to byl špatně přepsanej technickej popis...opraveno
za mystifikaci se omlouvam
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ: Škoda Favorit LX (původně vyrobený pro německý trh)
Přezdívka: Favík neboli Stafforit
Motor: 1.3 s BMM (s jednobodovým vstřikováním:-) )
Najeto: 67000km
Spotřeba:
- mimo město: 5,4l/100km
- ve městě: 6-7l/100km
Nádrž: 42 litrů + 5 litrů rezerva
Barva karosérie: modrozelená tmavá 8250
Speciální výbava:
- střešní okno (dovoz z Francie - 4 polohové a bezpečnostní)
- přítlaky čelních stěračů
- černý interiér (+polstrovaný kufr)
- lůžková úprava
- střední panel mezi řidičem a spolujezdcem
- Autorádio SONY CDX-GT220XPlod (14.9.08 nahradilo původní autorádio Škoda W202)
- ofuky HEKO Poland (na všech 4ech)
- podběhy na všech 4ech
- přední spoiler
- přední mlhovky zapušťěné do nárazníku
- navigace Asus A696 (navigační systém IGO8) vybavený RDS-TMC přijímačem
- sportovní vyduchový filtr sání topení
- interní analogový teploměr
- akustiká kontrola zapnutých světel
- hasící systém (dovoz z německa)
Pneu letní: 165/70 R13 - univerzály - plněné dusíkem
Pneu zimní: 165/70 R13 - celoprotektory (disky felicie) -dovoz z Německa
Výroba: 1994/95
Do prodeje: 1995
Kupní cena (1995): 120000 Kč
Kupní cena (2000): 100000 Kč (najeto necelých 40tis. km - garážováno, nikdy nejeto v zimě, nehavarováno, karosérie 100%) - cena určena znalcem
Stránky tohoto automobilu:
www.darthfalcon.estranky. cz/clanky/.../favik
skodafavorit.cz/index.php ?show=profi...
www.skoda-club.net/car_de tail.php?id=290
Poslední opravy/úpravy:
- po 66tis. km byly vyměněny původní brzdy (ty byly na autě od výroby)
- seřízeno řízení
- montáž nového autorádia
- kompletní výměna výfuku
Přezdívka: Favík neboli Stafforit
Motor: 1.3 s BMM (s jednobodovým vstřikováním:-) )
Najeto: 67000km
Spotřeba:
- mimo město: 5,4l/100km
- ve městě: 6-7l/100km
Nádrž: 42 litrů + 5 litrů rezerva
Barva karosérie: modrozelená tmavá 8250
Speciální výbava:
- střešní okno (dovoz z Francie - 4 polohové a bezpečnostní)
- přítlaky čelních stěračů
- černý interiér (+polstrovaný kufr)
- lůžková úprava
- střední panel mezi řidičem a spolujezdcem
- Autorádio SONY CDX-GT220XPlod (14.9.08 nahradilo původní autorádio Škoda W202)
- ofuky HEKO Poland (na všech 4ech)
- podběhy na všech 4ech
- přední spoiler
- přední mlhovky zapušťěné do nárazníku
- navigace Asus A696 (navigační systém IGO8) vybavený RDS-TMC přijímačem
- sportovní vyduchový filtr sání topení
- interní analogový teploměr
- akustiká kontrola zapnutých světel
- hasící systém (dovoz z německa)
Pneu letní: 165/70 R13 - univerzály - plněné dusíkem
Pneu zimní: 165/70 R13 - celoprotektory (disky felicie) -dovoz z Německa
Výroba: 1994/95
Do prodeje: 1995
Kupní cena (1995): 120000 Kč
Kupní cena (2000): 100000 Kč (najeto necelých 40tis. km - garážováno, nikdy nejeto v zimě, nehavarováno, karosérie 100%) - cena určena znalcem
Stránky tohoto automobilu:
www.darthfalcon.estranky. cz/clanky/.../favik
skodafavorit.cz/index.php ?show=profi...
www.skoda-club.net/car_de tail.php?id=290
Poslední opravy/úpravy:
- po 66tis. km byly vyměněny původní brzdy (ty byly na autě od výroby)
- seřízeno řízení
- montáž nového autorádia
- kompletní výměna výfuku
Darth_Falcon / Favík LX - komentáře:
19:01:35
05.11.2008
05.11.2008
Darth_Falcon
10:51:04
30.10.2008
30.10.2008
alesek - 105 S
Moc pěknej kousek, ale přímý vstřik to určitě nemá ;-).