skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Popis (bílá):
Škoda Felicia 1.3MPi 40kw, 1999, najeto 85 000km
Historie (bílá):
Od první registrace roku 1999 rodinné auto, 8x plně naložená s pěti lidmi na palubě a boxem na střeše dojela do prostředka Itálie a zpátky. Bohužel prodělala také bouračku (mámě nedali přednost v jízdě), autorizovaná oprava vyčíslena na 70 000,-. Já byl šťastný majitel Rapida 130 (skoda-virt.cz/cz/.../), kterého jsem prodal během studií, kdy už nebyl čas a finance auto udržovat. Poté jsem chvíli vlastnil zachovalé fáčko. V roce 2009 se rodiče rozhodli koupit nové auto a felda připadla mně:-) První rok jsem neměl potřebu ani čas (období okolo bakalářských státnic) něco předělávat, takže jsem jenom leštil, luxoval a kontroloval.
Po nástupu do magisterského studia přibyl čas, a s ním i možnost vydělat nějaké drobné a vrátit feldě alespoň častečně všechny její spojehlivé roky. Na jaře 2011 tedy putovala felda na necelých 14 dní do garáže. Její stav byl vzhledem k věku velmi dobrý. Páté dveře chytaly rez jenom lehce pod těsněním okna (táta ihned po koupi dveře vystříkal voskem). Stačilo lehce obrousit, nastříkat a vyměnit těsnění okna. Přední blatníky šli na auto nové, neboť jeden odřel strejda a druhý soused. Dále bylo třeba vyvařit uchycení pravého předního tlumiče (bouraná strana) a nový lak nakonec dostaly i dveře spolujezdce a přední kapota.
Třešničkou na dortu jsou litá kola RSW Racing.
Aktuálně (bílá):
11.6.2011
- připravena nerezová trubka místo katalyzátoru
- ze dvou špatných středových panelů zrestaurován jeden parádní nový:-)
- zvažuji jednotku od CIMBU (mají dobré reference), kdy bych podle výrobce získal nějakých 10kw navíc, čímž bych zlehka vykompenzoval, že mám pouze 40kw motor:-)
13.6.2011
- panel už je v autě
- zároveň jsem vyndal koberce a dobře jsem udělal - ke spolujezdci zatékalo přes dveře (protože v nich chyběla igelitová izolace)
- natáhnul jsem do zadní části vozu kabely pro repro
16.4.2012
- provedeny nutné opravy:
* ramena, simerinky, uchyceni tlumicu
* klapající ventil
* vyčistěna škrtící klapka + reset řídící jednotky (programem od MotorDiag)
- čištění již jednou proběhlo, ale auto nedrželo po vyčistění volnoběh (občas chcíplo), tudíž jsem opět vyčistil klapku a především resetoval jednotku (základní reset co provádí servis nestačí, nesmaže adaptační hodnoty klapky!)
* řeším ještě občasné úpadky výkonu když se ohřívá motor (v době, kdy se jednotka začíná řídit lambdou, dostává motor v jednu chvíli extrémně chudou směs) - podle grafu z VAG-COMu, který jsem pořídil během jízdy, to vypadá právě na špatnou lambda-sondu, nebo její vyhřívání
- odstranil jsem katalyzátor
29.6.2012
- nova lambda (opravdu byla pricinou problemu zminovaneho vyse)
- vymenena loziska obou prednich kol (po 13ti letech)
- sportovni filtr misto originalniho
- budiky vymeneny za verzi s otackomerem (tachometr jsem si prehodil a nechal puvodni)
- ridici jednotka od CIMBU
* risknul jsem to z druhe ruky, a vyplatilo se
* sam jsem si pres VAG sparoval RJ s imobilizerem
* dale bylo nutne pomoci programu od firmy MOTORDIAG vymazat adaptacni hodnoty (volnobeh z puvodniho auta se zanesenou skrtici klapkou byl v moji felde na 2000 ot/min)
* jak jsem cekal, vykon na vlastni kuzi moc nepoznate
* auto ale tahne lepe "odspodu" a ma lepsi reakce na plyn
* celkove hodnotim investici 1300,- do jednotky jako dobrou :)
březen 2013
- auto šlo s nájezdem 120 000km k novému spokojenému majiteli
Popis (modrá):
Škoda Felicia LXi 1.3 BMM 50kw, 1996, najeto 18 000km
Historie (modrá):
Auto po dědovi (1920) s nájezdem 18 000km. Děda to zvládnul jednou nabourat (měnilo se evidentně celé čelo) a taky odřít pravý bok. Jinak je auto jak ze salonu.
Aktuálně (modrá):
30.7.2013
- výměna filtrů, oleje, seřízení ventilů
- sehnány zánovní origo alu Atlanta 14" + gumy Barum 185/60
- sehnáno tažné zařízení
- příprava budíků s otáčkoměrem
- příprava středového panelu
- příprava rádia
Škoda Felicia 1.3MPi 40kw, 1999, najeto 85 000km
Historie (bílá):
Od první registrace roku 1999 rodinné auto, 8x plně naložená s pěti lidmi na palubě a boxem na střeše dojela do prostředka Itálie a zpátky. Bohužel prodělala také bouračku (mámě nedali přednost v jízdě), autorizovaná oprava vyčíslena na 70 000,-. Já byl šťastný majitel Rapida 130 (skoda-virt.cz/cz/.../), kterého jsem prodal během studií, kdy už nebyl čas a finance auto udržovat. Poté jsem chvíli vlastnil zachovalé fáčko. V roce 2009 se rodiče rozhodli koupit nové auto a felda připadla mně:-) První rok jsem neměl potřebu ani čas (období okolo bakalářských státnic) něco předělávat, takže jsem jenom leštil, luxoval a kontroloval.
Po nástupu do magisterského studia přibyl čas, a s ním i možnost vydělat nějaké drobné a vrátit feldě alespoň častečně všechny její spojehlivé roky. Na jaře 2011 tedy putovala felda na necelých 14 dní do garáže. Její stav byl vzhledem k věku velmi dobrý. Páté dveře chytaly rez jenom lehce pod těsněním okna (táta ihned po koupi dveře vystříkal voskem). Stačilo lehce obrousit, nastříkat a vyměnit těsnění okna. Přední blatníky šli na auto nové, neboť jeden odřel strejda a druhý soused. Dále bylo třeba vyvařit uchycení pravého předního tlumiče (bouraná strana) a nový lak nakonec dostaly i dveře spolujezdce a přední kapota.
Třešničkou na dortu jsou litá kola RSW Racing.
Aktuálně (bílá):
11.6.2011
- připravena nerezová trubka místo katalyzátoru
- ze dvou špatných středových panelů zrestaurován jeden parádní nový:-)
- zvažuji jednotku od CIMBU (mají dobré reference), kdy bych podle výrobce získal nějakých 10kw navíc, čímž bych zlehka vykompenzoval, že mám pouze 40kw motor:-)
13.6.2011
- panel už je v autě
- zároveň jsem vyndal koberce a dobře jsem udělal - ke spolujezdci zatékalo přes dveře (protože v nich chyběla igelitová izolace)
- natáhnul jsem do zadní části vozu kabely pro repro
16.4.2012
- provedeny nutné opravy:
* ramena, simerinky, uchyceni tlumicu
* klapající ventil
* vyčistěna škrtící klapka + reset řídící jednotky (programem od MotorDiag)
- čištění již jednou proběhlo, ale auto nedrželo po vyčistění volnoběh (občas chcíplo), tudíž jsem opět vyčistil klapku a především resetoval jednotku (základní reset co provádí servis nestačí, nesmaže adaptační hodnoty klapky!)
* řeším ještě občasné úpadky výkonu když se ohřívá motor (v době, kdy se jednotka začíná řídit lambdou, dostává motor v jednu chvíli extrémně chudou směs) - podle grafu z VAG-COMu, který jsem pořídil během jízdy, to vypadá právě na špatnou lambda-sondu, nebo její vyhřívání
- odstranil jsem katalyzátor
29.6.2012
- nova lambda (opravdu byla pricinou problemu zminovaneho vyse)
- vymenena loziska obou prednich kol (po 13ti letech)
- sportovni filtr misto originalniho
- budiky vymeneny za verzi s otackomerem (tachometr jsem si prehodil a nechal puvodni)
- ridici jednotka od CIMBU
* risknul jsem to z druhe ruky, a vyplatilo se
* sam jsem si pres VAG sparoval RJ s imobilizerem
* dale bylo nutne pomoci programu od firmy MOTORDIAG vymazat adaptacni hodnoty (volnobeh z puvodniho auta se zanesenou skrtici klapkou byl v moji felde na 2000 ot/min)
* jak jsem cekal, vykon na vlastni kuzi moc nepoznate
* auto ale tahne lepe "odspodu" a ma lepsi reakce na plyn
* celkove hodnotim investici 1300,- do jednotky jako dobrou :)
březen 2013
- auto šlo s nájezdem 120 000km k novému spokojenému majiteli
Popis (modrá):
Škoda Felicia LXi 1.3 BMM 50kw, 1996, najeto 18 000km
Historie (modrá):
Auto po dědovi (1920) s nájezdem 18 000km. Děda to zvládnul jednou nabourat (měnilo se evidentně celé čelo) a taky odřít pravý bok. Jinak je auto jak ze salonu.
Aktuálně (modrá):
30.7.2013
- výměna filtrů, oleje, seřízení ventilů
- sehnány zánovní origo alu Atlanta 14" + gumy Barum 185/60
- sehnáno tažné zařízení
- příprava budíků s otáčkoměrem
- příprava středového panelu
- příprava rádia
Honzee / 2x Felicia - komentáře:
14:01:46
08.04.2011
08.04.2011
Honzee
Delalo se to doma v garazi, malo mista, hodne prachu. Ale vysledek je celkem dobrej. Az lak poradne uzraje, ceka ji jeste rozlesteni:) Delaly se oba predni blatniky, kapota, dvere spolujezdce a paty dvere.
12:59:48
08.04.2011
08.04.2011
OndraKrupi
koukam že i barva při lakování se povedla.
12:44:26
08.04.2011
08.04.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
tie elektrony jej pristanu
11:38:39
08.04.2011
08.04.2011
castrol
pekna
11:25:40
08.04.2011
08.04.2011
Honzee
K těmhle diskům jsem se dostal přes kamaráda. Rok jeté, obuté do půl roku jetých gum, 3500,- za všechny;) Je na denní ježdění, 13 je ideál. Ale 15 jsou parádní no, uznávám:)
11:20:11
08.04.2011
08.04.2011
Daniel Felda
Ty máš R13, dal bych aspon R14,Kámoš Michal je má R15 skoda-virt.cz/cz/.../7420
-michal-felicia-1-6
11:15:57
08.04.2011
08.04.2011
Daniel Felda
Tyto Alu kola jsou nej Je to Libovka , jen tak dál