Asphalte/Felicia RRS Asphalte/Felicia RRS

komentáře | popis | fotky | asphalte | 09.11.09 20:32 | 146x v oblíbených
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.



Karoserie a lak

Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu



Barva

na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku





Motor a převodovka

Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou



Interiér

Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem



Sony Audio

CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi



Podvozek a kola

Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Asphalte/Felicia RRS - komentáře:

21:24:43
02.01.2010
Jarda/felda
-> varok: protože 1.4 bmm nikdo neladí řek mi to sám dedla z M-E
18:46:33
02.01.2010
varok
Jarda: Já mám fáčko BMM s motorem převrtaným na obsah 1340ccm od firmy Excel-Motor. Už jsem to tak ale koupil a jednotka je přečipovaná. Tak proč by neuměli čipnout 1400ccm?

Asphalte: Ten dvojnásobek jsem bral obrazně. Ale ten výkon mě pořád fascinuje. I když mám v autě upravovaný motor, nevím jaký má výkon. 110 koní ale nemá určitě6
16:40:43
02.01.2010
Jarda/felda
-> asphalte: můžeš poskytnout kontakt na toho motoráře ? chystám se na 1.4 BMM a v motorexcelu, v cimbu ani nikde jinde neumí inteligentní čip na to
23:47:15
01.01.2010
asphalte
-> ostra1.3: Při klasické technické by se ani na funkci světel nedostalo. I když je vše poskládáno z produktů renomovaných tuningových firem, jako celek je to ilegální, tak jako 99% tuningových aut v ČR. 1% jsou auta s doplňky od firmy Milotec.6
23:40:32
01.01.2010
asphalte
-> ostra1.3: Tuning, nebo styling automobilů je vždy o penězích. Spousta se jich dá ušetřit, pokud máš zázemí a můžeš si nějaké věci udělat sám. Vše je ale do určité míry. Rozhodně se ale nevyplatí šetřit na důležitých komponentech, ovlivňujících chování vozu. Raději tedy kvalitu a ne kvantitu a raději pomalu, než rychle. Já se snažil vše poskládat z kvalitních a prověřených dílů a stavěl jsem auto 4 roky. Ta oranžová světla jsou funkční. Ve zpátečce jsou nainstalované obrysovky a brzdovky. Přesto po silnici jezdím se sériovými lampami a tyhle upravené přendám až na srazu.
upraveno 1x, naposled 01.01.2010 23:43:23
23:34:38
01.01.2010
asphalte
-> blue demon: Díky, taky si myslím, že se na tu dobu docela povedla.6
23:32:28
01.01.2010
asphalte
varok 19.12.09 13:16:24 napsal: Já to bral jako oproti obyčejným felinám. Origo má buď 40 nebo 50kW. Těch 110koní už je o něčem jiném, proto jsem to psal. Je to více jak dvojnásobek, tak to musí být znát.Tak dvojnásobek to není, je tam 41 koní navíc.
23:31:05
01.01.2010
asphalte
-> Marty_pv: Jak jsem už psal níže, motor jsem neupravoval osobně, nechal jsem si ho odladit od jednoho motoráře z Boleslavi. Navíc je ještě snížená hlava a upravená řídící jednotka. Základ úprav motoru je v specifikaci agregátu pro závody Pick-up Freestyle. Největší slabinou je ono jednobodové vstřikování. Je vyměněn celý vstřikovač s větší klapkou, vzduchový filtr je umístěn hned za výdechem v kapotě a studený vzduch je přiváděn přímo k filtru tím menším nasávačem. Motor zkoušeli venku z auta při použití benzínu 100 octanů. Já jezdím na 98 octanů. V celém systému je nejslabší právě vstřikování, takže nejideálnější by byla výměna za dva dvojité karburátory.
21:46:30
25.12.2009
ostra1.3
je to moooc pekny ale zarazi me to jak muzes projit na technicke stema zadnima lampama a to nemuze bejt videt kdyz jse to rozsviti??fakt excelentni felicie to se musi nechat!!!!!!!!!!!!!!!!
21:42:56
25.12.2009
ostra1.3
mit prachy tak jde vsechno co,mooc pekny...1
00:04:17
24.12.2009
blue demon
Do dnes senzační felda, která předběhla svou dobu o dobrých 5 let. Velký respect
13:16:24
19.12.2009
varok
Já to bral jako oproti obyčejným felinám. Origo má buď 40 nebo 50kW. Těch 110koní už je o něčem jiném, proto jsem to psal. Je to více jak dvojnásobek, tak to musí být znát.
00:00:39
16.12.2009
Marty_pv
-> asphalte: Mohl bys napsat trochu víc o úpravě motoru než je v popisu? Zajímá mě to, protože mám taky BMM a převapuje mě kolik se ti z toho podařilo vytáhnout navíc oproti sérii. Ten motor i po převrtání a výměně vačky pořád živí původní jeden vstřikovač, nebo je nějak upravený? Neubírá na výkonu použití filtru přímo na vstřikovací jednotce (podle fotek není nijak odstíněný od horkého vzduchu od motoru)? Budu rád za jakoukoliv podrobnost (úprava hlavy, úpravce jednotky...)
23:47:44
15.12.2009
asphalte
-> varok: Tak trhačem asfaltu bych to zrovna nenazval, to by se výkon musel pohybovat někde u 150 koní. A taky zástavba hifi není žádné peříčko, ale pěkné svezení s tím rozhodně je.
11:11:43
22.11.2009
varok
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když je motor na felícii převrtán na 1490ccm, a je upraven na výkon přes 100 koní, to musí být dobrý trhač asfaltu, že?6 Já mám upravovaný motor na fáčku, ale nevím kolik má koní. Bohužel ale nemám to správné sladění s výfukem a vzduchovým filtrem, proto možná nedá maximum. Ale jinak proti fáčkům taky lítá jak střela, hlavně na rozjezdy.
upraveno 1x, naposled 27.11.2009 17:52:29
21:23:18
09.11.2009
MATTESS
-> asphalte: to je fuk, že jsi to nefotil Ty. Tušil jsem to4
21:22:53
09.11.2009
-> asphalte: : tak smekám i před fotografem 4
21:12:14
09.11.2009
asphalte
-> T: -> MATTESS: Musím zde veřejně prohlásit, že fotky jsem nedělal já. Má je na svědomí můj fotograf Pavel Novák, který se mnou dodává auta do Tuning Magazinu a Světa motorů. Je to opravdový profík. 171
20:43:43
09.11.2009
-> asphalte: : auto jsem už určitě chválil,protože tohle auto sleduju od začátku a myslím,že jsi se vypracoval na best feldu u nás v čr,ale teď sjem chtěl pochválit ty poslední fotky,jsou super 4 156
20:43:23
09.11.2009
MATTESS
-> fukoa: kamarádovi zkoušeli na seriovou 17" a vešly se1

Davide, zajímavý fotky
upraveno 1x, naposled 09.11.2009 20:43:51
Extreme Tyres