skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia combi 1.3LXi 50kW, r.v.95
V současné době má najeto 192 800 km a slouží pro denní ježdění.
Hrdým majitelem jsem se stal 16. 8. 2006, po neustálé touze po vlastním automobilu. Zakoupil jsem si jí jako mé 1. auto a vlastním jí dosud.
Původně vypadala zcela jinak (bohužel fotky nemám), léta provozu na ní byla znát (matný lak, koroze,...). Nějaký čas jsem s ní jezdil tak jak byla a ke konci roku 2007 padlo rozhodnutí, že se provede celková oprava, hlavně karoserie. Proběhlo odstrojení, vyvaření, potřebná nová plechařina, nástřik spodku a vnitřku a nakonec nový lak (perleťová metalíza používaná na Octavie RS).
Na jaře 2008 už vyjela zase jako auto, v téměř podobě kterou má dnes. Od té doby se o ní snažím pečlivě starat, aby dělala parádu ještě pár let a mohli jsme spolu spokojeně brázdit silnice. Je to zároveň i tak trochu srdeční záležitost, přeci jenom první auto je první auto.
21.3.2011
Vyměnil jsem čidlo teploty na sacím potrubí a vyrazil udělat zkušební jízdu. Problém byl ve startech za tepla, takže jsem motor musel dostat na provozní teplotu. Ve spojení s dnešním prvním jarním dnem a krásným počasím, který u nás panovalo, se nakonec zkušební jízda zvrtla v menší výlet po okolí. Stále jsem si říkal ještě kousek pojedu, aspoň ještě do vedlejší vesničky a nakonec jsem najel téměř 50km. Trasu jsem si vybíral tak, abych se vyhnul většímu provozu a nejezdil mezi zastavěnýma plochama, takže ve finále jsem za celou cestu potkal 7 aut a 1 autobus, který zastavil na krajnici, abysme vedle sebe mohli vůbec projet (z toho už je asi poznat, který cesty jsem brázdil). Celou cestu jsem si však užíval výletní tempo rychlostí 60km/h, zkrátka jízda ve stylu čepičářů s kartonem vajec. Jen já, auto a rozlehlá, pustá krajina. Ale musím říct, že jsem se báječně odreagoval, jenom se kochal krajinou a užíval si pohodičku, která panovala. Takhle už jsem si jízdu dlouho neužil.
Už se těším, jak budu za nějaký čas takhle jezdit s jejím starším sourozencem, který už je nějaký pátek doma, je taky značky Škoda, a který bude sloužit jen na tyto jízdy a výlety.
Seznam oprav - datovaný od roku 2009:
r. 2009:
- nové brzdové trubičky + hadičky + odvzdušňovací šrouby
- nové přední kotouče + brzdové destičky
- nový přední levý brzdový třmen
- nová nádobka brzdové kapaliny
- výměna brzdové kapaliny
- výměna chladící kapaliny
- nový řemen na alternátor
- nový vzduchový filtr
- výměna motorového oleje - 182 150km (říjen)
r. 2010:
- nové zapalovací svíčky + kabely
- nové palivové trubičky + palivový filtr
- přetěsnění převodovky
- výměna převodového oleje - 189 220km
- nové čidlo zpátečky
- nové uložení (silenbloky) motoru a převodovky
- nové zadní tlumiče
- částečné přetěsnění motoru - olej. vana, víko ventilů, víko zdvihátek
- výměna motorového oleje - 190 700km (říjen)
- nový klakson
r. 2011:
- nové čidlo teploty chladící kapaliny (u termostatu)
- nové čidlo teploty chladící kapaliny (na sacím potrubí)
- nová ložiska nábojů předních kol
- nové krycí štíty předních brzdových kotoučů
- nový vzduchový filtr
- spojka - lamela, přítlačák, ložisko
- výměna motorového oleje - 198 000km (říjen)
V současné době má najeto 192 800 km a slouží pro denní ježdění.
Hrdým majitelem jsem se stal 16. 8. 2006, po neustálé touze po vlastním automobilu. Zakoupil jsem si jí jako mé 1. auto a vlastním jí dosud.
Původně vypadala zcela jinak (bohužel fotky nemám), léta provozu na ní byla znát (matný lak, koroze,...). Nějaký čas jsem s ní jezdil tak jak byla a ke konci roku 2007 padlo rozhodnutí, že se provede celková oprava, hlavně karoserie. Proběhlo odstrojení, vyvaření, potřebná nová plechařina, nástřik spodku a vnitřku a nakonec nový lak (perleťová metalíza používaná na Octavie RS).
Na jaře 2008 už vyjela zase jako auto, v téměř podobě kterou má dnes. Od té doby se o ní snažím pečlivě starat, aby dělala parádu ještě pár let a mohli jsme spolu spokojeně brázdit silnice. Je to zároveň i tak trochu srdeční záležitost, přeci jenom první auto je první auto.
21.3.2011
Vyměnil jsem čidlo teploty na sacím potrubí a vyrazil udělat zkušební jízdu. Problém byl ve startech za tepla, takže jsem motor musel dostat na provozní teplotu. Ve spojení s dnešním prvním jarním dnem a krásným počasím, který u nás panovalo, se nakonec zkušební jízda zvrtla v menší výlet po okolí. Stále jsem si říkal ještě kousek pojedu, aspoň ještě do vedlejší vesničky a nakonec jsem najel téměř 50km. Trasu jsem si vybíral tak, abych se vyhnul většímu provozu a nejezdil mezi zastavěnýma plochama, takže ve finále jsem za celou cestu potkal 7 aut a 1 autobus, který zastavil na krajnici, abysme vedle sebe mohli vůbec projet (z toho už je asi poznat, který cesty jsem brázdil). Celou cestu jsem si však užíval výletní tempo rychlostí 60km/h, zkrátka jízda ve stylu čepičářů s kartonem vajec. Jen já, auto a rozlehlá, pustá krajina. Ale musím říct, že jsem se báječně odreagoval, jenom se kochal krajinou a užíval si pohodičku, která panovala. Takhle už jsem si jízdu dlouho neužil.
Už se těším, jak budu za nějaký čas takhle jezdit s jejím starším sourozencem, který už je nějaký pátek doma, je taky značky Škoda, a který bude sloužit jen na tyto jízdy a výlety.
Seznam oprav - datovaný od roku 2009:
r. 2009:
- nové brzdové trubičky + hadičky + odvzdušňovací šrouby
- nové přední kotouče + brzdové destičky
- nový přední levý brzdový třmen
- nová nádobka brzdové kapaliny
- výměna brzdové kapaliny
- výměna chladící kapaliny
- nový řemen na alternátor
- nový vzduchový filtr
- výměna motorového oleje - 182 150km (říjen)
r. 2010:
- nové zapalovací svíčky + kabely
- nové palivové trubičky + palivový filtr
- přetěsnění převodovky
- výměna převodového oleje - 189 220km
- nové čidlo zpátečky
- nové uložení (silenbloky) motoru a převodovky
- nové zadní tlumiče
- částečné přetěsnění motoru - olej. vana, víko ventilů, víko zdvihátek
- výměna motorového oleje - 190 700km (říjen)
- nový klakson
r. 2011:
- nové čidlo teploty chladící kapaliny (u termostatu)
- nové čidlo teploty chladící kapaliny (na sacím potrubí)
- nová ložiska nábojů předních kol
- nové krycí štíty předních brzdových kotoučů
- nový vzduchový filtr
- spojka - lamela, přítlačák, ložisko
- výměna motorového oleje - 198 000km (říjen)
Lucinka / Felicia - komentáře:
21:41:04
28.08.2016
28.08.2016
Basic
Všimol som si, že už ide na predaj. Škoda, vyzerá super, krásna práca. Mal som ju v obľubených.
17:27:42
21.03.2011
21.03.2011
Kofi-R
Dneska jsem vyměnil čidlo a budu se modlit, aby už starty byly konečně v pořádku, jinak už z toho budu nešťastník...
09:22:35
15.03.2011
15.03.2011
Kofi-R
-> Žihadlo & michalik-ten sedmý: Díky moc za pochvalu, potěší
21:22:58
14.03.2011
14.03.2011
michalik-ten sedmý
pěkná pěkná :-) hned bych takovou bral :-)
19:29:07
25.02.2011
25.02.2011
Žihadlo - zrušená registrace
Pěkné , pěkné :) Mě taky čeká lak ale ne celolak :).
09:22:44
11.01.2011
11.01.2011
Kofi-R
-> mekky: Sám nevim proč, ale mě se spíš líbí Felicie se starou tváří, takže jsem nad faceliftem ani neuvažoval.
02:45:30
11.01.2011
11.01.2011
mekky
Při takové rekonstrukci bych si to asi předělal na facelift. A když ne, tak bych na nárazníku nelakoval ty lišty. Sám mám modrou felu combi z roku 95 s faceliftem :) Ale jinak to hodnotím velmi, velmi kladně!
21:06:13
10.01.2011
10.01.2011
Bágl23
moc pěkná felda líbí se mi
19:47:00
10.01.2011
10.01.2011
Kofi-R
-> tomas3k: Tenkrát mě oprava vyšla něco okolo 22tisíc, z toho 14700Kč vyšel lak, to si pamatuju přesně Celá generálka probíhala doma, zároveň až do plniče jsme to stříkli sami a pak vrchní vrstvu dělal lakýrník.
19:37:59
10.01.2011
10.01.2011
Kofi-R
-> Arnold: To je zajímavá náhoda, že se to takhle sešlo a pořídil jsem si jí v den tvých narozenin
19:35:01
10.01.2011
10.01.2011
Kofi-R
Díky všem za slova chvály Jsem rád, že se líbí.
15:07:58
10.01.2011
10.01.2011
tomas3k
na svý léta a kiláky nádherná...kolik pak jsi dal do generálky a laku?
09:34:37
10.01.2011
10.01.2011
Mr_Kubas
-> havlik:
08:25:22
10.01.2011
10.01.2011
havlik
Arnold 10.01.11 00:45:29 napsal:
koukam majitelem auta jsi se stal primo na me narozky ale to
mi bylo teprve 13 let a o virtu jsem ani nevedel Zlatý časy
koukam majitelem auta jsi se stal primo na me narozky ale to
mi bylo teprve 13 let a o virtu jsem ani nevedel Zlatý časy
08:11:34
10.01.2011
10.01.2011
Edisek
móc pěkná felinka
00:45:29
10.01.2011
10.01.2011
Arnold
koukam majitelem auta jsi se stal primo na me narozky ale to mi bylo teprve 13 let a o virtu jsem ani nevedel
00:40:50
10.01.2011
10.01.2011
Karlos (WIO46)
Parádně! Zařazeno mezi oblíbené.
00:11:17
10.01.2011
10.01.2011
Arnold
vypada moc pekne chce to popis a vic fotek ale to das casem ale je pekna podle me