Ice Kiss 2010 / felicia Ice Kiss 2010 / felicia

komentáře | popis | fotky | blue demon | 03.10.10 19:52 | 114x v oblíbených
TADY JE MOJE NOVÉ VIDO O FELDĚ .. URČITĚ MRKNĚTE!



Ice Kiss 2010 škoda felicia tuning






1. Stylingové úpravy



Úpravy exteriéru:

* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)

* zamračená kapota (dvojitý plech)

* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty

* zavařené boční blinkry v blatnících

* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)

* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně

* odstraněné boční lišty

* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky

* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem

* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků

* stínítko na okně v barvě vozu

* osvětlení SPZ chrom + bílé diody

* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)

* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami

* přední blinkry čiré Ellri

* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou

* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované

* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu

* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu



Kola + Pneu:

* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53

* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“

* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16

* přední gumy GoodYear F1 195/45/16

* upravené nerezové skryté ventilky



Lak:

* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)

* broušený a rozleštěný

* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků



Styling motorového prostoru:

* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.

* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením

* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky

* motorová elektrika v barvě karoserie

* otevřený vzduchový filtr K&N

* chromovaný kit sání Autostyle

* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů

* spodek kapoty v bílé barvě



Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):

* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)

* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou

* zadní sedačky potažené i zezadu

* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou

* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem

* clonítka v bílé kožence

* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)

* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)

* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)

* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu

* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce

* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou

* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)

* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku

* inverzní polepy budíků

* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing

* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky

* volant v bílé kožence

* nába Luisy

* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.

* chromované kličky oken JOM

* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami

* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru

* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících

* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25



Úpravy zavazadlového prostoru:

* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny

* plastem zavařeno boční osvětlení kufru

* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji

* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky

* vrchní část plata změkčena vatelínem

* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu

* skrytá kabeláž audio-aparatury

* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě

* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25

* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory

* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích



Styling podvozku:

* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy

* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor

* černě lakované krycí plechy předních brzd

* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)



Audio (použité komponenty):

* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)

* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)

* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)

* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)

* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)

* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)

* kapacitor Dietz 5F

* napájecí kabely OFC (20mm)

* kostřící kabel Dietz (20mm)





2. Tuning – technické úpravy



Tuningové úpravy motoru:

* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI

* ostrá vačka

* snížená a upravená hlava

* upravený software řídící jednotky

* otevřený vzduchový filtr K&N

* laděné svody 4–1

* odstraněný katalyzátor

* odstraněný prostřední tlumič výfuku

* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu

* odlehčený setrvačník

* svíčky brisk platinum

* krátká převodovka z 1,3 BMM

* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)

* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)



Výkon Kroutící moment

1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm

1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm

1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm



Tuningové úpravy podvozku:

* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning

* snížení přední nápravy – 5cm

* snížení zadní nápravy – 5cm

* dodatečně montován přední stabilizátor

* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann

* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance

* dorazy zadních tlumičů Raceland

* podložky 2cm na zadní nápravě



Tuningové úpravy karoserie:

* rozpěrná tyč předních tlumičů

* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník

* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce

* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25

Ice Kiss 2010 / felicia - komentáře:

13:38:31
17.08.2010
Skury
-> blue demon: No, tak to je hooooooooodně velikánskej rozdíl. Nezlob se na mě, ale vymlátit plexi a dát přes to čirý umí každej blbec. A poněvadž jsi tam neměl rozptylku a měl jen diodový žárovky, tak to svítilo bodově. Kdybys měl aspoň diodovku s ledkama do strany, ale dle fotek vidim jen žárovku s ledkama na vrchní straně. 4 Nicméně je to stejně diskuze o ničem. 2
11:50:34
17.08.2010
Mr_Kubas
-> blue demon: A asi je neprozradíš, co 1
11:24:42
17.08.2010
blue demon
-> Skury: neříkám první čirý, ale první svého druhu 3 myslim, že všechny ostatní byly jiný .. buď kroužky nebo rozptylka dole .. ne? 4
11:16:03
17.08.2010
Skury
-> blue demon: Úplně si nefandi, že jsi první, kdo má čirý zadní světla... já je měl 7let před tebou... 3
11:04:55
17.08.2010
blue demon
-> Mr_Kubas: plány jsou 2 ... uvidim, pro kterej se rozhodnu 4
23:02:50
16.08.2010
Mr_Kubas
-> blue demon: Copak je v plánu místo nich?
22:59:32
16.08.2010
blue demon
Prodám zadní světla i s diodovýma žárovkama - vlastní výroba - první svého druhu :-) Moje představa asi 3000kč. Zájemci pište na

stepan.domorad@seznam.cz
22:53:17
16.08.2010
blue demon
díky .. heled je to foceno na nádraží v Rokytnici 4
18:49:30
16.07.2010
marlin
moc pěkná felda asi nejhezčí tady :)4

kde je to focene? rád bych si udělal take nějake fotky miláčka 6 5
18:54:43
02.07.2010
blue demon
Fabi 02.07.10 15:16:55 napsal: Jéé tohle auto znám občas stojí na dílně ve Vysokym nad Jizerou,pěkná to práce :))

jj, je to tak .. naposledy tam bylo na geometrii a předtim sme dávali na dílně servo ... díky 4
18:49:21
02.07.2010
blue demon
Tuner#2 02.07.10 15:09:37 napsal: → blue demon: Super, máš někde ten graf z brzdy? Ani jsem netušil, že máš upravený motor. Krásná práce.

graf mam .. teď v týdnu jsem ho nechával zalaminovat a budu ho vozit po srazech ... pokud jedeš zítra Pardubice, můžeš se na to mrknout 4 jinak díky
15:16:55
02.07.2010
Fabi
Jéé tohle auto znám občas stojí na dílně ve Vysokym nad Jizerou,pěkná to práce :))
15:09:37
02.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> blue demon: Super, máš někde ten graf z brzdy? Ani jsem netušil, že máš upravený motor. Krásná práce.
22:50:43
01.07.2010
blue demon
přidal jsem krátký popis úprav 1
22:44:59
21.06.2010
blue demon
tohle sem fotil já ... ono na tom nic není 4
17:59:50
21.06.2010
Mr_Kubas
-> Santy: Dobrá, tak to jsem zvědav na nový fotky 4 1
17:54:31
21.06.2010
Santy
Mr_Kubas : bylo to myšleno tak,že na to nádraží jsem se se Štěpánem ještě nedostal..ale všechno bude..ale nějaký fotky už jsem mu udělal..i s těma kočičkama (bylo jich víc)4
17:48:30
21.06.2010
Mr_Kubas
-> Santy: Jak ještě ne? 3 Já myslel, že fotit umíš, soudě podle galerií na extra-tuning.com 1
17:42:28
21.06.2010
Santy
to Mr_Kubas: nn,moje ještě ne3 . Ale asi se s ním na to nádraží taky půjdu někdy podívat,jen co doléčím angínu..4
Extreme Tyres