skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
22:15:24
27.01.2010
27.01.2010
asphalte
-> Péďa17: Tak zveřejnění auta se posunulo na číslo 4/2010 z důvodu začátku kampaně mého nového tuningového portálu. Zatím bězí jen blog na www.abouttuning.blogspot.
com , takže pokud budeš mít chvilku, tak se mrkni.
19:40:17
27.01.2010
27.01.2010
P@wlos
ukradli ti jednu fotku :) autobazar.avizo.cz/koupim
-s.felicia-3035590.html
22:25:26
23.01.2010
23.01.2010
Péďa17
asphalte 03.01.10 20:57:42 napsal: → jeffry: → MATTESS: Tak kluci, moje Felicie není na prodej. Myslím, že je na prodej tahle, která je dosti podobná
To je jako nebe a dudy,srovnávat tohle auto s tvojím autem.Jinak máš pěkné auto,sleduji jí hodně dlouho.
To je jako nebe a dudy,srovnávat tohle auto s tvojím autem.Jinak máš pěkné auto,sleduji jí hodně dlouho.
17:51:41
23.01.2010
23.01.2010
Péďa17
-> Josef Ollé/JOlle: To vím ale finální verze měla být v čísle 2/2010
17:34:26
23.01.2010
23.01.2010
Josef Ollé/JOlle
-->Péďa17: Už byla v tuning magazínu... 9/2006
byla tam na DVD... Na youtube je toto video...
byla tam na DVD... Na youtube je toto video...
17:14:26
23.01.2010
23.01.2010
Péďa17
Tak dneska jsem si koupil TM 2/2010 a tvoje auto nikde.v jakém čísle bude???
23:12:23
07.01.2010
07.01.2010
asphalte
-> Faust22: Koupil jsem je ve firmě Riegger na Proseku v Praze 9. Nejsem si už jistý, ale kupoval jsem to v metráži podle průměru. Měli několik barev.
11:23:57
05.01.2010
05.01.2010
Faust22
Jojo ta se prodává ,ale už dlouho. Pochybuju ,že bys jí ty prodal to je u zaléžitost spíš od srdce a né o penězích nebo se pletu?Jiank prosímtě tě kde se daj ísehnat ty felxo potahy hadic do motoru.Já pořád jen nácházím jednu sadu univerzal ve třech barvách .Díkym oc
21:11:05
03.01.2010
03.01.2010
MATTESS
-> asphalte: to mi přišlo divný, že bys ji prodával
20:57:42
03.01.2010
03.01.2010
asphalte
-> jeffry: -> MATTESS: Tak kluci, moje Felicie není na prodej. Myslím, že je na prodej tahle, která je dosti podobná
16:17:19
03.01.2010
03.01.2010
MATTESS
-> jeffry: ona je na prodej?
16:03:24
03.01.2010
03.01.2010
jeffry
kolko za nu chces?
13:21:10
03.01.2010
03.01.2010
ostra1.3
ASPHALTE:Jo to mu rozumim a je to hlavne i o sikovnych rucickach kdyz jsedelaj nektery veci po domacku v dilnicce,nee opvadu ta tvoje felicie j pekna nic prehnanyho nic preplacanyho jen samy decentni a krasny doplnky...mas to pekny to se musi nechat,ten cas a ta doba staveni tohoto vozu mi je jasna vim o cem mluviiis...
21:24:43
02.01.2010
02.01.2010
Jarda/felda
-> varok: protože 1.4 bmm nikdo neladí řek mi to sám dedla z M-E
18:46:33
02.01.2010
02.01.2010
varok
Jarda: Já mám fáčko BMM s motorem převrtaným na obsah 1340ccm od firmy Excel-Motor. Už jsem to tak ale koupil a jednotka je přečipovaná. Tak proč by neuměli čipnout 1400ccm?
Asphalte: Ten dvojnásobek jsem bral obrazně. Ale ten výkon mě pořád fascinuje. I když mám v autě upravovaný motor, nevím jaký má výkon. 110 koní ale nemá určitě
Asphalte: Ten dvojnásobek jsem bral obrazně. Ale ten výkon mě pořád fascinuje. I když mám v autě upravovaný motor, nevím jaký má výkon. 110 koní ale nemá určitě
16:40:43
02.01.2010
02.01.2010
Jarda/felda
-> asphalte: můžeš poskytnout kontakt na toho motoráře ? chystám se na 1.4 BMM a v motorexcelu, v cimbu ani nikde jinde neumí inteligentní čip na to
23:47:15
01.01.2010
01.01.2010
asphalte
-> ostra1.3: Při klasické technické by se ani na funkci světel nedostalo. I když je vše poskládáno z produktů renomovaných tuningových firem, jako celek je to ilegální, tak jako 99% tuningových aut v ČR. 1% jsou auta s doplňky od firmy Milotec.
23:40:32
01.01.2010
01.01.2010
asphalte
-> ostra1.3: Tuning, nebo styling automobilů je vždy o penězích. Spousta se jich dá ušetřit, pokud máš zázemí a můžeš si nějaké věci udělat sám. Vše je ale do určité míry. Rozhodně se ale nevyplatí šetřit na důležitých komponentech, ovlivňujících chování vozu. Raději tedy kvalitu a ne kvantitu a raději pomalu, než rychle. Já se snažil vše poskládat z kvalitních a prověřených dílů a stavěl jsem auto 4 roky. Ta oranžová světla jsou funkční. Ve zpátečce jsou nainstalované obrysovky a brzdovky. Přesto po silnici jezdím se sériovými lampami a tyhle upravené přendám až na srazu.
23:34:38
01.01.2010
01.01.2010
asphalte
-> blue demon: Díky, taky si myslím, že se na tu dobu docela povedla.