Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč

komentáře | popis | fotky | Tomaso435 | 18.04.24 06:54 | 145x v oblíbených
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ***!!!warning!!!*** - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

-Předem upozorňuji pro zdejší rejpaly, že auto je moje nikoliv vaše, tudíž v tom mám věci co vyhovujou mě nikoliv vám, a vypadá tak, jak chci já a nikoliv vy. No prostě nemá smysl mi něco vyvracet, pač si to udělám stejně podle sebe :-D -Chápem?







***Škoda Favorit 136 LS . . . . IQ + ♥ = Škoda

S líbivou a aerodinamickou karoseríí navrženou Italským Desingnérem Bertone :-D***





Datum prohlídky Stav km

Budoucí prohlídka bude o 30km víc no :-D

18.9.2017 35674

30.9.2015 Nevim už

01.10.2013 35568

04.10.2011 35141

17.09.2007 30069

25.05.2005 29562







-Zakoupeno 13.12 2009 v MOSTu

-Barva zelená pastelová 5105

-Rok výroby 1990 - první model typu LS (ještě světlá palubka a C sloupky, hranatá řadička a bez stropních hodin)

-Motor 136, 46kw akorát zajetý :) Při koupi najeto krásných 31 398 km

-Vše původní dá se říct "nové" stav 99% :) - bylo když sem to přivez :-D

-auto nikdy nedostalo technickou včas.... zásadně až 5 dní po zkončení platnosti...to asi jak bylo furt na špalkách...kdo to má dávat dolu :D



Předchodí majitel se o něho staral a asi vubec nejezdil, interier neuvěřitelně čistý a bez náznaku používání..na autě bylo uděláno:

-Rezistinová kůra uplně všude

-Řádně nabarvené lemy proti oprejskání

-Rádio s magnetofonem a repro v zadním platu

-Lišta v masce s nápisem Favorit

-Chlupaté potahy sedadel a plata "na míru"

-Tažné odnimatelné zařízení

-Gumové koberečky hnědé

-Origo šedé pokličky středů plechových ráfků

-CZka předepsaných rozměrů...takovou sem už dluho neviděl....



jinak vůz po prvním majiteli asi nějak takhle
reklama volkswagen golf 3












***Co do toho začínám šťourat já:***

-Komplet antirezinová kůra kadý rok + zalití žlábku mezi blatníkem a podběhem - se osvěčilo 10ti lety denního provozu a nikde ani stopa po rzi:-)

-Podotahování všeho povolenýho

-Promazání všeho pohyblívýho a vrzavýho

-Ošetření pryžových částí





--***Dodělávky Exteriéru***

-Denní Led světla v upravených rámečcích záslepek mlhovek (c)by Nepér (denní světla přesunuty na fabii)

-Kouřová světla Pal a blikače Diamond (nahradí zřejmě zpět nová oranžová ale to nevim kdy)

-Ochranný rám CORAM v černém matném komaxitu ( připraven jiný nižší typ )

-Červený panel v zadním výklenku pro SPZ

-Brzdové světlo z felicie

-UV lampičky anti100

-Výfuk Soieta +0,5kw odměřeno:-) - aktuálně uplně nový výfuk soieta.

-Původní originální mlhovky , nahradila přídavná dálková světla PAL se žlutou H3 ( nahradí opět mlhovky nové )

-Zpětná zrcátka Repliky bez znaku škoda ...tech znáčku je na tom autě už moc :)

-Plastové mřížky větrání zadních dveří

-Uzemňující ocásek s dobovou odrazkou

-nový znak masky, bertone znak na C sloupky, a jiné znaky na 5dv.

-Podvozek od Hewlet Packard :) předek nadoraz dole, zadek v prostřed.





--***Dodělávky Interiéru***

-Využita příprava pro osvětlení kufru-zabudována nová lampička ze š120

-Zahraniční středový panel hnědý

-Čtyř ramenný volant

-Stropní hodiny

-Dveřní kapsy

-Apri CD1 - spotřeba podle apri při 90km/h 4,8 :-)

-Stmívač vnitřního osvětlení

-Odskok patých dveří s tlačítkem na palubce PAL

-Dodělávky inovovanějšího modelu LS 92 - tmavá palubka, kulatá řadička, propracovanější plasty abudou hnedý C sloupky

-Alarm na heslo :-D citlivý na pokles napětí.

-Signalizace otevření 2 komory karbíku - zapojena nevyužitá kontrolka TEST

-Signalizace nezapnutých pásů - zapojena nevyužitá kontrolka

-Kryt džáků pásů s odkládací přihrádkou ke konci tunelu

-Dřevěný dobový dekor palubky

-Kontrolka sahary v míste nevyužitého prolisu v budíku ( nutno předělat, ale nevim kdy kuchat budíky se mi nechce )

-Kontrolka alarmu v kontrolce výstražných

-Záslepky šroubů na stropních madlech, na středovém panelu a zatím z části na clonách.





--***Dodělávky pod kapotou***

-Rozpěra předních tlumičů

-Filtrbox z verze Sprint 75

-Víčko nádobky opstřikovačů modré z felicie

-Odhlučnění stěny mezi motorem

-Vlastní pojistková skříňka pro radio zesilovač, přídavný světla atp)

-Eco flow







--***Kolečka:**

Na voze:-ATIWE 13" 5,5J ET38 s klasickým rozměrem pneu



Dále skladem: ve 4x98 jiné mne nezajímají

-Centra 13" 5,5J ET38 prototyp pickup FUN 1991/92 německo

-Borbet 13" 5,5J ET30

-KN Delta 13" 5J ET38

-AMZ 13" 5J ET38

-Z&V 13" 5J ET 38

-Sada původních plecháčů 4,5J ET43

-FIP 13" 5J ET 35

-SPEEDline 13" 5J ET 38

-Intra 13" 5,5J ET 38

-Sada nových plecháčů v černé - příjda nová sada dobových poklic Bertone a barum ECONOMY :)

-Vekta 5Jx 13 ET nezjištěno TYP A1 (funglovky) + 3 kusy černoleštěné použité

-ACP 13" 5,5J ET38 Dle škodováckýho katalogu pouze pro export

-AMZ 13" 5J ET36 provedení pro Excelent + navíc jeden sportline jako pátej do sady

-KN METEOR 13" 5J Et nezjištěno. raritka holanský trh. U nás to samé kopie prototypy z Metazu.

-VEKTA pavučiny s pokličkou, 5.5j et38, častěji k vidění ve 4x100, ve 4x98 velmi málo kusů a pouze na export.

-AMIL SA 5.5j et 36 belgium. 5ks disků z dobového paketu ml tuning

-MTX 5J R14 4ks disků z katalogu metalex roadster 7-06

-ATS CUP 5.5j et nevím, z katalogu příslušenství na export

-METAZ 4.5J , 5ks prototypových disků , například z favorita coupe.





Přívěsné vozíky:





Sportjacht p400a s víkem černý původní spz



Skif m1 kompletní šedý



Beskydsport kempík žluto bílý původní originál



Karavan ponorka vlastní výroby modro bílý již novodobé přečíslování spz bez EU.



Vozík vlastní výroby, po rozbalení je z něho chatka :)



A

Jawa 23 mustang 1977 oranžový s původní spz.

Jawa Babetta 210 1992 a 207 1980 absolutně původní kusy









***A nějaká ta hudba:***

-Rádio Blaupunkt victoria SD48

-Dveřní a výškové repro Blaupunkt GTc 652 Mystic + Redukce na 16cm repro

-SW Blaupunkt GTt 1200 mk II - ***Rád bych Blaupunkta GTB 300 DUAL***

-Zesilovač Axton C209 nahradil Blaupunkt Gta 2 special MK 2

-Zadní repro Magnat Profection 694 (už se poohližím po oválech blaupunkt)





***Možná nějaký změny:***

-namontovat misto brzdovky z feldy, originální brzdovku hella s nastavitelným sklonem

-udržba celýho auta od brzd po motor - už jen čepy silenty

-Zadní stabilizátor.

-motor sprint 75 + alu tyčky + vlastní rozdělovač+kn filtr













***special thanx habříkovy za komax na rámu***

skoda-virt.cz/cz/.../4211 -habrik-favo



***special thanx vojstiskovi za masku bertone a vývozní lištu do masku 89***

skoda-virt.cz/cz/.../5445 -modrej-136x







------------------------- --------------------------



***n a b í z í m / k o u p í m : s m ě n n ý o b c h o d v í t á n***



skoda-virt.cz/cz/.../1343 97-k-o-u-p-i-m-n-a-f-a-v-o -r-i-t-a



skoda-virt.cz/cz/.../1622 51-f-a-v-o-r-i-t-ruzne-vec i-nove-a-pouzite

skoda-virt.cz/cz/.../1471 57-vymenim-ram-za-topx-4-o ko



skoda-virt.cz/cz/.../1507 58-r-a-m-pred-naraznik-fel da-favo-novy





------------------------- -------------------------- -





-Karta hnědáka

skoda-virt.cz/cz/.../9045 -tomaso435-skoda-favorit-1 36l-hnedej



DÁDY DÁDY DÁ ...To je vše přátelé :)

(c) by Tomaso 435







-Když budu denně 2x dávat novou fotku toho samýho zelenýho sráče, do profilu s každým utaženým šroubkem minimálně ze 4 stran, tak aby bylo vidět jak sem postoupil, aby se zobrazovala celej den v hlavní stránce, budu tu křičet v každým tématu, sedět na kompu od rána do noci, a i v práci odbíhat ke kompu na virt, budu mít taky 700 oblíbených jako někdo ? :-D :-D







-joo a na srazy nejezdím vuuubec, protože poháry nechci :-D :-D





(poznámka pro majitele: technickou máš do čtvrtýho října 2013 vole)

( nyní už do 1.října 2017)







Tomaso435 / Škoda Favorit 136Ls - Zelenáč - komentáře:

23:16:14
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
→ cPetan: to už abi ani človek nejazdil, no tu su zabijacke ceny
23:07:17
18.01.2012
Cába
-> cPetan: mas recht6 Je treba rozlisovat auto na zabavu a auto na bezny jezdeni a do spotrebaka cpat co nejmin penez
22:56:27
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
cPetan: za 35.70 si tam bral letecky benzin že takx drahy ?
22:48:08
18.01.2012
cPetan
Je to hnus, v létě taky plánuju koupi něčeho na LPG a fánoše budu už jen leštit 1
22:42:46
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
tak to je už potom dobre drahe 35.70 potom LPG SA vylpati
22:41:40
18.01.2012
cPetan
-> Tomaso435 18.01.12 22:29:18: 32,90??? Naposledy jsem tankoval za 35,70 39
22:36:38
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Tomaso435:tak potom bez chiby ale ostavam pri kalsike
22:35:57
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Tomaso435: tak potom to je bezpecne ja som si vzdy mislel, aby to nebuchlo vies cez leto ked je aj 35st v aute je aj 50st vies aby to nevyletelo ale tak potom je to bezpecne a ked ti to namonutuju, v odbornom servise tak by sa stat nemalo nič
22:29:18
18.01.2012
Tomaso435
-> jawa250: taky sem za klasiku. ale při mojim najezdu kdy se defakto motam kolem komina za 32,90litr už fakt ne...

lpg za 14,90 mi bude vyhovovat víc... jesisi viděl cca před třema rokama autosalon na tv prima , tak tam byl zelenej favorit na LPG. zapáliliho a čekaly co bude . . .

krom nadrže s benzinem tamneblaflo nic.. LPG přetlakovej ventil plynule plyn upoštěl a ten uhoříval.
22:24:04
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Tomaso435: no vsak ti kamiony su hnus tomu ver rozbehneš sa, a brzdiš, a same obmedzenia dnes sa iž nikde neda trochu pirdať
22:22:52
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Tomaso435: to neni až takaá položka a je to fajn potom teda ,ale ja by som si to do auta nedal neni nad benzin, ja som za klasiku no,ale zase šetriš no
22:17:58
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Vojtisek: ked sa to tak rychlo vrátilo pohoda potom
22:17:42
18.01.2012
Tomaso435
jinak na nějakej výkon už asi seru, stejně jede štrudl kamionu a aut co jen postupně odbočujou.. doba kdy se dalo 140 valit celou cestu je už pryč, pač všude stejně samý omezení na 70 a nebo kamiony .. no a taky na trase mejto - hradec, zpravidla kdo mě za mejtem předjede, toho dojiždim v HK na semoaforu když čeká na červenou, takže rozdíl minuty ani ne :-D
22:15:15
18.01.2012
Tomaso435
-> jawa250: 30 to stojí na focuse 1.6

jinak měsíčně projezdim kolem 1500/týden takže si myslim že spořit při poloviční ceně na kilometr budu co nevidět :D
22:14:31
18.01.2012
Chali
-> jawa250: u karburátorový verze máš náklady cca 11000,- na 1Km ušetříš 1Kč,najedeš 11000Km a pak už šetříš
22:13:46
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
Vojtisek: tak 12.000 pohoda ale mne kamoš hovoril, že on sa bol pitať v niakom servise a tam mu povedali že 30 000kc tak ja som myslel že 30.000 je dosť ale 12 .000 to je pohoda
22:10:28
18.01.2012
Vojtisek
-> jawa250: drahá? 12 000 CZK za BRC co se mě vrátila do půlroku je moc?3
22:08:41
18.01.2012
jawa250 - zrušená registrace
→ Chali: tak samozrejme dotoho by som sa nehrabal, ale je to drahé ta montaž,vieš, a či sa ťi to vrati no ,
22:06:51
18.01.2012
Vojtisek
-> jawa250: co se týká ztráty výkonu, tak nepatrný je, ale hotl se při předjíždění nenechá 4 a plážo rozjezd, ale dá se tři a plnej, no. Jezdím z bodu a do bodu B, čili žádný závodění... Taky že smrdím jak sporák nevadí. A co se týká bezpečnosti, tak jak píše Chali je to tak dobře jištěný, že se není čeho bát. Všude samý ventily, nádrž z tlustého matroše, potrubíčko v mědi. Když se dodržují revize tak je to ok. Já plynu věřím víc, než benzínu, co je v plastové nádrži a vede zduřelýna hadičkama co prosakuji. Jak mi řekl pan Kolbábek při poslední revizi, favority a škodárny na plyn hoří od benzínu, protože hadice netěsní, jak pumpa furt pumpuje.
Extreme Tyres