škoda Felicia 1.3 GLXI (Feliška)
Rok výroby:1995
Najeto:115 000 km Budíky vynulovány.
Motor: 136BMM
- Hlava snížena o 1,2 mm
- Tvrdé ventilové pružiny
- Zabroušené ventily
- Zvětšené kanály
- Vačková hřídel 265°na 265° Chovanec
- Řemenice na klikové hřídeli o 0,4 kg
- Vyúhlované ojnice,nové ojniční a pístní čepy
- Setrvačník odlehčen o 1,77 kg
- Zánovní kliková hřídel,vše vyváženo
- Nové vložky válců a pístní kroužky
- Zapalovací svíčky Bosch Platinum Plus
- Blok a hlava motoru nastříkána stříbrným a řemenice červeným alkytonem
- Motorový olej: Castrol Magnatec 10W 40
Převodovka: Sériová 1,3
- Nastříkána stříbrným alkytonem
- Nový převodový olej
- Nové čidlo zpátečky
- Lyžina Kuboj
- Převodový olej: Mannol SAE 80W-90
Podvozek:
- HP Sporting - Tuning- Po repasi přímo od výrobce
- Ramena vyztužena a nastříkána červeným alkytonem
- Tvrdé silentbloky
- Silnější nápravnice z novější verze a zadní náprava nastříkána černým alkytonem
- Přední stabilizátor z 1.6 MPI
Brzdy:
- Přední:
Brzdiče Ford Mondeo 1,8 16V
Kotouče Renault Clio Williams průměr 259 mm
- Zadní:
Kotoučové VW Golf průměr 226 mm
Lanovody na zakázku vyrobené
Foto:
brian90.rajce.idnes.cz/
www.instagram.com/ pod hashtagem: #feliska
Postupně budu přidávat......
Bývalé auto:
skoda-virt.cz/cz/.../6183
-feli-by-brian
Feliša - komentáře:
-> MajoLR: JJ, bude se lakovat.

Barva? To nechám jako překvapení.

-> Brian: Ide sa do lakovne?

Aká bude farba?

-> vhml: Víš že už ani nevim. Snad možná že na druhý straně by tam překáželi kabely a nechtěl jsem je véct nějak okolo toho držáku aby tam tak nekoukali. Ten rám je spíš okrasná záležitost Navíc je to polorám, takže ochranná funkce asi nebude příliš ideální.
-> vhml: Ještě tam přijde jeden plech na to "elko" pro vyztužení z obouch stran a trochu dobrousit sváry..
Takhle by to šlo, ještě doladit detaily.
-> Brian: tiež som mal bobana ale jedno zatiaľ funguje
-> castrol: No snad to pomůže. Já jsem se zas ptal známého a on řikal, že jsou tam dvě gufera.jedno z venku a druhé zevnitř. Tak snad bude stačit jen to venkovní, protože kvůli tomu vnitřnímu by se musela rozpůlit převodovka a na to se můžu vyprdnout.

-> Brian: okolo riadenia mi to kvapkala tiež a zatial guferko pomohlo
-> Brian: Ok, drzim palce at se dari, moc hezkej projekt :)

-> czechino: Děkuji

No nevím kolik bude mít Ps, ale doufám že víc než série.

Časem bude MPI ,komponenty a kabeláž budu mít za chvíli doma a po sezoně bych ho tam vrazil, to by mohlo auto rozhýbat lépe.

Mooc hezké

, kolik počítáš že bude PS? Přeci to SPI je tak do 60KW

-> castrol: Asi tak nějak

-> Brian: asi ako viacej veciciek co

-> castrol: ne ne, zatím origoš....svody půjdou až po technické....
-> Brian: uz su aj zvody na aute ?
Už se to začíná rýsovat.
