skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
20:33:13
22.10.2013
22.10.2013
Arnold
-> Pavel P..: Pavliku na to že jsi tohle dělal prvně tak smekám jiný by se pomalu mohli od tebe učit
20:30:48
22.10.2013
22.10.2013
škodec
-> Pavel P..: cim si prebrusil ten sprejolak? Nejaka pasta ci...?
20:28:30
22.10.2013
22.10.2013
Pavel P..
-> castrol: díky.. dneska jsem na tom málem nechal ruce... a to jí chci ještě navoskovat před zimou...
-> Jarda: snad to vydrží... zima bude zatěžkávací zkouška :-))
-> Jarda: snad to vydrží... zima bude zatěžkávací zkouška :-))
20:22:55
22.10.2013
22.10.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P..: ja si tenkrat rikal, ze se mi sprejo lak celkem povedl a ono to pres zimu popraskalo ale nevim, jestli to neudelal ten bezbarvej lak
19:47:30
22.10.2013
22.10.2013
castrol
-> Pavel P..: no chlape klobuk dole .pekne si to poriesil
20:40:49
20.10.2013
20.10.2013
castrol
-> Pavel P..: tesim sa na nu
20:38:57
20.10.2013
20.10.2013
Pavel P..
-> maca: sprejolakýrník
-> castrol: díky, diky.... jsem zvědavej jak budou vypadat ty místa na dveřích a celek až to rozleštim... pak dám fotku
-> castrol: díky, diky.... jsem zvědavej jak budou vypadat ty místa na dveřích a celek až to rozleštim... pak dám fotku
20:32:57
20.10.2013
20.10.2013
castrol
-> Pavel P..: slusna praca
20:17:47
20.10.2013
20.10.2013
Pavel P..
a druhá strana... přechod byl cca 2cm pod horní hranou hrdla, víčko taky přeleštěno a sprejolak se dokonce i leskne
20:14:14
20.10.2013
20.10.2013
Pavel P..
v mezičase schnutí jsem se chopil dvoutisícky šmirglu a zabrousil přechod barvy po lakování na lemech a pak to zkusil zaleštit a sleštit s původním lakem a jsem mile překvapen, odstíny se docela srovnaly.... docela to šlo krásně tim "tempem" z lidlu, na to že stojí půlku tak to udělá stejnou službu.
20:08:45
20.10.2013
20.10.2013
Pavel P..
Dneska bylo pěkně... tak jsem toho využil a dodělal po dvou týdnech nakitovaný dveře.... vybroušeno, stříknuto plničem, opět vybroušeno a stříknuto sprejem
21:03:24
11.10.2013
11.10.2013
VeTeV
-> Pavel P..: na blecháči od čmoudů jako echt nový gumy z dederonu?
21:03:23
11.10.2013
11.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Asi mám štěstí na dobré Barumky. Jinak MP4 jsou pořád lepší než 30 let starý OR-6 protektory
20:45:02
11.10.2013
11.10.2013
Pavel P..
-> VeTeV: vole... tohle jsou kupovaný zánovní micheliny, žádný chcanky ze sběrňáku
20:00:06
11.10.2013
11.10.2013
VeTeV
-> Pavel P..: tak ty tvoje gumy z konťáku
18:52:35
11.10.2013
11.10.2013
Pavel P..
-> dragon_cb_cz: z mé zkušenosti je na barumky vždy potřeba slušná hrst závaží... asi jak kus od kusu, tady jde navíc o zimáky, kde to bývá horší s vyvážeností.. ovšem na matadory MP4 to nemá, tam mi v servisu naklepal závaží skoro přes čtvrt rantlu celýho disku a nadával u toho jak dlaždič...
18:46:54
11.10.2013
11.10.2013
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Mám jít spočítat závaží na barumkách? Mám pocit, že to taky bylo tak nějak, na relativně obouchaných liťákách...
18:15:00
11.10.2013
11.10.2013
Pavel P..
Dneska ráno výlet na šroťák a dovezena sada krásných neshnilých plecháčů za 250,- a poté výlet do pneuservisu a obutí s vyvážením za 400,-....neni nad mischelinky, na každém kole do 20gr závaží, kam se serou barumky
19:22:29
07.10.2013
07.10.2013
castrol
-> Pavel P.. 07.10.13 16:16:04: aj ja chcem taku