skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
18:10:34
29.02.2012
29.02.2012
gogino1987
-> Pavel P..: pruženie auta je doležité a lepšie sedí na ceste
06:58:53
22.12.2011
22.12.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..:
23:24:19
21.12.2011
21.12.2011
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: podle siluety mě to hned napadlo
23:12:58
21.12.2011
21.12.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: sak to bylo studeny ty si vedel ze sem to ja uz kdyz sem te poustel abys vycouval?
23:01:07
21.12.2011
21.12.2011
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: nevadí... tobě to zase dýmí jak parní mašina
19:24:02
21.12.2011
21.12.2011
Zeke-ten šestý
Nesvitej ti zpátečkový světla
23:13:58
28.10.2011
28.10.2011
Pavel P..
-> castrol: jen trochu.. blatník mě po zimě nejspíš opustí tak jsem připraven už teď
17:29:45
28.10.2011
28.10.2011
castrol
-> Pavel P..: uz ju davas do pucu
17:25:42
28.10.2011
28.10.2011
Tommyk
-> Pavel P..: jo, tak to by se mi taky líbilo
16:33:38
27.10.2011
27.10.2011
Pavel P..
-> Tommyk: kdepak.. to byl full service s dovozem do Prahe
16:28:28
27.10.2011
27.10.2011
Tommyk
-> Pavel P..: to si vezl ten blatník až do čáslavi?
08:42:51
11.10.2011
11.10.2011
VeTeV
-> Pavel P..: já ti to řikal, že ty gumy už nejsou co zamlada
22:10:45
10.10.2011
10.10.2011
Tommyk
-> Pavel P..: to mas stesti ze te nikdo nesestrelil ne? jinak neco podobnyho se mi stalo predloni, akorat mi to uklouzlo jen lehce v rychlosti +-30 km/h, v klidu sem to vyrovnal - mokro + uhelnej prach (u el. ledvice) = takovy bahnicko a ustrelil mi zadek. v tu dobu sem si rekl ze to chce novy pneu :-D a tak sem taky udelal, od ty doby mam klid a ze nekdy jezdim jako dobytek, mokro nemokro.. to mi spíš nechce zatáčet předek než aby mi to ustřelilo
20:06:47
10.10.2011
10.10.2011
havlik
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jo vzorek vydrzi ale pak se rozpadne kord
20:06:04
10.10.2011
10.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P.. 10.10.11 19:01:29: známe, minulý týden se mi stalo na vysočině to samé, mokro , zatáčka na listí, a už sem si to klouzal na parkoviště kempu, akorát tam stála fábie, mi lepilo se jí vyhnout, holt Micheliny z roku 96, ale vzorek držej
19:52:31
10.10.2011
10.10.2011
Pavel P..
-> palinator: 10let starý Firestone od Větefky
19:43:10
10.10.2011
10.10.2011
palinator
-> Pavel P..:
Nechápal bych... asi je to vozem..
Co máš za pneu?
Nechápal bych... asi je to vozem..
Co máš za pneu?
19:17:27
10.10.2011
10.10.2011
Pavel P..
-> palinator: jo kamaráde to musíš umět.. bylo to tak v 50km/h.. dobržďuju v odbočováku a najednou jak kdybych najel na led se to utrhlo a už jsem se klouzal taková příprava před zimou