
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TADY JE MOJE NOVÉ VIDO O FELDĚ .. URČITĚ MRKNĚTE!
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
Ice Kiss 2010 / felicia - komentáře:
-> blue demon: vim určitě že na TC nebo na jinym lepšim srazu by z nich fakt nebyly nadšený,blikny eště jakžtakž ale ty zadní lampy

světla a blinkry mi zkritizovalo víc lidí .. ale mě se líbí co do designu .. kvalita samozřejmě pokulhává. Jinak díky za reakce. Ty fotky jsou čí, mají copyright, nebo je tu můžu použít? 

já nevím jábych teda světla ani blinkry nemění, pškně to k tomu sedí 

-> blue demon: Smekám panáčku, doufám že někde uvidím naživo



-> blue demon: Tak trochu souhlasím s Radkem hlavně ohledně zadních světel, ale jinak jsi na tom zamakal pěkně.
img27.imageshack.us/img27 /.../dsc5053k.jpg
img168.imageshack.us/img1 68/.../dsc5052.jpg
img97.imageshack.us/img97 /.../dsc5008c.jpg
img80.imageshack.us/img80 /.../dsc4844.jpg
img189.imageshack.us/img1 89/.../dsc4843y.jpg
img21.imageshack.us/img21 /.../dsc5054.jpg

img27.imageshack.us/img27 /.../dsc5053k.jpg
img168.imageshack.us/img1 68/.../dsc5052.jpg
img97.imageshack.us/img97 /.../dsc5008c.jpg
img80.imageshack.us/img80 /.../dsc4844.jpg
img189.imageshack.us/img1 89/.../dsc4843y.jpg
img21.imageshack.us/img21 /.../dsc5054.jpg

múžes sem nahodit aktualni foto
-> blue demon: dej tam zpátky nový origo lampy s bliknama od Helly a pak to bude pecka

-> Radek Retro eLeSo: taky názor 

taky sem nečekal že auto ještě uvidim ale ty hnusný přední blinkry a ještě odpornější zadní lampy to je fakt síla
jinak je to líbívý vozítko

jinak je to líbívý vozítko

-> Tuner#2: díky moc, od tebe mě to hodně těší .. je to tak jak říká Kubas, makal jsem po nocích někdy i do rána, abych to dal dokupy 

-> Tuner#2: Však Štěpán na tom makal nonstop, aby Doksy stihl. Jestli se nepletu tak končil v pátek večer 

-> blue demon: Jedním slovem paráda a jedno z největších překvapení srazu, netušil jsem že už to budeš mít složené...

díky 

pekne upravená felícia
len tak dalej.

-> blue demon: No barva by celkem odpovídala té mé barvě 

-> M@rtin: musel sem koupit nový, protože starý tam nešly kvůli servu co se teď dávalo ... tak sem je rovnou poslal do pece do barvy auta 

-> blue demon 03.05.10 17:09:45: Tos mě vzal z garáže ne?
Prostě super
-> blue demon: Ale prd, jen pár důležitejch kabelů
