skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuální info 2012 - doplněny novinky
Felda byla vyrobena v roce 1995, tovární barva je 9451 Ledová modrá, je to krátká nezesílená kastle a původně ji poháněl motor 1.3 (50 kW) s jednobod vstřikem Bosch Monomotronic
Exteriér předělán na facelift, originální motor šel z auta a nahradila ho nově postavená 1.4 s díly od ME (a se vstřikováním MPI) - základ blok 136M r.v. 2000, klikové ústrojí z fabie AQW
na podvozku se podobně jako na zbytku auta nezachovalo moc původních dílů
Nejsem příznivcem laminátů a nějakých hnusů jenom abych byl za každou cenu "originální", proto felda vypadá tak jak vypadá - nenápadná série na kolech, pod kapotou (aspoň to vypadá) slušná strojovna a podvozek vždy rychlejší než motor
Auto slouží jako denní přibližovadlo, nejde o letní povoz nebo srazovou leštěnku, proto jsem volil takové úpravy (motoru i ostatních věcí) aby vyhovovaly použití auta v běžném provozu
kompletní galerie z úprav a velké fotky najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/... do limitu 2 MB se se vším nevejdu
Úpravy:
Exteriér
- Přestavba na facelift - oba nárazníky, komplet maska+kapota+světla, na pátých dveřích vyměněny původní lišty za nové bez nápisů a nalepen nový nápis Felicia
- široké otěrové lišty
- střešní okno Galileo
- "čtyřoko" - mlhovky a denní svícení v jedné krytce
- ztmavení skel, folie Global
- ostřikovače světel
- stříška pátých dveří Airdesign s třetím brzdovým světlem
- lakovaná zrcátka a vnější kliky
- čelní sklo zelené s modrým pruhem (Splintex)
Interiér
- kompletní modrý interiér z modelu Colorline, originální látkou potažená i loketní opěra a stropnice
- nekompletní "kožený paket" (zatím řadička a madlo ruční brzdy)
- volant z O I facelift
- přídavné budíky na tlak a teplotu oleje VDO (původem z AUDI 4000)
- středový panel
- Alpine 9881R
- Manuální klimatizace
- vytlumení motorové příčky, podlahy a vnitřní strany podběhů (Vibraflex a SilentCoat)
Fičury
- elektrické naklápění světel
- centrál na DO, vystřelovací klíč v originálním obalu, odskok kufru
- alarm KEETEC s pagerem, dálkový start
Motor
- 1.4 MPI ve 136M bloku, klika + písty + ojnice fabia AQW
- hlava 7 mm dříky ventilů, dvojitá pružina, upravená ME přímo pro 1.4
- vačka 265/258 ME velké uložení
- software ME pro 1.4
- upravený restriktor
- svody favorit bez katalyzátoru a průchozí střed JP, konec série
- olej Castrol 10W60
- držák víčka oleje s gravírovaným nápisem ŠKODA
- místo startéru typ "favorit" reduktorový 1kW startér z feldy
- zatím změřeno 65 kW/134 Nm, víc info z měření výkonu www.jezekus.net/videa/111 111
- alternátor Bosch 70A
Podvozek
- Kola BBS RZ 6J x 15H2 ET 45 po renovaci, pneu Bridgestone Turanza ER300 195/50/15
- přední brzdy Sierra s ABS (60 mm pístek) v kombinaci s "malým" držákem a 235/22 mm vnitřně chlazeným kotoučem, desky Fritech
- zadní kotoučové brzdy Golf III (38 mm pístek), kotouč 226 mm plný, desky TRW
- odstraněné omezovače tlaku
- tlumiče HP sporting tuning, sníženo o -60/-45 mm
- ližina pod převodovkou (5mm nerez)
- plastové podběhy + origo vedení vzduchu k brzdám
fotky v velkém rozlišení a kompletní galerie najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/...
Klimatizace od Darklorda definitivne dokončena, po posunutí motoru už nikde nic nedrhne a chladí víc než dobře
Jako bonus jsem si cvičně udělal výměnu těsnění pod hlavou, originální temac těsnění kupované na jaře 2011 se rozpadlo a spaliny začaly profukovat do vody (naštěstí ani náznak chladící kapaliny v oleji)
Felda byla vyrobena v roce 1995, tovární barva je 9451 Ledová modrá, je to krátká nezesílená kastle a původně ji poháněl motor 1.3 (50 kW) s jednobod vstřikem Bosch Monomotronic
Exteriér předělán na facelift, originální motor šel z auta a nahradila ho nově postavená 1.4 s díly od ME (a se vstřikováním MPI) - základ blok 136M r.v. 2000, klikové ústrojí z fabie AQW
na podvozku se podobně jako na zbytku auta nezachovalo moc původních dílů
Nejsem příznivcem laminátů a nějakých hnusů jenom abych byl za každou cenu "originální", proto felda vypadá tak jak vypadá - nenápadná série na kolech, pod kapotou (aspoň to vypadá) slušná strojovna a podvozek vždy rychlejší než motor
Auto slouží jako denní přibližovadlo, nejde o letní povoz nebo srazovou leštěnku, proto jsem volil takové úpravy (motoru i ostatních věcí) aby vyhovovaly použití auta v běžném provozu
kompletní galerie z úprav a velké fotky najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/... do limitu 2 MB se se vším nevejdu
Úpravy:
Exteriér
- Přestavba na facelift - oba nárazníky, komplet maska+kapota+světla, na pátých dveřích vyměněny původní lišty za nové bez nápisů a nalepen nový nápis Felicia
- široké otěrové lišty
- střešní okno Galileo
- "čtyřoko" - mlhovky a denní svícení v jedné krytce
- ztmavení skel, folie Global
- ostřikovače světel
- stříška pátých dveří Airdesign s třetím brzdovým světlem
- lakovaná zrcátka a vnější kliky
- čelní sklo zelené s modrým pruhem (Splintex)
Interiér
- kompletní modrý interiér z modelu Colorline, originální látkou potažená i loketní opěra a stropnice
- nekompletní "kožený paket" (zatím řadička a madlo ruční brzdy)
- volant z O I facelift
- přídavné budíky na tlak a teplotu oleje VDO (původem z AUDI 4000)
- středový panel
- Alpine 9881R
- Manuální klimatizace
- vytlumení motorové příčky, podlahy a vnitřní strany podběhů (Vibraflex a SilentCoat)
Fičury
- elektrické naklápění světel
- centrál na DO, vystřelovací klíč v originálním obalu, odskok kufru
- alarm KEETEC s pagerem, dálkový start
Motor
- 1.4 MPI ve 136M bloku, klika + písty + ojnice fabia AQW
- hlava 7 mm dříky ventilů, dvojitá pružina, upravená ME přímo pro 1.4
- vačka 265/258 ME velké uložení
- software ME pro 1.4
- upravený restriktor
- svody favorit bez katalyzátoru a průchozí střed JP, konec série
- olej Castrol 10W60
- držák víčka oleje s gravírovaným nápisem ŠKODA
- místo startéru typ "favorit" reduktorový 1kW startér z feldy
- zatím změřeno 65 kW/134 Nm, víc info z měření výkonu www.jezekus.net/videa/111 111
- alternátor Bosch 70A
Podvozek
- Kola BBS RZ 6J x 15H2 ET 45 po renovaci, pneu Bridgestone Turanza ER300 195/50/15
- přední brzdy Sierra s ABS (60 mm pístek) v kombinaci s "malým" držákem a 235/22 mm vnitřně chlazeným kotoučem, desky Fritech
- zadní kotoučové brzdy Golf III (38 mm pístek), kotouč 226 mm plný, desky TRW
- odstraněné omezovače tlaku
- tlumiče HP sporting tuning, sníženo o -60/-45 mm
- ližina pod převodovkou (5mm nerez)
- plastové podběhy + origo vedení vzduchu k brzdám
fotky v velkém rozlišení a kompletní galerie najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/...
Klimatizace od Darklorda definitivne dokončena, po posunutí motoru už nikde nic nedrhne a chladí víc než dobře
Jako bonus jsem si cvičně udělal výměnu těsnění pod hlavou, originální temac těsnění kupované na jaře 2011 se rozpadlo a spaliny začaly profukovat do vody (naštěstí ani náznak chladící kapaliny v oleji)
Marty_pv / Felda 1.4 - komentáře:
20:46:51
12.07.2011
12.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv: Krásný, budu sledovat v oblíbených. Ještě co stojí taková procedura?
20:44:54
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
-> Tuner#2: s životností uvidím, zatím to vypadá dobře, povrch má uzavřený póry takže se na něm nedrží špína (stačí stířknout odmašťovačem a utřít)
20:43:43
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
-> havlik: kola jsou hodně otázka vkusu, tyhle se mi líbí a nejsou z bláta jako spousta nových - jenom ze srandy, jaký bys dal ty?
20:41:24
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
-> De&coN: už si naštěstí přišlápnout můžu, mám za sebou 950 km
na fotce blok po balotině, jediný co tak za toho čtvrt roku a něco trochu ztmavla barva
na fotce blok po balotině, jediný co tak za toho čtvrt roku a něco trochu ztmavla barva
20:39:54
12.07.2011
12.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv 12.07.11 20:34:01: Tak to je luxus, co to stojí? a vydrží to pak nebo je po čase zas vidět oxidace?
20:38:48
12.07.2011
12.07.2011
havlik
Pěkný auto jen bych asi vybral nějaký slušivější kola nežli tyto.
20:36:13
12.07.2011
12.07.2011
Deacon
-> Marty_pv: No, tak určitě to bude lepší, jak 1.3MPi v sérii, ikdyž tomu nemůžeš šlapat
20:34:01
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
-> Tuner#2: Blok motoru právě není lakovaný, to je otryskáno korundem a doleštěno balotinou (pokud nepočítám červený díly, to je komaxit RAL 3000)
-> De&coN: to říkáš protože jsem tě ještě nesvezl a nevíš jak mi to (ne)jede
-> De&coN: to říkáš protože jsem tě ještě nesvezl a nevíš jak mi to (ne)jede
20:29:29
12.07.2011
12.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Marty_pv: Moc pěkné a smysluplné úpravy Čím jsi lakoval blok motoru, vypadá to luxusně.
20:04:44
12.07.2011
12.07.2011
Jura_Favorit
Ještě by sis ty fotky mohl chronologicky seřadit a omalovánky nahradit normálníma fotkama, ale už předem tuším, že s tímto (opět) narazím
20:00:52
12.07.2011
12.07.2011
castrol
ladova je nebicko sam mam jednu
19:52:52
12.07.2011
12.07.2011
Deacon
Nejenom interiér. Motor je naprostej skvost, ještě to zpracování, pečlivost, chuť. Je to něco překrásnýho, moc pěkný ! Těším se, až to uvidím na živo
19:50:12
12.07.2011
12.07.2011
lukas.kolobka
nadhernyy interier aji fotky luxusniii....
19:40:29
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
Díky všem
-> Jura_Favorit: info a fotky z roku 2009 už působily spíš směšně ale překvapivě jsem koukal na starý plány a všechno jsem nakonec realizoval, kdo by to byl čekal
Pro všechny - nebráním se dotazům na cokoliv - "ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím"
-> Jura_Favorit: info a fotky z roku 2009 už působily spíš směšně ale překvapivě jsem koukal na starý plány a všechno jsem nakonec realizoval, kdo by to byl čekal
Pro všechny - nebráním se dotazům na cokoliv - "ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím"
19:15:11
12.07.2011
12.07.2011
Jura_Favorit
No nekecej, tady se aktualizovalo
18:38:41
12.07.2011
12.07.2011
suri
známe , najkajšia ľadová felicia
18:37:35
12.07.2011
12.07.2011
Maty110l
-> Marty_pv: parádní fotečky....
17:37:38
12.07.2011
12.07.2011
mAATT
-> Marty_pv: krásná Felda, motor super, hezkej interier.. Prostě moc pěkná práce
17:29:01
12.07.2011
12.07.2011
Marty_pv
Zoufale zastaralý info v kartě upraveno, přidáno pár fotek - protože mě nebaví se prát s limitem 2 MB, všechny galerie a fotky v plným rozlišení najdete tady: apophis.jezekus.net/galle
ry/index.php?/category/...