skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
7/2009
začalo to slovy mého bývalého spolážíka:
"Nechceš feldu? Asi ji povezu na vrakáč..."
byl jsem se na ní podívat s tu chvíli jsem se rozhodl pořídít si durhé auto, an každodenní dojíždění a hlavně zimu.
Jedná se 1.3 GLXi (50kW) upravenou na LPG (hlavní důvod koupě), ročník 1994, smontovaná ve Vrchlabí, protože v MB v té době ještě jely Favority.
Auto bylo ze začátku udržované, ale pak se dotsalo do nesprávných rukou mého spolužáka který jen jezdil dokud to šlo a pak auto odstavil. Podle toho taky vypadalo. Z ulice byla zcizena kapota, maska a celkově omláceno + koroze. Aspoň koupil jakousi turenkou kapotu aby nechcalo na motor. Povětrnostní podmínky jí nepřály a tak se potáhla rovnoměrně zrí (krysí tuning:D ).
Dohoda nakonec byla 3000,- Kč
V den nákupu jsem na místě nasadil chybějící masku, nacvakal plastové lemy blatníku a rovnou cestou domů udělal technickou:)
Doma následovalo "úplné zprovoznení" aby nebylo životu nebezpečné s tím jezdit.
jednalo se o zatření všech rezavých míst, nátěr kapoty matovou černou (teď to není krysí, ale ultra tuning:D ), Výměna všech provozních kapalin, kotočů, destiček (tam ani ne výměna, protože tam žádné nebyli:)
V nejlepším stavu byl asi motor, protože na 160tis km je obdivuhodně tichý a neteče z něj olej, ani ho nežere.
Ještě jsme použil nějaké díly co dům dal (zadní křídlo, hliníková kola, 4 ramenný volant) aby se mi s tím nejezdilo tak špatně. Musím říct že po první zimě to je super,protože se vůbec nebojím že kurvím svého modrého míláčka:)))
EDIT 5/2011
menší upgrate přibližovadla:)
nakoupeno za podobných podmínek a podobnou cenu jako u zelené feldy
Je to 1.3 MPI se servem, 1998, najeto pul minionu kilometru.
Bude potřeba vyměnit přední blatníky a zadní lemy. Možná také motor:)
Rád bych ji přestavěl na LPG. Více info napíšu až se do toho pustíme...
8/2011
konečně se vratila od klempiry, vymeněny zadni lemy, a čast přednich podběhů
následuje lícování blatníků a klempířské práce:)
..které už jsou po cca tydnu práce hotové, teď zkusíme STK
9/2011
stk hotové, začínám jezdit abych věděl po všechno je pok kapotou špatně:)
10/2011
po najetí cca 400km jsem usoudil, že agregát bude ještě použitelný, následuje výměna rozvodů, těsnění, oleje, kladky, spojky, ...
HOTOVO, proběhla úspěsná výměna těchto dílů: vodní pumpa, vodící kladka, rozvody, silentbloky, spojková lamela, přítlčák, převodovka (z 1.3 40kW- těžší stálý převod), komplet výfukové potrubí (více důvodů, jediný první díl byl na vyhození) VÝSLEDEK: motor sakra ztichnul a krásně řadí:)
nyní následuje přestavba na LPG..
12/2011
před vánocema jsem v praze urazil jeden ostřikovač na světla o nějakou fabii:)
1/2012
dva měsíce provozu na LPG, cca 2 tis km
bez ztráty oleje (stav tachometru (472 000 km)
podařilo se mi sundat ty hnusný mračítka AIR DESIGN - kdyby je někdo chtěl
..potřebuju vyměnit páté dveře, už mi odpadávají plasty nad SPZ:)
3/2012
páte dveře vyměněny
4/2012
za studena (do 30 stupnu chladici kapaliny) spaluje E85
12/2013
zdoláno 500 000 km
12/2014
sestra rozbila předek
6/2015
po tahanicích s pojišťovnou zaplaceno a opraveno
2/2016
zdoláno 515 000 km
já už s tím jezdím spíše sporadicky, už je víceméně sestry na cesty do školy a okresního města, snad chvíli ještě vydrží...
10/2016
zdoláno 525 000 km
nějak začalo zlobit při jízdě na LPG, vyměněno čidlo teploty a lambda sonda
10/2017
vyměněny tlumiče za originální - resp Ateso. HPčka potřebuju na jiné auto
10/2018
zdoláno 545 000 km
5/2019
550 000 km
12/2020
564 000 km
10/2021
571 000 km
... zadní tlumič se podíval do kufru, auto odstavujeme
3/2022
výměna skeletu, z původního auta použity všechy dveře, kapota, přední blatníky, pohonné ústrojí, volant a středový tunel:)
6/2022
nechal jsem nově potáhnout volant
12/2022
580 000km
7/2024
600 000km
začalo to slovy mého bývalého spolážíka:
"Nechceš feldu? Asi ji povezu na vrakáč..."
byl jsem se na ní podívat s tu chvíli jsem se rozhodl pořídít si durhé auto, an každodenní dojíždění a hlavně zimu.
Jedná se 1.3 GLXi (50kW) upravenou na LPG (hlavní důvod koupě), ročník 1994, smontovaná ve Vrchlabí, protože v MB v té době ještě jely Favority.
Auto bylo ze začátku udržované, ale pak se dotsalo do nesprávných rukou mého spolužáka který jen jezdil dokud to šlo a pak auto odstavil. Podle toho taky vypadalo. Z ulice byla zcizena kapota, maska a celkově omláceno + koroze. Aspoň koupil jakousi turenkou kapotu aby nechcalo na motor. Povětrnostní podmínky jí nepřály a tak se potáhla rovnoměrně zrí (krysí tuning:D ).
Dohoda nakonec byla 3000,- Kč
V den nákupu jsem na místě nasadil chybějící masku, nacvakal plastové lemy blatníku a rovnou cestou domů udělal technickou:)
Doma následovalo "úplné zprovoznení" aby nebylo životu nebezpečné s tím jezdit.
jednalo se o zatření všech rezavých míst, nátěr kapoty matovou černou (teď to není krysí, ale ultra tuning:D ), Výměna všech provozních kapalin, kotočů, destiček (tam ani ne výměna, protože tam žádné nebyli:)
V nejlepším stavu byl asi motor, protože na 160tis km je obdivuhodně tichý a neteče z něj olej, ani ho nežere.
Ještě jsme použil nějaké díly co dům dal (zadní křídlo, hliníková kola, 4 ramenný volant) aby se mi s tím nejezdilo tak špatně. Musím říct že po první zimě to je super,protože se vůbec nebojím že kurvím svého modrého míláčka:)))
EDIT 5/2011
menší upgrate přibližovadla:)
nakoupeno za podobných podmínek a podobnou cenu jako u zelené feldy
Je to 1.3 MPI se servem, 1998, najeto pul minionu kilometru.
Bude potřeba vyměnit přední blatníky a zadní lemy. Možná také motor:)
Rád bych ji přestavěl na LPG. Více info napíšu až se do toho pustíme...
8/2011
konečně se vratila od klempiry, vymeněny zadni lemy, a čast přednich podběhů
následuje lícování blatníků a klempířské práce:)
..které už jsou po cca tydnu práce hotové, teď zkusíme STK
9/2011
stk hotové, začínám jezdit abych věděl po všechno je pok kapotou špatně:)
10/2011
po najetí cca 400km jsem usoudil, že agregát bude ještě použitelný, následuje výměna rozvodů, těsnění, oleje, kladky, spojky, ...
HOTOVO, proběhla úspěsná výměna těchto dílů: vodní pumpa, vodící kladka, rozvody, silentbloky, spojková lamela, přítlčák, převodovka (z 1.3 40kW- těžší stálý převod), komplet výfukové potrubí (více důvodů, jediný první díl byl na vyhození) VÝSLEDEK: motor sakra ztichnul a krásně řadí:)
nyní následuje přestavba na LPG..
12/2011
před vánocema jsem v praze urazil jeden ostřikovač na světla o nějakou fabii:)
1/2012
dva měsíce provozu na LPG, cca 2 tis km
bez ztráty oleje (stav tachometru (472 000 km)
podařilo se mi sundat ty hnusný mračítka AIR DESIGN - kdyby je někdo chtěl
..potřebuju vyměnit páté dveře, už mi odpadávají plasty nad SPZ:)
3/2012
páte dveře vyměněny
4/2012
za studena (do 30 stupnu chladici kapaliny) spaluje E85
12/2013
zdoláno 500 000 km
12/2014
sestra rozbila předek
6/2015
po tahanicích s pojišťovnou zaplaceno a opraveno
2/2016
zdoláno 515 000 km
já už s tím jezdím spíše sporadicky, už je víceméně sestry na cesty do školy a okresního města, snad chvíli ještě vydrží...
10/2016
zdoláno 525 000 km
nějak začalo zlobit při jízdě na LPG, vyměněno čidlo teploty a lambda sonda
10/2017
vyměněny tlumiče za originální - resp Ateso. HPčka potřebuju na jiné auto
10/2018
zdoláno 545 000 km
5/2019
550 000 km
12/2020
564 000 km
10/2021
571 000 km
... zadní tlumič se podíval do kufru, auto odstavujeme
3/2022
výměna skeletu, z původního auta použity všechy dveře, kapota, přední blatníky, pohonné ústrojí, volant a středový tunel:)
6/2022
nechal jsem nově potáhnout volant
12/2022
580 000km
7/2024
600 000km
Otova sister / PŘIBLIŽOVADLO - komentáře:
17:18:16
06.02.2022
06.02.2022
Tom Troll
-> OTA-MTX:
15:33:43
06.02.2022
06.02.2022
OTA-MTX
-> Tom Troll: jen skelet agregát už je omyt a bude se točit dál
14:51:20
06.02.2022
06.02.2022
Tom Troll
To nemůže jít do šrotu, že ne?
15:17:08
15.12.2013
15.12.2013
takynekdo
Ahoj lpg jsi nechal namontovat nové nebo s druhého auta?jak je to dnes když bych koupil použité lpg s feldy a chtěl ho dát do mojí,jde to vubec?děkuju
09:37:48
08.04.2012
08.04.2012
OTA-MTX
tak z toho mam hybridni automobil, za studena E85, a pak při ohřátí LPG
21:29:30
08.01.2012
08.01.2012
OTA-MTX
-> Jezevec33: viz popis auta:P
(jsou dole)
(jsou dole)
21:28:25
08.01.2012
08.01.2012
Jezevec33
Auto pěkné ale ty "mračítka" to je hrůza,to sundej
21:47:31
02.10.2011
02.10.2011
OTA-MTX
-> Urbi: šak ono by to ještě hodně najelo, jen ty zvuky z toho...
19:52:59
02.10.2011
02.10.2011
Petr Urban
A to sem si myslel že rozvodový řetěz je nesmrtelný
01:23:19
15.08.2011
15.08.2011
Felinka 1.3mpi
dobrá práce,ten motor asi kaputo co
00:26:35
28.05.2011
28.05.2011
Karlos (WIO46)
A hergott... Kdys tu feldu červenou kupoval a za kolik? Neřikej že to bylo minulou neděli a za cenu která se ze 2000 vyšplhala někam k 5000 nebo tak nějak.
17:57:58
22.05.2011
22.05.2011
Péďa17
co pak ta červená,že by new daily car?
19:22:22
16.03.2010
16.03.2010
Formanline - zrušená registrace
Ale jo, jako spotřebák akorát... Něco takovýho si do budoucna taky představuju...