skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda Favorit 135L, rok 1990, najeto údajně kolem 100 000km
v březnu 2008 začíná nová éra toho dle auta, jelikož jsem ho zachránil před lisem ve sběrným dvoře
o auto se nikdo nestraral,nevědělo co to je garáž,nakonec stálo 3 roky na trávě než jsem přišel já
první co se muselo udělat,když jsem ho dotáhl domů bylo to,že se musel vyměnit věnec na setrvačníku a pastorek ve startéru...po sundání převodovky se vyměnila i lamela,protože už byla téměř po smrti
v březnu 2008 začíná nová éra toho dle auta, jelikož jsem ho zachránil před lisem ve sběrným dvoře
o auto se nikdo nestraral,nevědělo co to je garáž,nakonec stálo 3 roky na trávě než jsem přišel já
první co se muselo udělat,když jsem ho dotáhl domů bylo to,že se musel vyměnit věnec na setrvačníku a pastorek ve startéru...po sundání převodovky se vyměnila i lamela,protože už byla téměř po smrti
birny / Mišel - komentáře:
11:34:51
24.08.2010
24.08.2010
Faváčik - zrušená registrace
kalap dolu fakt obdivujem tvoju pracu. Zo srotu auto!
22:52:34
19.06.2010
19.06.2010
Tomas.C
ako hovoríš už je doma mam ho pred činžákom v garáži dlho nepobudol tak 5 hodin
23:21:41
16.06.2010
16.06.2010
Tomas.C
pekné favo sa pridám do rodinky favoritov o chvilku :D
23:14:10
16.06.2010
16.06.2010
birny - zrušená registrace
mám za to, že plechy jsou 0,7
20:36:13
21.05.2010
21.05.2010
varok
Tak to je husté. Plech tenší než asi 1,5mm neumím elektrodou zavařit. Autoplechy jsou myslím 0,6mm. Klobouk dolů.
19:19:43
14.03.2010
14.03.2010
birny - zrušená registrace
To je vařený trafosvářečkou
12:09:39
06.03.2010
06.03.2010
varok
Pěkná prácička. Jestli se můžu zeptat, ty zadní lemy jste vařil trafo svářečkou? To jde? Nebo to tam máte jen tak a vařil jste to COčkem?