Foto před renovací
1
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuální info 2012 - doplněny novinky
Felda byla vyrobena v roce 1995, tovární barva je 9451 Ledová modrá, je to krátká nezesílená kastle a původně ji poháněl motor 1.3 (50 kW) s jednobod vstřikem Bosch Monomotronic
Exteriér předělán na facelift, originální motor šel z auta a nahradila ho nově postavená 1.4 s díly od ME (a se vstřikováním MPI) - základ blok 136M r.v. 2000, klikové ústrojí z fabie AQW
na podvozku se podobně jako na zbytku auta nezachovalo moc původních dílů
Nejsem příznivcem laminátů a nějakých hnusů jenom abych byl za každou cenu "originální", proto felda vypadá tak jak vypadá - nenápadná série na kolech, pod kapotou (aspoň to vypadá) slušná strojovna a podvozek vždy rychlejší než motor
Auto slouží jako denní přibližovadlo, nejde o letní povoz nebo srazovou leštěnku, proto jsem volil takové úpravy (motoru i ostatních věcí) aby vyhovovaly použití auta v běžném provozu
kompletní galerie z úprav a velké fotky najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/... do limitu 2 MB se se vším nevejdu
Úpravy:
Exteriér
- Přestavba na facelift - oba nárazníky, komplet maska+kapota+světla, na pátých dveřích vyměněny původní lišty za nové bez nápisů a nalepen nový nápis Felicia
- široké otěrové lišty
- střešní okno Galileo
- "čtyřoko" - mlhovky a denní svícení v jedné krytce
- ztmavení skel, folie Global
- ostřikovače světel
- stříška pátých dveří Airdesign s třetím brzdovým světlem
- lakovaná zrcátka a vnější kliky
- čelní sklo zelené s modrým pruhem (Splintex)
Interiér
- kompletní modrý interiér z modelu Colorline, originální látkou potažená i loketní opěra a stropnice
- nekompletní "kožený paket" (zatím řadička a madlo ruční brzdy)
- volant z O I facelift
- přídavné budíky na tlak a teplotu oleje VDO (původem z AUDI 4000)
- středový panel
- Alpine 9881R
- Manuální klimatizace
- vytlumení motorové příčky, podlahy a vnitřní strany podběhů (Vibraflex a SilentCoat)
Fičury
- elektrické naklápění světel
- centrál na DO, vystřelovací klíč v originálním obalu, odskok kufru
- alarm KEETEC s pagerem, dálkový start
Motor
- 1.4 MPI ve 136M bloku, klika + písty + ojnice fabia AQW
- hlava 7 mm dříky ventilů, dvojitá pružina, upravená ME přímo pro 1.4
- vačka 265/258 ME velké uložení
- software ME pro 1.4
- upravený restriktor
- svody favorit bez katalyzátoru a průchozí střed JP, konec série
- olej Castrol 10W60
- držák víčka oleje s gravírovaným nápisem ŠKODA
- místo startéru typ "favorit" reduktorový 1kW startér z feldy
- zatím změřeno 65 kW/134 Nm, víc info z měření výkonu www.jezekus.net/videa/111 111
- alternátor Bosch 70A
Podvozek
- Kola BBS RZ 6J x 15H2 ET 45 po renovaci, pneu Bridgestone Turanza ER300 195/50/15
- přední brzdy Sierra s ABS (60 mm pístek) v kombinaci s "malým" držákem a 235/22 mm vnitřně chlazeným kotoučem, desky Fritech
- zadní kotoučové brzdy Golf III (38 mm pístek), kotouč 226 mm plný, desky TRW
- odstraněné omezovače tlaku
- tlumiče HP sporting tuning, sníženo o -60/-45 mm
- ližina pod převodovkou (5mm nerez)
- plastové podběhy + origo vedení vzduchu k brzdám
fotky v velkém rozlišení a kompletní galerie najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/...
Klimatizace od Darklorda definitivne dokončena, po posunutí motoru už nikde nic nedrhne a chladí víc než dobře
Jako bonus jsem si cvičně udělal výměnu těsnění pod hlavou, originální temac těsnění kupované na jaře 2011 se rozpadlo a spaliny začaly profukovat do vody (naštěstí ani náznak chladící kapaliny v oleji)
Felda byla vyrobena v roce 1995, tovární barva je 9451 Ledová modrá, je to krátká nezesílená kastle a původně ji poháněl motor 1.3 (50 kW) s jednobod vstřikem Bosch Monomotronic
Exteriér předělán na facelift, originální motor šel z auta a nahradila ho nově postavená 1.4 s díly od ME (a se vstřikováním MPI) - základ blok 136M r.v. 2000, klikové ústrojí z fabie AQW
na podvozku se podobně jako na zbytku auta nezachovalo moc původních dílů
Nejsem příznivcem laminátů a nějakých hnusů jenom abych byl za každou cenu "originální", proto felda vypadá tak jak vypadá - nenápadná série na kolech, pod kapotou (aspoň to vypadá) slušná strojovna a podvozek vždy rychlejší než motor
Auto slouží jako denní přibližovadlo, nejde o letní povoz nebo srazovou leštěnku, proto jsem volil takové úpravy (motoru i ostatních věcí) aby vyhovovaly použití auta v běžném provozu
kompletní galerie z úprav a velké fotky najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/... do limitu 2 MB se se vším nevejdu
Úpravy:
Exteriér
- Přestavba na facelift - oba nárazníky, komplet maska+kapota+světla, na pátých dveřích vyměněny původní lišty za nové bez nápisů a nalepen nový nápis Felicia
- široké otěrové lišty
- střešní okno Galileo
- "čtyřoko" - mlhovky a denní svícení v jedné krytce
- ztmavení skel, folie Global
- ostřikovače světel
- stříška pátých dveří Airdesign s třetím brzdovým světlem
- lakovaná zrcátka a vnější kliky
- čelní sklo zelené s modrým pruhem (Splintex)
Interiér
- kompletní modrý interiér z modelu Colorline, originální látkou potažená i loketní opěra a stropnice
- nekompletní "kožený paket" (zatím řadička a madlo ruční brzdy)
- volant z O I facelift
- přídavné budíky na tlak a teplotu oleje VDO (původem z AUDI 4000)
- středový panel
- Alpine 9881R
- Manuální klimatizace
- vytlumení motorové příčky, podlahy a vnitřní strany podběhů (Vibraflex a SilentCoat)
Fičury
- elektrické naklápění světel
- centrál na DO, vystřelovací klíč v originálním obalu, odskok kufru
- alarm KEETEC s pagerem, dálkový start
Motor
- 1.4 MPI ve 136M bloku, klika + písty + ojnice fabia AQW
- hlava 7 mm dříky ventilů, dvojitá pružina, upravená ME přímo pro 1.4
- vačka 265/258 ME velké uložení
- software ME pro 1.4
- upravený restriktor
- svody favorit bez katalyzátoru a průchozí střed JP, konec série
- olej Castrol 10W60
- držák víčka oleje s gravírovaným nápisem ŠKODA
- místo startéru typ "favorit" reduktorový 1kW startér z feldy
- zatím změřeno 65 kW/134 Nm, víc info z měření výkonu www.jezekus.net/videa/111 111
- alternátor Bosch 70A
Podvozek
- Kola BBS RZ 6J x 15H2 ET 45 po renovaci, pneu Bridgestone Turanza ER300 195/50/15
- přední brzdy Sierra s ABS (60 mm pístek) v kombinaci s "malým" držákem a 235/22 mm vnitřně chlazeným kotoučem, desky Fritech
- zadní kotoučové brzdy Golf III (38 mm pístek), kotouč 226 mm plný, desky TRW
- odstraněné omezovače tlaku
- tlumiče HP sporting tuning, sníženo o -60/-45 mm
- ližina pod převodovkou (5mm nerez)
- plastové podběhy + origo vedení vzduchu k brzdám
fotky v velkém rozlišení a kompletní galerie najdete tady: apophis.jezekus.net/galle ry/index.php?/category/...
Klimatizace od Darklorda definitivne dokončena, po posunutí motoru už nikde nic nedrhne a chladí víc než dobře
Jako bonus jsem si cvičně udělal výměnu těsnění pod hlavou, originální temac těsnění kupované na jaře 2011 se rozpadlo a spaliny začaly profukovat do vody (naštěstí ani náznak chladící kapaliny v oleji)
Marty_pv / Felda 1.4 - komentáře:
21:03:20
16.12.2009
16.12.2009
Maty110l
-> Marty_pv: máš to pěkně předělaný..sem zvědav na nový kola...
21:02:45
16.12.2009
16.12.2009
Maty110l
-> Marty_pv: pokud nebudeš dělat bordel nikdo ti nic neřekne..já tam jezdím taky..posledbvá sem tam byl tejden v kuse s autem jako dozor prťat na rybách a nic...
17:57:13
15.12.2009
15.12.2009
Marty_pv
-> Maty110l: Jasně, je to Donbas - sice jsou tam všude zákazy, ale na focení je tam krásně.
16:54:24
15.12.2009
15.12.2009
Maty110l
pěkný auto a pěkný fotky z dombasu!!
16:32:30
15.12.2009
15.12.2009
suri
poznáme , veľmi pekné auto .
16:30:25
15.12.2009
15.12.2009
palinator
Moc pěkná!!!