
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:54:34
29.06.2013
29.06.2013

škoda caddy
-> Milan 136: jáj chytrá vychytávka

21:53:24
29.06.2013
29.06.2013

Milan 136
:)
21:50:32
29.06.2013
29.06.2013

škoda caddy
-> Milan 136: nač to slouží?
21:48:56
29.06.2013
29.06.2013

Milan 136
vylepšení kýblu
21:45:31
29.06.2013
29.06.2013

Milan 136
Rezerva ve FUN kýblu už dlouho. Akorát jsem debil a vyklouzlo mi namaštěný kolo z ruky a rozlámalo ho. Tak jsem ho musel svařit
21:41:33
29.06.2013
29.06.2013

Milan 136
Nerez matky a origo škoda šrouby na tažný. Origo SVC je máslo 8.8
20:41:24
28.06.2013
28.06.2013

Milan 136
A zase komaxit
20:40:56
28.06.2013
28.06.2013

Milan 136
Komaxit
20:39:11
28.06.2013
28.06.2013

Milan 136
dveře
18:08:50
27.06.2013
27.06.2013

Milan 136
včera přivezeny opravené dveře, v pondělí jdou na lak...
a dneska jsem si vyzvedl hotový nakomaxitovaný věci tak můžu pokročit konečně
a dneska jsem si vyzvedl hotový nakomaxitovaný věci tak můžu pokročit konečně
19:51:03
24.06.2013
24.06.2013

Milan 136
Tak dveře dneska konečně odvezeny na opravu.
A taky čekám na komaxit pantů, tažného a držáku bomby. Bohužel co bylo domluveno tak padlo a 14 dní se to nehlo.
Tak snad už to dotahnu do konce brzy
A taky čekám na komaxit pantů, tažného a držáku bomby. Bohužel co bylo domluveno tak padlo a 14 dní se to nehlo.
Tak snad už to dotahnu do konce brzy
22:18:03
12.06.2013
12.06.2013

Milan 136
-> palinator: je to něco jako alkyton. Taky tam píšou že je to základ, mezivrstva a vrchní v jednom. Zespoda je odrezovač, základovka, štětcem zaplácáno tou "gumou" od Wurthu a přes to dvakrát alkyduretan. Musí stačit

22:12:45
12.06.2013
12.06.2013

palinator
-> Milan 136:
Jojo.. Jinak to je dvousložka nebo je to něco jako Alkyton (taky tuším alkyduretan)? Budeš na to dávát ještě něco pružnýho zespod?
Jojo.. Jinak to je dvousložka nebo je to něco jako Alkyton (taky tuším alkyduretan)? Budeš na to dávát ještě něco pružnýho zespod?
22:03:30
12.06.2013
12.06.2013

Milan 136
-> palinator: myslíš ty opravovaný místa?
Co nejdýl doufám. Dělal jsem takhle ty shnilý podběhy a drží to...
HET soldecol je ta vrchní, už jsem si vzpomněl.
-> castrol: no zaplať pánbůh...
To čelo nebylo nejhorší, horší byly ty díry-vytvarovat ty záplaty. Ta poslední velká mi zabrala hodně času
Co nejdýl doufám. Dělal jsem takhle ty shnilý podběhy a drží to...
HET soldecol je ta vrchní, už jsem si vzpomněl.
-> castrol: no zaplať pánbůh...
To čelo nebylo nejhorší, horší byly ty díry-vytvarovat ty záplaty. Ta poslední velká mi zabrala hodně času
21:57:32
12.06.2013
12.06.2013

castrol
-> Milan 136: no ale najhoesie je uz za tebou nie?
21:55:59
12.06.2013
12.06.2013

palinator
-> Milan 136:
A jak dlouhou očekáváš životnost?
E: myslim hlavně zespod.
A jak dlouhou očekáváš životnost?

E: myslim hlavně zespod.
21:54:46
12.06.2013
12.06.2013

Milan 136
-> castrol: ještě na tom autě nějaká práce je. Ještě znova natřít, vyvoskovat a poskládat. Bombu taky ještě budu natírat.
Dvěře si snad nechám udělat. V sobotu se domu vrátí kluk co by to měl dělat. Na půdě mám víc rozštípaný než tyhle-z tohohle auta, už takhle jednou bylo bouchlý když bylo firemní.
Tak ty tam zatím dám provizorně a budu řešit ty moje
Dvěře si snad nechám udělat. V sobotu se domu vrátí kluk co by to měl dělat. Na půdě mám víc rozštípaný než tyhle-z tohohle auta, už takhle jednou bylo bouchlý když bylo firemní.
Tak ty tam zatím dám provizorně a budu řešit ty moje
21:51:07
12.06.2013
12.06.2013

castrol
-> Milan 136: a teraz ta cakaju dvere
21:44:06
12.06.2013
12.06.2013

Milan 136
-> Arnold: dokud to nebude hotový tak ne
-> palinator: nic závratnýho. Klasický barvy.
Syntetika základovka, karosážskej tmel v plechovce Wurth a ta modrá je namíchaná alkyduretanová

-> palinator: nic závratnýho. Klasický barvy.
Syntetika základovka, karosážskej tmel v plechovce Wurth a ta modrá je namíchaná alkyduretanová
21:36:29
12.06.2013
12.06.2013

Milan 136
.