili dobře už předtím, takže generálka jim hádám prospěla. Ještě jsem je pořádně netestoval, neb když jsem si na to vzpomenul, tak už nebylo kde je zchladit.
Každopádně po 100km s HP mám příjemné pocity. Chce to najezdit a vyzkoušet pořádně, škoda jen některých úseků cest co nejsou zrovna echt...
Ale poslední dva měsíce nebyli jen o podvozku, prvním impulzem byli motor s převodovkou a věci kolem, motor je teď po akci zase takový ,,takový" :-). Zatím tedy bez úprav, ale servis mu prospěl. Nechci nic zakřiknout, neb ještě musím projet nové svíčky, pak teprve budu pořádně vědět. V garáži taky čeká výfuk. Sice téměř origo za což mě asi tuneři nepochválí, ale na omluvu snad jen můžu napsat, že ,,vím co dělám" 3.
Brzdy brzdili dobře už předtím, takže generálka jim hádám prospěla. Ještě jsem je pořádně netestoval, neb když jsem si na to vzpomenul, tak už nebylo kde je zchladit.