skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fávo jsme si s přítelkyní koupili v té době jako naše první auto. S autem jsme toho opravdu zažili dost a dost. Naštěstí při těch tech. komplikacích nás nikde nenechalo na cestě, když už se mu nechtělo jet, tak nevyjelo z garáže:) Po delší době, co jsem se v něm začal vrtat a zjišťoval jeho skutečný stav jsem se začal děsit toho, co s ním bude dál. Spousta lidí, ať už známých, tak z rodiny mi říkali, ať se ho zbavím. Jelikož je to však právoplatný člen rodiny a při pomyšlení na kostku 1m^3 šrotu by mě a přítelkyni ukápla slzička, tak jsem se rozhodl pustit do opravy. Tedy hurá do "renovace":)
MOTOR:
-písty, vložky felicie
-výbrus kliky
-odlehčený, vyvážený setrvák
-mírně zvětšeny a slícovány kanály
-srovnaná mpi hlava o 0,3
-vyčištěný, přetěsněný karburátor
plány:
-ostřejší vačka (vzdálenější budoucnost)
PODVOZEK:
-komplet nové brzdové součásti
-nové brzdové a palivové vedení
-nové silentbloky obou náprav
-kratší JOM pružiny -45mm
-nápravy a nějaké maličkosti očištěny a napatlány barvou
plány:
-chtěl bych HP
INTERIÉR:
-vnitřek z novějšího modelu včetně přístrojovky
-nějaká ta karbon fólie
Podzim 2009
-sehnána solidní kastle
-vyvařování u známého
Rok 2010
-kastle je začátkem roku doma v garáži
-kastli jsem dostal se zadní nápravou z feliny, bohužel jsem narazil na prasklou pružinu, o důvod víc podívat se po JOM -45mm
Rok 2011-2013
-podvozek hotov
-motor připraven na ostrý start (poprvé to byl jen test, to je tak, když vyměníte všechny brz.trubky a necháte původní benzínové; obě přicpané, tak se lil benzín injekcí do karbu, teď už jsou trubky nové :) )
-průběžně se pracuje na interiéru
MOTOR:
-písty, vložky felicie
-výbrus kliky
-odlehčený, vyvážený setrvák
-mírně zvětšeny a slícovány kanály
-srovnaná mpi hlava o 0,3
-vyčištěný, přetěsněný karburátor
plány:
-ostřejší vačka (vzdálenější budoucnost)
PODVOZEK:
-komplet nové brzdové součásti
-nové brzdové a palivové vedení
-nové silentbloky obou náprav
-kratší JOM pružiny -45mm
-nápravy a nějaké maličkosti očištěny a napatlány barvou
plány:
-chtěl bych HP
INTERIÉR:
-vnitřek z novějšího modelu včetně přístrojovky
-nějaká ta karbon fólie
Podzim 2009
-sehnána solidní kastle
-vyvařování u známého
Rok 2010
-kastle je začátkem roku doma v garáži
-kastli jsem dostal se zadní nápravou z feliny, bohužel jsem narazil na prasklou pružinu, o důvod víc podívat se po JOM -45mm
Rok 2011-2013
-podvozek hotov
-motor připraven na ostrý start (poprvé to byl jen test, to je tak, když vyměníte všechny brz.trubky a necháte původní benzínové; obě přicpané, tak se lil benzín injekcí do karbu, teď už jsou trubky nové :) )
-průběžně se pracuje na interiéru
Raste / Favorit 136L - komentáře:
12:33:27
15.03.2013
15.03.2013
Lukyn Fakír
-> Raste: ruce jak nanuk njn,když je v garaži zima tak se nedá dělat
12:23:16
15.03.2013
15.03.2013
Raste
-> Lukyn Fakír: Zvenku je to mizérie zatím, jen skelet s nápravama a motorem. Na jaře to začnu připravovat na lak, v garáži bez elektriky je strašná kosa. Byl jsem přesvorkovat jen jednu hadici a ruce jak nanuk
12:06:57
15.03.2013
15.03.2013
Lukyn Fakír
-> Raste: dej více foto jak vypadá už ted zvenku,a hlavně jak pokračuješ na autě z venku
11:25:07
10.03.2013
10.03.2013
Raste
-> Lukyn Fakír: Díky. Ta moje renovace je možná krapet silné slovo, ale snažím se. Už je to dlouhá doba, rád bych už jezdil (to mě zase dráždí ten jarní vánek), tak dělám i nějaké kompromisy.
11:16:02
10.03.2013
10.03.2013
Lukyn Fakír
som zvědav až to dokončíš tu renovaci,držím palce
12:53:00
29.03.2012
29.03.2012
Raste
-> Matulo: Díky. Je to jen trochu přebroušené a napatlané štětcem, takže nic dokonalého. Hlavně ať to plní účel, zadní brzdy mám taky komplet nové, tak snad to bude i brzdit.
12:22:42
29.03.2012
29.03.2012
Maťulo
-> Raste: pekne brzdove strmene!
20:40:10
18.03.2010
18.03.2010
Raste
Díky...bude to třeba
18:08:31
18.03.2010
18.03.2010
James1991
Držim palce při renovaci