skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda favorit r.v. 92 40 kw + LPG, ecotronic. Najeto asi 150000km
motor: původně 135 LSE 40kw ecotronic
dnes 136B 50 kw karbec, po výměně rozvodů, vzduch. filtru, oleje, motor kompletně přetěsněn,
nová lpg nádrž místo rezervy
karoserie: nové blatníky, prahy, lemy, vyměněny všechny dveře za poměrně v dobrém stavu vč. kufru,
vyřezané střešní okno, vyvrtaná anténa v zadní části střechy, tónovaná skla, zámek na
spolujezdcových dveřích zakýtován, zakýtované spary mezi blatníky a prahy, vzadu ok, bohužel v
vpředu i po použití extra pružného tmelu se objevila 2cm prasklina, zatím se prasklina
nerozšiřuje, v létě tohoto roku byl favorit nastříkán na barvu na fotkách + nastříkané kliky,
přední nárazník s lízatkem, přední mlhovky, sportovní maska
interier: palubní deska z felicie, strop z felicie, obvodové plasty z felicie, černý interiér ( původně hnědý)
sedačky z favorita r.v. 94 v dobrém stavu, centrální ovládaní s DO, el. stahování předních oken,
reproduktory TVM, vepředu středy + výšky, vzadu středové, topení z felicie, středový panel z
felicie, černý koberec
podvozek: kompletně vyvařený podvozek + natřený, nové brzdové kotouče, brzdové destičky, zadní brzdové
čelisti, nové palivové trubky, zadní náprava obroušena + důkladně natřená, předek snížen o 5cm,
zadek zvýšen o 5cm, koncovka výfuku
plány: na jaře bych chtěl sehnat 14" nebo 15" kola elektrony, nejlépe 175, hezčí volant, lepší autorádio...
toho je :-D
motor: původně 135 LSE 40kw ecotronic
dnes 136B 50 kw karbec, po výměně rozvodů, vzduch. filtru, oleje, motor kompletně přetěsněn,
nová lpg nádrž místo rezervy
karoserie: nové blatníky, prahy, lemy, vyměněny všechny dveře za poměrně v dobrém stavu vč. kufru,
vyřezané střešní okno, vyvrtaná anténa v zadní části střechy, tónovaná skla, zámek na
spolujezdcových dveřích zakýtován, zakýtované spary mezi blatníky a prahy, vzadu ok, bohužel v
vpředu i po použití extra pružného tmelu se objevila 2cm prasklina, zatím se prasklina
nerozšiřuje, v létě tohoto roku byl favorit nastříkán na barvu na fotkách + nastříkané kliky,
přední nárazník s lízatkem, přední mlhovky, sportovní maska
interier: palubní deska z felicie, strop z felicie, obvodové plasty z felicie, černý interiér ( původně hnědý)
sedačky z favorita r.v. 94 v dobrém stavu, centrální ovládaní s DO, el. stahování předních oken,
reproduktory TVM, vepředu středy + výšky, vzadu středové, topení z felicie, středový panel z
felicie, černý koberec
podvozek: kompletně vyvařený podvozek + natřený, nové brzdové kotouče, brzdové destičky, zadní brzdové
čelisti, nové palivové trubky, zadní náprava obroušena + důkladně natřená, předek snížen o 5cm,
zadek zvýšen o 5cm, koncovka výfuku
plány: na jaře bych chtěl sehnat 14" nebo 15" kola elektrony, nejlépe 175, hezčí volant, lepší autorádio...
toho je :-D
fazol - komentáře:
09:04:27
06.12.2009
06.12.2009
jarda.u1
Musel jsi s tim mit dost prace,bohuzel to spojeni blatniku s prahem se mi nezda jako nejlepsi reseni...
08:58:05
06.12.2009
06.12.2009
hustan123
líbivé
11:22:46
05.12.2009
05.12.2009
PedroBA
nice :)
23:35:56
04.12.2009
04.12.2009
Placko
pekna praca .....nech sa dari a krasna farba
21:20:18
04.12.2009
04.12.2009
OndraKrupi
pěkné, ale asi hodně velká onvestice co?
20:01:59
04.12.2009
04.12.2009
jtlustos
Zatím to vypadá moc dobře! jen tak dál...