skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
19:20:35
20.06.2011
20.06.2011
Edisek
je možné že byla felda na Slovensku ?
10:02:43
11.06.2011
11.06.2011
Felinka 1.3mpi
luxusni felinka
00:49:04
14.03.2011
14.03.2011
Kurier Grobar
fakt vynimočná felda
13:53:15
08.03.2011
08.03.2011
Norton
-> asphalte: ej ej krasna je gratulujem ides medzi oblubene :o)
17:10:02
10.09.2010
10.09.2010
Syny
Ted se mi dostal do ruky starsi tuningmagazim a co nevidim Tvoje auto
12:32:41
14.08.2010
14.08.2010
asphalte
-> BorutaPavel: Vše je v podstatě vidět na fotce 15, kde jsou natažené nové hadice ze strany do boxu topení. Jedna vede přímo okolo chladiče do masky (fotka 6-kolatý otvor), ta druhá je vyvedená za přední nárazník. Vše funguje stejně, jako by tam byl normální otvor v kapotě.
15:39:25
12.08.2010
12.08.2010
BorutaPavel
Ahojky. Mohl by jsi mi poradit, jak si upravil topení ? Chtěl bych taky upravit kapotu (zavařit orig. sání na kapotě), ale chtěl bych to udělat tak, aby mi šel jak teplej, tak studenej vzduch z topení.
Děkuji za radu.
Děkuji za radu.
17:48:37
28.07.2010
28.07.2010
varok
Myslím, že i dnes se ta felda neztratí, i když tuning byl dělaný před asi 10 léty. Má to alespoň trošku hlavu a patu, žádné přehnané přeplácaniny. Ať se daří i dále. Hlavně barva je dnes hodně moderní
18:24:44
18.07.2010
18.07.2010
Lubes - zrušená registrace
-> asphalte: :-)....neje zac :-)...feliciu sledujem od jej prvej evolúcie a vyzera naozaj stale lepšie a lepsie :-)
23:39:13
17.07.2010
17.07.2010
asphalte
-> Lubes: Díky za pochvalu. Tohle nikdy neomrzí a vždy zahřeje u srdce.
23:38:03
17.07.2010
17.07.2010
asphalte
-> krup: Rám jsem si nechal dělat u specialisty. Byl jím pan Dlouhý, který dělá pro Škodovku rámy do WRC. Proto má můj rám FIA homologaci a ČSN normy. Je vyroben z chromolybdenu, je šroubovaný a určený na závody do vrchu. V karoserii jsou vyvařeny mohutné patky, na které je rám přišroubován.
23:22:34
16.07.2010
16.07.2010
Lubes - zrušená registrace
Krásne auto :-)...už ako puberťák keď som kúpil prvý tuning časák som ju zahliadol :-)....a doteraz pozerám s obdovim :-)...super
13:17:59
11.07.2010
11.07.2010
krup
-> asphalte: že su tak smělé
.. mohl bych tě poprosit o nějaké bližší info k tomu rámu co v tom máš?
( máš třeba nejaky fota z kompletace, obrázky uložení a tak? )
.. mohl bych tě poprosit o nějaké bližší info k tomu rámu co v tom máš?
( máš třeba nejaky fota z kompletace, obrázky uložení a tak? )
10:23:21
11.07.2010
11.07.2010
asphalte
-> Péďa17: Až můj syn trochu vyroste, zase na ní začneme spolu makat. Je fakt, že se to prostě tehdy povedlo, dokonce nad mé očekávání.
17:40:59
10.07.2010
10.07.2010
Péďa17
-> asphalte: chápu že nemáš čas,ale podle mě je to velká škoda že ti stojí v garáži.můžu se na ní pořád dívat a nikdy mě to neomrzí,ikdyž má 8 let starý styling tak pořád vypadá nad časově
21:47:45
10.06.2010
10.06.2010
asphalte
-> Mr_Kubas: Dnes by se neudržel ani Spiderman. Loni jsem se i párkrát projel, letos jsem s časem totálně v pytli, takže letos prvně.
21:44:31
10.06.2010
10.06.2010
Mr_Kubas
-> asphalte: Pavučiny provětrány Jezdíš někdy s feldou jen obyčejné projíždky nebo to vesměs stojí doma v garáži?
21:23:00
10.06.2010
10.06.2010
asphalte
Tak Felicie opět doma v garáži. Cesta z Brna jako vždy příšerná, vedro a dalo se cestovat jen v levém pruhu, takže kotel a 140-150, no aspoň jsem se po dlouhý době zase trochu svezl
21:25:47
09.06.2010
09.06.2010
asphalte
SEXY POLICISTKY nejen u mé Felicie RRS zde... www.abouttuning.cz/clanky
/.../policejni-manevry.htm
l
a malá ochutnávka...
a malá ochutnávka...