skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže pár slov o mojí feldě:
- je to Škoda Felicia 1.6 Mpi Glx vyrobena v roce 98 - těsně před faceliftem - auti je oblečené do černé magické perletě přímo od škodovky - nějaké šrámy už tam taky jsou:-)
- felina jezdila původně někde v Německu než se mi před třemi roky dostala do rukou a od té doby na ní čas od času něco upravím nebo opravím
- používám ji téměř každý den takže téměř vše je tomu podřízeno
- auti je upraveno pouze decentně ne žádný šílený tuning
Něco málo k úpravám:
Karoserie:
- decentně upraven přední nárazní - vyříznuta středová lišta a zahlazeny kryty mlhovek
- zahlazená přední maska bez znaku
- bílé boční blinry - výměna za kouřové (vypadá to líp)
- plastové nástavce lemů
- ofuky předních i zadních oken
- zahlazená a nalakovaná stříška pátých dveří
- chybí zadní stěrač
- páté dveře bez popisek - pužity plastové lišty z nového modelu
- zadní nárazník serie pouze upraven na koncovku výfuku
- nová zadní světla + žárovky, v předních blinkrech diademové žárovky
- přední světla zatím původní s žárovkami Phlips Extreme power - světla vyměněna za nová
Interier:
- vše originál pouze některé plasty nalakovány
- potahy sedaček, koberečky original Škoda se znakem
- řadicí páka Škoda Fabia RS
- hliníkové pedály
- dálkové ovládání centrálního zamykání s vystřelovacími klíči
- elektricky ovládaná zpětná zrcátka
- dva modré neonky na stropě :-)
Audio:
- autorádio Sony Xplod řada GT 4x50w, dálkové ovládání, čelní vstup jack
- přední doorboardy upraveny na repro 165 mm - zatím nějaký sencor (na jaře nějaká kompa)
- v platě dva ovály Pioneer, plato udělané nové celé ze dřeva a potožené látkou
- v kufru zesilovač Magnat Bull power, kapacito 1F, pojistkové pozdro Carpower, tuba Magnat Steet Racer XXL 30cm
Motor:
- motor je úplná seriová 1.6 s 55kW pouze obohacena o sportovní flitr
- při 160 tis. km děláno GO motoru
- jinak pravidelný servis aby vše šlapalo jak má :-)
Podvozek + kola:
- podvozek Hp sporting v předu sníženo o 6cm a vzdadu o 5cm
- lakované brzdiče zelenou barvou dle vzoru škoda RS
- kola 7x15 pneu 195/50
Nové věci:
- proběhly drobné opravy kastle, předního nárazníku a masky
- přední světlomety vyměněny za nové kousky, stejně tak přední blinkry a nově boční blinkry v kouřovém odstínu
- nasazeny nové pneu Hankook Ventus V12 Evo 195/50 r15
- změna zástavby v kufru - nově dvojitá podlaha, new subwoofer + kabeláž (ještě se musí doladit estetická část
- nové přední komponentní repro Pyle + výšky od Wibe
- nové bezramínkové stěrače
- jinak se odstranily nějaké drobné vady na motoru, nový výfuk a pár drobností
Srpen 2011
- nově natřeny podběhy (odstín kovářská černá) a brzdiče
- oprava laku na masce (šutr od kamionu - fajn záležitost)
- nasezen originální nárazník + nové mlhovky
- nové přední blinkry od Hely (repliky nic nevydržej....) + nové žárovky
- nové žárovky H4 Philips BlueVision Ultra + smd parkovačky
- vyndán téměř celý interier, vše vyčištěno a znovu pečlivě poskládáno, něco přilepeno, něco přišroubováno .... hlavně aby to tolik nevrzalo a nerezonovalo :-)
- ve stropním světle smd sulfitka + modré neony ,,pod nohy"
- nové potahy nově laděny do zelena :-)
- doladěna dvojitá podlaha v kufru a potažena linem
- nové osvětlení SPZ (původní lampičky se tak nějak rozpadly...) + žárovičky Philips
- do zadního nárazníku namontován parkovací systém
- je to Škoda Felicia 1.6 Mpi Glx vyrobena v roce 98 - těsně před faceliftem - auti je oblečené do černé magické perletě přímo od škodovky - nějaké šrámy už tam taky jsou:-)
- felina jezdila původně někde v Německu než se mi před třemi roky dostala do rukou a od té doby na ní čas od času něco upravím nebo opravím
- používám ji téměř každý den takže téměř vše je tomu podřízeno
- auti je upraveno pouze decentně ne žádný šílený tuning
Něco málo k úpravám:
Karoserie:
- decentně upraven přední nárazní - vyříznuta středová lišta a zahlazeny kryty mlhovek
- zahlazená přední maska bez znaku
- bílé boční blinry - výměna za kouřové (vypadá to líp)
- plastové nástavce lemů
- ofuky předních i zadních oken
- zahlazená a nalakovaná stříška pátých dveří
- chybí zadní stěrač
- páté dveře bez popisek - pužity plastové lišty z nového modelu
- zadní nárazník serie pouze upraven na koncovku výfuku
- nová zadní světla + žárovky, v předních blinkrech diademové žárovky
- přední světla zatím původní s žárovkami Phlips Extreme power - světla vyměněna za nová
Interier:
- vše originál pouze některé plasty nalakovány
- potahy sedaček, koberečky original Škoda se znakem
- řadicí páka Škoda Fabia RS
- hliníkové pedály
- dálkové ovládání centrálního zamykání s vystřelovacími klíči
- elektricky ovládaná zpětná zrcátka
- dva modré neonky na stropě :-)
Audio:
- autorádio Sony Xplod řada GT 4x50w, dálkové ovládání, čelní vstup jack
- přední doorboardy upraveny na repro 165 mm - zatím nějaký sencor (na jaře nějaká kompa)
- v platě dva ovály Pioneer, plato udělané nové celé ze dřeva a potožené látkou
- v kufru zesilovač Magnat Bull power, kapacito 1F, pojistkové pozdro Carpower, tuba Magnat Steet Racer XXL 30cm
Motor:
- motor je úplná seriová 1.6 s 55kW pouze obohacena o sportovní flitr
- při 160 tis. km děláno GO motoru
- jinak pravidelný servis aby vše šlapalo jak má :-)
Podvozek + kola:
- podvozek Hp sporting v předu sníženo o 6cm a vzdadu o 5cm
- lakované brzdiče zelenou barvou dle vzoru škoda RS
- kola 7x15 pneu 195/50
Nové věci:
- proběhly drobné opravy kastle, předního nárazníku a masky
- přední světlomety vyměněny za nové kousky, stejně tak přední blinkry a nově boční blinkry v kouřovém odstínu
- nasazeny nové pneu Hankook Ventus V12 Evo 195/50 r15
- změna zástavby v kufru - nově dvojitá podlaha, new subwoofer + kabeláž (ještě se musí doladit estetická část
- nové přední komponentní repro Pyle + výšky od Wibe
- nové bezramínkové stěrače
- jinak se odstranily nějaké drobné vady na motoru, nový výfuk a pár drobností
Srpen 2011
- nově natřeny podběhy (odstín kovářská černá) a brzdiče
- oprava laku na masce (šutr od kamionu - fajn záležitost)
- nasezen originální nárazník + nové mlhovky
- nové přední blinkry od Hely (repliky nic nevydržej....) + nové žárovky
- nové žárovky H4 Philips BlueVision Ultra + smd parkovačky
- vyndán téměř celý interier, vše vyčištěno a znovu pečlivě poskládáno, něco přilepeno, něco přišroubováno .... hlavně aby to tolik nevrzalo a nerezonovalo :-)
- ve stropním světle smd sulfitka + modré neony ,,pod nohy"
- nové potahy nově laděny do zelena :-)
- doladěna dvojitá podlaha v kufru a potažena linem
- nové osvětlení SPZ (původní lampičky se tak nějak rozpadly...) + žárovičky Philips
- do zadního nárazníku namontován parkovací systém
k.o.p.i / Felda 1.6 - komentáře:
18:06:50
02.03.2011
02.03.2011
k.o.p.i
a ještě volant od italské firmy Luisi
volant už je namontovaný ale moc dlouhe se neohřeje :-) vystřídá ho nový bráška od této firmy
volant už je namontovaný ale moc dlouhe se neohřeje :-) vystřídá ho nový bráška od této firmy
21:32:03
06.09.2010
06.09.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
krásna felda,GRATULUJEM
21:46:25
05.09.2010
05.09.2010
Tomaso435
čéče, zkoro soused a ještě sem tě s nim nepotkal:-D
21:43:29
05.09.2010
05.09.2010
k.o.p.i
-> Šulda: dík, je to můj mazel
19:17:03
05.09.2010
05.09.2010
Šulda
hochu tak ta je dost vostrá jenom lehce tuning ale smekám moc pěkná
18:18:34
05.09.2010
05.09.2010
k.o.p.i
-> filcek: diky moc, to nebyla ani umytá a vypadla docela zašle
18:16:53
05.09.2010
05.09.2010
filcek
-> k.o.p.i: ale jinak felda pěkná jak jsem šel okolo tak jsem očumoval:)
18:09:32
05.09.2010
05.09.2010
k.o.p.i
-> filcek: jj v pohodě
18:08:03
05.09.2010
05.09.2010
filcek
-> k.o.p.i: jo tak jsi to byl ty já nevěděl a koumal jestli nechceš něco pomoct ale nakonec jsem se neodvážil
18:05:07
05.09.2010
05.09.2010
k.o.p.i
-> filcek: jj stal, vylítla mi hadice od chladiče a trochu jsem to uvařil naštěstí to dopadlo dobře a motor šlape dál
18:03:45
05.09.2010
05.09.2010
filcek
-> k.o.p.i: Čau nestál jsi s feldou na křižovatce ve vysoký u holic? je to asi tři neděle zpět
17:58:31
05.09.2010
05.09.2010
k.o.p.i
tak jsem po hodně dlouhé době nahrál nějaké nové foto a trochu upravil popis....
13:40:37
05.09.2010
05.09.2010
Sp4rc0
Pěkný!
18:19:11
21.06.2010
21.06.2010
k.o.p.i
-> larvoun: čau podvozek jsem vždycky šteloval vyndanej z auta, protože je potřeba stáhnout pružiny aby se s výškou dalo hýbat
11:22:29
22.05.2010
22.05.2010
larvoun
cau,chtel jsem se te zeptat na ten podvozek od hp.Kdyz jsi steloval vysku,musel jsi neco demontovat-kolo apod??