Honzee / 2x Felicia Honzee / 2x Felicia

komentáře | popis | fotky | Honzee | 30.07.13 16:17 | 15x v oblíbených
Popis (bílá):

Škoda Felicia 1.3MPi 40kw, 1999, najeto 85 000km



Historie (bílá):

Od první registrace roku 1999 rodinné auto, 8x plně naložená s pěti lidmi na palubě a boxem na střeše dojela do prostředka Itálie a zpátky. Bohužel prodělala také bouračku (mámě nedali přednost v jízdě), autorizovaná oprava vyčíslena na 70 000,-. Já byl šťastný majitel Rapida 130 (skoda-virt.cz/cz/.../), kterého jsem prodal během studií, kdy už nebyl čas a finance auto udržovat. Poté jsem chvíli vlastnil zachovalé fáčko. V roce 2009 se rodiče rozhodli koupit nové auto a felda připadla mně:-) První rok jsem neměl potřebu ani čas (období okolo bakalářských státnic) něco předělávat, takže jsem jenom leštil, luxoval a kontroloval.



Po nástupu do magisterského studia přibyl čas, a s ním i možnost vydělat nějaké drobné a vrátit feldě alespoň častečně všechny její spojehlivé roky. Na jaře 2011 tedy putovala felda na necelých 14 dní do garáže. Její stav byl vzhledem k věku velmi dobrý. Páté dveře chytaly rez jenom lehce pod těsněním okna (táta ihned po koupi dveře vystříkal voskem). Stačilo lehce obrousit, nastříkat a vyměnit těsnění okna. Přední blatníky šli na auto nové, neboť jeden odřel strejda a druhý soused. Dále bylo třeba vyvařit uchycení pravého předního tlumiče (bouraná strana) a nový lak nakonec dostaly i dveře spolujezdce a přední kapota.



Třešničkou na dortu jsou litá kola RSW Racing.



Aktuálně (bílá):

11.6.2011

- připravena nerezová trubka místo katalyzátoru

- ze dvou špatných středových panelů zrestaurován jeden parádní nový:-)

- zvažuji jednotku od CIMBU (mají dobré reference), kdy bych podle výrobce získal nějakých 10kw navíc, čímž bych zlehka vykompenzoval, že mám pouze 40kw motor:-)



13.6.2011

- panel už je v autě

- zároveň jsem vyndal koberce a dobře jsem udělal - ke spolujezdci zatékalo přes dveře (protože v nich chyběla igelitová izolace)

- natáhnul jsem do zadní části vozu kabely pro repro



16.4.2012

- provedeny nutné opravy:

* ramena, simerinky, uchyceni tlumicu

* klapající ventil

* vyčistěna škrtící klapka + reset řídící jednotky (programem od MotorDiag)

- čištění již jednou proběhlo, ale auto nedrželo po vyčistění volnoběh (občas chcíplo), tudíž jsem opět vyčistil klapku a především resetoval jednotku (základní reset co provádí servis nestačí, nesmaže adaptační hodnoty klapky!)

* řeším ještě občasné úpadky výkonu když se ohřívá motor (v době, kdy se jednotka začíná řídit lambdou, dostává motor v jednu chvíli extrémně chudou směs) - podle grafu z VAG-COMu, který jsem pořídil během jízdy, to vypadá právě na špatnou lambda-sondu, nebo její vyhřívání

- odstranil jsem katalyzátor



29.6.2012

- nova lambda (opravdu byla pricinou problemu zminovaneho vyse)

- vymenena loziska obou prednich kol (po 13ti letech)

- sportovni filtr misto originalniho

- budiky vymeneny za verzi s otackomerem (tachometr jsem si prehodil a nechal puvodni)

- ridici jednotka od CIMBU

* risknul jsem to z druhe ruky, a vyplatilo se

* sam jsem si pres VAG sparoval RJ s imobilizerem

* dale bylo nutne pomoci programu od firmy MOTORDIAG vymazat adaptacni hodnoty (volnobeh z puvodniho auta se zanesenou skrtici klapkou byl v moji felde na 2000 ot/min)

* jak jsem cekal, vykon na vlastni kuzi moc nepoznate

* auto ale tahne lepe "odspodu" a ma lepsi reakce na plyn

* celkove hodnotim investici 1300,- do jednotky jako dobrou :)



březen 2013

- auto šlo s nájezdem 120 000km k novému spokojenému majiteli



Popis (modrá):

Škoda Felicia LXi 1.3 BMM 50kw, 1996, najeto 18 000km



Historie (modrá):

Auto po dědovi (1920) s nájezdem 18 000km. Děda to zvládnul jednou nabourat (měnilo se evidentně celé čelo) a taky odřít pravý bok. Jinak je auto jak ze salonu.



Aktuálně (modrá):

30.7.2013

- výměna filtrů, oleje, seřízení ventilů

- sehnány zánovní origo alu Atlanta 14" + gumy Barum 185/60

- sehnáno tažné zařízení

- příprava budíků s otáčkoměrem

- příprava středového panelu

- příprava rádia

Honzee / 2x Felicia - komentáře:

14:01:46
08.04.2011
Honzee
Delalo se to doma v garazi, malo mista, hodne prachu. Ale vysledek je celkem dobrej. Az lak poradne uzraje, ceka ji jeste rozlesteni:) Delaly se oba predni blatniky, kapota, dvere spolujezdce a paty dvere.
12:59:48
08.04.2011
OndraKrupi
koukam že i barva při lakování se povedla.
12:44:26
08.04.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
tie elektrony jej pristanu4
11:38:39
08.04.2011
castrol
pekna
11:25:40
08.04.2011
Honzee
K těmhle diskům jsem se dostal přes kamaráda. Rok jeté, obuté do půl roku jetých gum, 3500,- za všechny;) Je na denní ježdění, 13 je ideál. Ale 15 jsou parádní no, uznávám:)
upraveno 2x, naposled 08.04.2011 11:29:25
11:20:11
08.04.2011
Daniel Felda
Ty máš R13, dal bych aspon R14,Kámoš Michal je má R15 3 skoda-virt.cz/cz/.../7420 -michal-felicia-1-6
11:15:57
08.04.2011
Daniel Felda
Tyto Alu kola jsou nej 2 Je to Libovka 5 , jen tak dál4
Extreme Tyres