skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rok výroby: 1997
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
Motor: 1.6 MPi (55kW)
Otevřené sání Green
Výfuk JP
Nerezové svody TA
Leštěné : víko ventilů, rozpěrná tyč, startér, alternátor, částečně čerpadlo posilovače.
Pochromovaná víčka, držák nádobky na ostřikovače, tyčka kapoty, držák baterky.
Podvozek:
HP Sporting (předek -110mm, zadek -45mm)
Vrtané kotouče a destičky Ferodo
Repasová a nalaková ramena
Karoserie:
Zavařený boční blinkry, anténa, zadní stěrač a lišta 5tých dveří, vytžený zadní lemy cca 2cm, upravená maska
Nárazníky z nového modelu , přední zahlazný, zadní zahlazený a rozšířený o 4cm.
Lak:
8 vrstev, Královská modrá - vzorník škoda, holografické třpitky
Interier:
Volant Isotta Nivoal RT
Řadící páka Sparco
Sedačky Sparco
3-bodové pásy Sparco
Kola:
OZ Turbo 2x 7Jx15, 2x 9,5Jx15
Nankang ultra sport NS2 165/50 a 195/45
Hudba:
Rádio: Pioneer DEH-P8600MP
Zesilovač: Magnat Combat 6000
Zesilovač: Helix DB 1000.2
repro 6x9 : Rockford Fosgate Power T1693
SW: 2x Rockford Fosgate Power T212D2
Kabely: Dragster, Basic
Naměřený výkon: 142,4 db
KubajsWCS - komentáře:
SIS 27.04.11 18:56:43 napsal: Pukličky se upravý nebojte nic :)Jakým stylem a směrem? Mě by seděli víc rovné v barvě paprsků a černé logo OZ uprostřed... Pak to bude mr*a...
-> U-Geen: Ano přesně tak jak píšeš .... 

-> Tuner#2: tak tak... byl bych pro origo poklici v barve paprsků :)
-> SIS 22.04.11 19:03:18: Nádhera, jen ten hrot to chtělo vynechat, to letělo tak 5 let zpět a i tehdy to byl hnus 

-> SIS: perfekto
uz B1 tky boli fajn ale toto je krute strasne krasna aj felda aj kolieska
-> SIS: no tak to jsou fakt moc peckovni kolecka,jakoze velice moc moc krasny

-> SIS: Myslím, že bezpochyby ano 

To Tuner#2: vim o něm, krásný fáčko, kola dělají auto snad budou dělat i to moje .)
po dlouhé době zase pěkná Felina.Doufám,že ti to vydrží a auto nedopadne jako většina tuning aut

-> SIS: tie kolesá su parádne možno by to chcelo ten stred do nejakej farby hodiť :-),aj celkovo filcka je krásna ...tie nárazníky z novšieho modelu tam perfektne seknú
Já si leštil akorát, víko ventilu, altík, atd. Ale límce jsem nechal vyleštit u kámoše on se tim živí takže umí, ale nechá si to zaplatit.
Ještě fotka jak vypadali před :D
Ještě fotka jak vypadali před :D
-> SIS: ako si vylestil tie kolesa az do takeho vysokeho lesku ? 

-> SIS: new kola budu celkom zaujimave... som zvedavy ako ukazu na aute :o) ale podla mna bude pekna :o)
Georgerob 05.01.11 15:19:52 napsal: Ahoj, jaká je zkušenost se svodama? Taky o nich uvažuju na svojí 1.6.
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm
Sice jsem letos najezdil pouze 1000km .) Ale i tak bez problémů, akorát že se musí udělat mezikus na středový kus
Jinak přidávám k mejm oblíbenejm

Sice jsem letos najezdil pouze 1000km .) Ale i tak bez problémů, akorát že se musí udělat mezikus na středový kus
