skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TADY JE MOJE NOVÉ VIDO O FELDĚ .. URČITĚ MRKNĚTE!
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
1. Stylingové úpravy
Úpravy exteriéru:
* zavařené páté dveře (horní lišta, ostřikovač, stěrač, plastová lišta, znak, prolis pro SPZ)
* zamračená kapota (dvojitý plech)
* zavařená maska (znak, lišta, mřížka) a vytvořen tunýlek pro prsty
* zavařené boční blinkry v blatnících
* přední i zadní blatníky odříznuté, nastavené plechem a znovu po částech navařené podle kol (rozšíření cca 3cm na každou stranu)
* přední blatníky snížené o 2,5cm vertikálně
* odstraněné boční lišty
* přední nárazník JT Tuning, rozřezaný na 3 kusy, prodloužený o 2cm, napasovaný k rozšířeným lemům, vyztužený vrstvami laminátu, nové držáky
* prahy JT Tuning, vyztužené laminátem
* zadní nárazník Carstyling & Tuning, vyztužený laminátem, nové držáky, dopasován k rozšířeným lemům blatníků
* stínítko na okně v barvě vozu
* osvětlení SPZ chrom + bílé diody
* přední světla s originálním sklem vybroušeným do čira, zástavba bixenonů (zakázková práce)
* zadní světla vlastní výroba s diodovými žárovkami
* přední blinkry čiré Ellri
* zpětná zrcátka a víčko nádrže potažené bílou koženkou
* adaptéry zpětných zrcátek zkrácené, zavařené plastem a nalakované
* ramínka stěračů, dveřní zámky lakované do černého matu
* přední a zadní čela lakovaná do protectu a poté do černého matu
Kola + Pneu:
* zakázková celoleštěná americká 16“ kola Billet Specialties GTP 53
* zadní disky o šířce 9,5“, přední disky o šířce 8“
* zadní gumy GoodYear F1 215/40/16
* přední gumy GoodYear F1 195/45/16
* upravené nerezové skryté ventilky
Lak:
* modrý pastelový lak ze vzorníku Lancia (Dupond 5021 DG)
* broušený a rozleštěný
* dodatečně lakované přední torpédo (krycí plast okolo stěračů), kliky dveří a krytky zámků
Styling motorového prostoru:
* Bíle lakovaný motorový prostor, blok motoru, převodovka, plasty, víčka atd.
* potahy hadic flexo s modrým gumovým zakončením
* nerezové hadicové spony a modré stahovací pásky
* motorová elektrika v barvě karoserie
* otevřený vzduchový filtr K&N
* chromovaný kit sání Autostyle
* leštěné víko ventilů, motorek stěračů, mechanismus stěračů, držák nádobky na ostřikovače a rozpěra tlumičů
* spodek kapoty v bílé barvě
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
* limitované přední sedačky felicia s vyšším opěradlem – rozebrány – na kostru navařeno 8 anatomických profilů z 3mm plechu, proříznuté a upravené molitany – přidána molitanová drť (sedák 3cm, opěrák 6cm)
* všechny sedačky potažené koženkou a bílou alcarou
* zadní sedačky potažené i zezadu
* tapecírunky obroušené po hranách o 2mm a potažené bílou koženkou
* stropnice prošitá 60 knoflíky a vycpaná vatelínem
* clonítka v bílé kožence
* přečalouněn i tapecírunk pátých dveří (s prošíváním)
* koberec z černé koženky podlepený molitanem sešitý z mnoha dílů (pod zadními sedačkami obšité jednotlivé stupně!)
* veškeré plasty ručně broušené (vyhlazená původní struktura plastu) – nalakované, přebroušené a rozleštěné (cca 80 dilů)
* odstraněné protiotěry na plastech v kufru, bočních prazích a středovém tunelu
* plastem zavařená spára a horní větrací otvory v palubní desce
* plastem zavařené kruhy a spáry ve středovém tunelu pod palubní deskou
* plastem zavařené díry po zadních pásech v „C“ sloupích (pásy upravené na spodní vedení)
* zahlazená spára a nápisy na zpětném zrcátku
* inverzní polepy budíků
* chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni Racing
* nášlapy pedálů z nerez bubnu od pračky
* volant v bílé kožence
* nába Luisy
* chromované díly: kolíčky dveří, větráčky v palubní desce, ovladače topení, všechna tlačítka v přístrojové desce, regulátory předních opěradel, povolovače zadních sedadel, páčky dveří, madlo ruční brzdy apod.
* chromované kličky oken JOM
* povinná výbava skrytá za zadními sedačkami
* dveřní plastové kapsy převrtány na průměr 16,5cm, napasován MDF kroužek, zalit umělou hmotou a zvrchu zakitován až po mřížku reproduktoru
* výškové reproduktory v okenních trojúhelnících
* celý interiér (střecha, podlaha, všechny dveře, „C“ sloupky) byl důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
Úpravy zavazadlového prostoru:
* všechny plasty vyhlazeny a nalakovány – rozbroušeny a rozleštěny
* plastem zavařeno boční osvětlení kufru
* vlastní plato z 22mm MDF desky s tvarovanými spodními okraji
* subwooferový box, podlaha, boky, plato a tapecírunk přečalouněn do bílé koženky
* vrchní část plata změkčena vatelínem
* šikmé boky pro kapacitor a hasící přístroj jsou vytvořeny z molitanové drtě, dřeva a plechu
* skrytá kabeláž audio-aparatury
* odklápěcí podlaha - přístup k plnohodnotné rezervě
* celý kufr důkladně vytlumen materiálem Vibraflex 25
* symetricky osazen kapacitor a hasící přístroj, 4-pásmové reproduktory
* spodní zesilovač přichycen na chromovaných držácích
Styling podvozku:
* bíle lakované třmeny, bubny a podběhy
* žlutě lakované nápravy, těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor
* černě lakované krycí plechy předních brzd
* modře lakované pružiny, brzdové destičky a krycí plechy pod motor (vypalovací barva Tiger)
Audio (použité komponenty):
* rádio: Pioneer DEH-P5900MP (4×50W)
* přední komponentní repro: Magnat Classic 216, 16,5cm (2× 150W)
* zadní koaxiální repro: Magnat Classic 694, ovál 6×9", 4pásmo (2× 160W)
* subwoofer: Magnat Subtech 230, 2× 30cm, bandpass (2× 500W)
* zesilovač pro repro: Magnat Tribal X Four, 4-kanál (4× 200W)
* zesilovač pro subwoofer: Magnat Tribal X Four Limited, 4-kanál do můstku (2× 800W)
* kapacitor Dietz 5F
* napájecí kabely OFC (20mm)
* kostřící kabel Dietz (20mm)
2. Tuning – technické úpravy
Tuningové úpravy motoru:
* původní agregát 1,3BMM vyměněn za 1,6MPI
* ostrá vačka
* snížená a upravená hlava
* upravený software řídící jednotky
* otevřený vzduchový filtr K&N
* laděné svody 4–1
* odstraněný katalyzátor
* odstraněný prostřední tlumič výfuku
* dvojitý koncový laděný díl z leštěného nerezu
* odlehčený setrvačník
* svíčky brisk platinum
* krátká převodovka z 1,3 BMM
* odbržděných 99,62 PS při 5168 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
* odbržděných 145,15 Nm při 4307 ot/min. (viz.: protokol z motorové brzdy)
Výkon Kroutící moment
1,3 BMM série 68 PS (50 KW) 100 Nm
1,6 MPi série 75 PS (55 KW) 135 Nm
1,6 MPi současný stav 99 PS (74 KW) 145 Nm
Tuningové úpravy podvozku:
* výškově stavitelný podvozek HP Sporting Tuning
* snížení přední nápravy – 5cm
* snížení zadní nápravy – 5cm
* dodatečně montován přední stabilizátor
* brzdové kotouče sportovní děrované O.Z. Zimmermann
* brzdové destičky sportovní Ferodo DS Performance
* dorazy zadních tlumičů Raceland
* podložky 2cm na zadní nápravě
Tuningové úpravy karoserie:
* rozpěrná tyč předních tlumičů
* dvěma vrstvami laminátu vyztužen přední nárazník
* jednou vrstvou laminátu vyztužen zadní nárazník a prahové nástavce
* kompletní vylepení vozu tlumícím materiálem Vibraflex 25
Ice Kiss 2010 / felicia - komentáře:
16:01:13
15.03.2010
15.03.2010
foxxx
-> blue demon: čau no nevim no vipadá to sice moc pjekně ten kastlik ale nebojíš se že přes bílou lesklou palubovku nic neuvidíš ven pres odraz na čelním okně
13:14:07
14.03.2010
14.03.2010
blue demon
první díl interiéru jsem včera rozleštil ... takhle by to mělo být celé
16:30:04
09.03.2010
09.03.2010
castrol
-> blue demon: dokonale ako vzdy
12:11:14
09.03.2010
09.03.2010
CHLUP
a heleme se oni tam jsou i dvířka..
21:27:36
25.02.2010
25.02.2010
kengura
no potom by to uz nebolo cire svetlo heh
12:13:54
25.02.2010
25.02.2010
blue demon
vlnovitej plast pro roztýlení světla ...
17:43:21
23.02.2010
23.02.2010
kengura
demon......fuuu a co je to ta rozptilka teda?lupa?
23:57:14
22.02.2010
22.02.2010
blue demon
jj, led jsou taky slabé bez rozptylky
21:20:22
22.02.2010
22.02.2010
kengura
blue demon...ano aj ja som pridal 3 brzdove,zatial mam ale dvojvlaknove ziarovky cervene a to je shitt ces den,vnoci super.....ale tie led su ties slabe ces den?......inak sledujem tvoju feldu uz dost davno je to naaaseer krasna je super
18:39:23
22.02.2010
22.02.2010
blue demon
-> kengura: no přes rozptylku by to bylo dobré, ale takhle samotné se mi moc nelíbí dvouvláknovky ve dne. Neni moc dobře poznat, že brzdíš. Tak jsem dal radši 3. brzdové světlo. V noci je to ok.
17:54:45
22.02.2010
22.02.2010
kengura
no modre doplnky sa mi nehodia na moj pomaranc,ale chcem sa ta spitat ako si spokojny s tymi led ziarovkami v zadnych cirych svetlach?ties mam cire svetla a rozmislam o tych led ziarovkach.vidno ich aj ces den svietia dobre?
21:44:03
21.02.2010
21.02.2010
blue demon
-> M@rtin: poslal jsem ti SZ
18:23:55
21.02.2010
21.02.2010
M@rtin
-> blue demon: Modrej koberec .... to bych bral, máš někde fotky, jaká modrá to je? Ušetřilo by mě to práci, jelikož modrej mám v plánu.
Díky
Díky
18:12:18
21.02.2010
21.02.2010
blue demon
bývalé sedačky už jsou prodané ... z čalounění mi tu zbyla už jen stropnice v modré kožence a modrý koberec ... kdybys měl zájem.
Jinak mam šikovného klempíře ..
Jinak mam šikovného klempíře ..
13:44:33
21.02.2010
21.02.2010
kengura
caw,niesu napredaj ti stare povodne ocalunene sedacky? aspon predne?
18:35:01
20.02.2010
20.02.2010
varok
Jestli se můžu prosím tě zeptat, ty si tu felinu i sám vyvařuješ, nebo na to někoho máš? Jinak pořád fandím, vypadá pěkně.
15:57:22
17.02.2010
17.02.2010
foxxx
-> blue demon: cau nevim jesli primo zabrousyt svjetlo ale kdis mas rejpanec na skle tak se to da prebrousyt a vilestit
12:40:45
17.02.2010
17.02.2010
blue demon
Jde si takhle zabrousit světla samodomo? Nebo třeba nějaké potlučení od kamínků?
13:33:27
16.02.2010
16.02.2010
Skury
-> blue demon: Brousí se to pod vodou. Ale jinak ano, Dan to dělá, ale pouze pokud si někdo u něho objedná celý světla. Jenom sklo nenechá brousit.