skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
r.v 1992
Karoserie : Komplet vyvařená...nové lemy, prahy, komplet zadní podběhy, blatníky, kapota, výstuhy prahů, vyvařené přední podběhy i s podblatníkama a zadní uchycení tlumičů...nově vystříkané dutiny a podvozek nastříkaný 9ti Kg asfaltu od Wurthu!!! komplet podlaha v interiéru a plech pod palubovkou jsou polepené 4mm odhlučňovacími pláty. Na dveřích sou navařené kliky z audi a zadní část prošla faceliftem z důvodu nesehnatelnosti originálních sajtnových dveří v neschnilém stavu...nové dveře bohůžel nejsou výklopné, ale demontovatelné 4mi křídlovkami z vnitřní části budky...pro někoho to bude asi překážka co se užitné hodnoty týče...zadní nárazník je naohýbaný ze 4mm nerezového plechu...
Lak: vanilková ze vzorníku VW (Vento)
Motor : 135ka najeto 83000Km (skutečných)...motor byl komplet rozebraný, překontrolované šály, nové rozvody, komplet udělaná hlava a komplet přetěsněný...převodovka je originál krátká pickup...taky byla rozebraná a je v ní nová řadící tyč
Podvozek : Nové brzdové a palivové trubky,hadice, NOVÉ BRZDIČE, destičky pakny a kotouče ferodo, nové samostavy, zadní prasátka a nový brzdový válec z formana...tlumiče sou jak jinak než nový včetně horního uložení :-) jsou to plynokapalinové QH (británie) a pracujou s pružinama Riegger -35/35 s další možností snížení díky death závitům...nápravy vyměněny za 4x100 před montáží komplet zrepasovaný včetně silentbloků a komplet čepů...
Interiér : černý fáčko
Karoserie : Komplet vyvařená...nové lemy, prahy, komplet zadní podběhy, blatníky, kapota, výstuhy prahů, vyvařené přední podběhy i s podblatníkama a zadní uchycení tlumičů...nově vystříkané dutiny a podvozek nastříkaný 9ti Kg asfaltu od Wurthu!!! komplet podlaha v interiéru a plech pod palubovkou jsou polepené 4mm odhlučňovacími pláty. Na dveřích sou navařené kliky z audi a zadní část prošla faceliftem z důvodu nesehnatelnosti originálních sajtnových dveří v neschnilém stavu...nové dveře bohůžel nejsou výklopné, ale demontovatelné 4mi křídlovkami z vnitřní části budky...pro někoho to bude asi překážka co se užitné hodnoty týče...zadní nárazník je naohýbaný ze 4mm nerezového plechu...
Lak: vanilková ze vzorníku VW (Vento)
Motor : 135ka najeto 83000Km (skutečných)...motor byl komplet rozebraný, překontrolované šály, nové rozvody, komplet udělaná hlava a komplet přetěsněný...převodovka je originál krátká pickup...taky byla rozebraná a je v ní nová řadící tyč
Podvozek : Nové brzdové a palivové trubky,hadice, NOVÉ BRZDIČE, destičky pakny a kotouče ferodo, nové samostavy, zadní prasátka a nový brzdový válec z formana...tlumiče sou jak jinak než nový včetně horního uložení :-) jsou to plynokapalinové QH (británie) a pracujou s pružinama Riegger -35/35 s další možností snížení díky death závitům...nápravy vyměněny za 4x100 před montáží komplet zrepasovaný včetně silentbloků a komplet čepů...
Interiér : černý fáčko
Borin - Pickup - komentáře:
14:10:22
01.11.2008
01.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Borin: krasna prace
14:06:38
01.11.2008
01.11.2008
Borin - Král tuzerů
-> Mr_Kubas: On nevypadá jak novej on více méně novej je
13:56:13
01.11.2008
01.11.2008
Mr_Kubas
-> Borin: Ten vypadá jak novej, fakt super
19:14:05
31.10.2008
31.10.2008
Matsoft
Nádhera, měl jsem možnost ho vidět naživo. než koupit ohnilou feldu pickup za 25-40kkc, tak 100x radsi tohohle mazlika
17:04:38
31.10.2008
31.10.2008
Borin - Král tuzerů
Fotky nahrány
22:18:26
30.10.2008
30.10.2008
forever_young
už se těšim,vážný zájemce...
19:52:28
30.10.2008
30.10.2008
Borin - Král tuzerů
Fotky budou nejspíš zítra...