Dragster/ Faker Dragster/ Faker

komentáře | popis | fotky | Dragster | 19.09.11 14:40 | 43x v oblíbených
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla





MOTOR ...

Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....



Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.



Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.





Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.



Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:



Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642

Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903

Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156

Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000

Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000

Kapacitor : ZEALUM 1 F

A kompletní kabeláž od firmy BASIC



To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer





Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682

Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642

Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic

Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200

Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800

Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19

Kabeláž : ZEALUM

Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound





Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.



Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP

Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682

Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic

Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200

Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000

Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19

Kabeláž : ZEALUM

Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound





Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká



V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.



Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.





Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz



Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...





Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.









Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)

Dragster/ Faker - komentáře:

22:08:57
18.01.2005
Igels
cau.prosim napis mi cim si potahoval tu desku v kufru.diky je to moc dobre udelany...
14:25:33
17.01.2005
Igels
-> tygr: A je to znat, ze to brzdí líp? Musim stejne kotouce vymenit takze bych to uvital.
13:15:34
07.01.2005
TUNER
-> tygr: Ale na Kosíky nemáš.....73
13:14:54
07.01.2005
tygr
-> Igels: Pokud máš zájem o kotouče, tak při dodání sériovek, je nechám udělat ( 600,- Kč ) 5 5
13:10:38
07.01.2005
tygr
-> remix: vyšly na 12 litříků, ale půjdou do světa a přijde jiný výrobce 4
15:23:53
04.01.2005
majo120 bracho Milosa
kola delaj auto, ale ne srandujem aj aj to je v poho, je to tak fasa zladene dokopy
23:59:53
30.12.2004
Max
-> Alan: a na každý straně o vokno víc :o)
21:39:56
27.12.2004
Alan
-> remix: To máš jedno vždyt je to jedno a to samý akorát víc plechu3
21:21:31
27.12.2004
REMIX
-> Alan: To je forman3 4
21:18:54
27.12.2004
Alan
Teda čumim nádherný favo slint slint 10b prostě tohle je můj sen4
23:56:55
24.12.2004
Crack
Výborný kola!!!No jo kola dělaj auto4
16:23:18
20.12.2004
U-Geen
-> TUNER: nee, na skocnu BBS only...
06:19:23
20.12.2004
TUNER
-> U-Geen: Co na toledo...Myslim že by ti šli k pleti škodověnky.....2
09:56:41
18.12.2004
U-Geen
hm libovy 16ky, ty by byly na toledo jak delany :-)))))
14:35:38
15.12.2004
taky bych rad takovej moturek...10
07:09:29
14.12.2004
MATTESS
MOOC pekny kolecka, jen tak dal.
06:12:19
14.12.2004
TUNER
-> Igels: Přední kotouče jsou originální na fakíra,akorád jsem mu půjčil svoje zadní a podle těch se nechali odvrtat a vyfrézovat...Moje jsou od firmy HPR a stáli kolem 2200,-4
16:39:10
13.12.2004
Max
pěkný kola...hned je z toho jiný auto :o))))
14:40:00
13.12.2004
Igels
cus, od jaky firmy sou ty predni kotouce a co staly?
14:09:37
13.12.2004
REMIX
Krásné koleska, fakt že jo..až se jich budeš chtít zbavit, jsem první zájemce1 Na kolik tě vyšly, jestli se můžu zeptat2
Extreme Tyres