-> 5ko: No jooo,tak to chodí....Já měl mít ... 66-66 ale přišel někdo "vysokej" a zbylo na mě jen 66-55...
A problémy jak kde...Pokud je to tam u nás tak pokud to nebude nějakej fakt debil tak pohoda,ale jak vyjedu jenom třeba do Plzně,tak mam oči na šťopkách a koukam jestli někde nejsou....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
07:27:59
17.03.2005
17.03.2005
TUNER
01:09:43
17.03.2005
17.03.2005
5ko
TUNER takze asi nemas velke problemi z policiou, co? a ja som mal akurat taku smolu s nasimi skorumpovanymy polismi ked som bol po nove znacky tak obrovskou nahodov na mna vyslo cislo 666, teda ten predo mnou mal 665 a mne dali 667 svine
06:53:44
16.03.2005
16.03.2005
MATTESS
-> Vlda: To vis, sul je potvora. Pro skodovku smrt
06:31:07
16.03.2005
16.03.2005
TUNER
-> Vlda: No jooo,dřív to byl rodinej vůz,ale moc se s nim nejezdilo....No a teď má Tygr tohle auto pro zábavu a na zimu má 120......Takže tohle je moooc ušetřený vozítko......
-> tygr: Doufam že budou nějaký ty kolečka....
-> tygr: Doufam že budou nějaký ty kolečka....
23:50:27
15.03.2005
15.03.2005
Vlda
FAkt nádhernej Forman!!!! Jsem nevedel ze v roce 2005 se vyrabej funglovy Formany Khurna ten nema zadnej rez nic!!! Ja mam Favorita, taky Silver line a ten potvora rezna jak cip! Fakt mas nadherny auto a naprosto ti zavidim ten stav!!!! Jasnejch 10b!!!
12:14:43
14.03.2005
14.03.2005
TUNER
-> 5ko: No nechci nic práskat,ale majitel tohodle vozu.........
12:06:21
14.03.2005
14.03.2005
5ko
vidim ze mate znamych na dopravnej policii, mate zaujimave spzky aj zelenka aj faker
23:41:18
08.03.2005
08.03.2005
Jarda - zrušená registrace
měl jsi dát HP pro felicii, pak jde předek u fava o 2 cm níž (ja to tak budu delat), jimak brutálně decentní, 10b
18:26:38
07.03.2005
07.03.2005
Mishoooo
-> tygr: Nooo taketo upravy sa mi pacia... pekne motorcek krasne prerobit , brzdy ,podvozok a hlavne dobra Music... Sa mi paci ze zvonku je to taka klasika a po technickej stranke pekne nadupane to mas za 9
19:41:36
04.03.2005
04.03.2005
zahorda
Zdar prkno, kdyby si na toho tvýho fakera nendal bůh ví co, tak to nidky Laguna nebude. Koukej mi sehnat ten olej. Do fakera si nalej z friťáku, jinak tě do toho Německa nevemu. Pozdravuj kotla a všechny ujetý tunery.
06:12:46
28.02.2005
28.02.2005
TUNER
Souhlasim s Vicim a Maxem....Myslim že je škoda do toho rejpat a majitel (to já nejsem) to ani neplánuje.....
12:58:40
27.02.2005
27.02.2005
Vici
-> Max: souhlas:o) nechal bych ho jak je :o) dyt je skoro novy, skoda do nej rypat
12:10:39
27.02.2005
27.02.2005
Max
v tom s váma asi nebudu souhlasit.... muzika hodně slušnná,motor taky poladěnej,hpčka....a exteriér - ty krásný kola,fólie a mě se to líbí....s tim že zbytek nejni vorezlej a obouchanej,což tady nehrozí....Každý auto přece nemusí bejt navěšený nízkejma nárazníkama a křídlama...
10:14:08
27.02.2005
27.02.2005
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> TUNER: Moc pěkný Forman, ale taky doufám, že ten vnějšek není konečnej.
18:16:20
22.02.2005
22.02.2005
Mishak
Skveli kola!!! Dobrá muzika. Ale co zbytek??? .... ja doufam ze uprava Exterieru jeste neskoncila (takova krabice jako je Forman potrbuje krapet doladit ) ... je to pocatek hezkyho auta ale musis se este snazit
13:36:48
14.02.2005
14.02.2005
TUNER
Koukni k mýmu autu...Je tam adresa a kontakt na ten dural...
13:08:52
14.02.2005
14.02.2005
tygr
-> TUNER: Tak už mám objednané kola, jen 16" a nějaké bačkůrky už jsou také vybrané, potřebuju dural na podložky, tak řekni kde ho seženu
15:17:47
19.01.2005
19.01.2005
TUNER
-> tygr: Ty jsi ale jantárek.....Myslim že k sesazení ti jenom kola nepomůžou
Zatim máš tak lepší muziku......protože tam ještě žádnou nemam.......Ale až bude...
Zatim máš tak lepší muziku......protože tam ještě žádnou nemam.......Ale až bude...
11:35:03
19.01.2005
19.01.2005
tygr
-> TUNER: Na Kosiky mám jen tam nechci dát lepší kola nž máš na zelence , nerad bych tě sesadil zatím z prvního místa
11:32:10
19.01.2005
19.01.2005
tygr
-> Igels: Brzdí to slušně a destičky jsou pořád čerstvé a nezapečené , látku jsem si vybral u klasického čalouníka z autolátek, které měl k dispozici, docala je to dobré