skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 781.135 B (BMM, 40 kW), r.v. 1994
Když jsem auto koupil od táty, bylo do puntíku v základu.
(základní výbava, bez jakýhokoliv úprav, bez rádia ...). Tak jsem postupně začal vylepšovat :)
Provedené úpravy - interiér, elektrika:
- Palubka z feldy + trochu laku :)
- budíky z Fá + "polepy" (plastové)
- voltmetr z Lady :)
- osvícení ofukovačů červenými diodami
- podsvícení nohou (2x neon)
- upravené podsvícení budíků
- čtyřramenný volant z Feldy (+ funkční klakson na volantu)
- přepínače blinkrů a stěračů z Feldy "Lucas"
- topení z Feldy
- centrální zamykání s dálkovým ovládánim (vystřelovací klíč)
- elektrické stahování předních oken
- nalakované kliky dveří (se to nějak začlo loupat, budu to muset předělat :-/ )
- středový panel
- zkrácená řadící páka, hlavice + manžeta z Fóbie :)
- odskok v kufru (elektromagnet)
- vypínač k větráku + propojení s kontrolkou ABS na palubce (abych veděl zda větrák běží)
- elektrické naklápění světel (serva z Fabie)
- stěrače Aero (ty sou fakt bomba!)
- stropní hodiny - ty co se tam dávali, žádný z Lídla za 150 :-D
- sedačky z Felicie
Provedené úpravy - motorový prostor:
- rozpěra mezi tlumičema z Felicie
- odrbaná rez + natříkání (sice jiná barva ale nerezne to)
- snížená hlava (byla prožraná)
Audio:
- Rádio Sony CDX-GT 200
- ve dveřích repro z "boomboxu" (podsvícené) + vejškáče :))))))
(kupodivu i bez zesíku to hraje pěkně)
- v kufru aktivní subwoofer 120W
Plánované úpravy - doplňky:
- ovládání centrálu zevnitř auta
Když jsem auto koupil od táty, bylo do puntíku v základu.
(základní výbava, bez jakýhokoliv úprav, bez rádia ...). Tak jsem postupně začal vylepšovat :)
Provedené úpravy - interiér, elektrika:
- Palubka z feldy + trochu laku :)
- budíky z Fá + "polepy" (plastové)
- voltmetr z Lady :)
- osvícení ofukovačů červenými diodami
- podsvícení nohou (2x neon)
- upravené podsvícení budíků
- čtyřramenný volant z Feldy (+ funkční klakson na volantu)
- přepínače blinkrů a stěračů z Feldy "Lucas"
- topení z Feldy
- centrální zamykání s dálkovým ovládánim (vystřelovací klíč)
- elektrické stahování předních oken
- nalakované kliky dveří (se to nějak začlo loupat, budu to muset předělat :-/ )
- středový panel
- zkrácená řadící páka, hlavice + manžeta z Fóbie :)
- odskok v kufru (elektromagnet)
- vypínač k větráku + propojení s kontrolkou ABS na palubce (abych veděl zda větrák běží)
- elektrické naklápění světel (serva z Fabie)
- stěrače Aero (ty sou fakt bomba!)
- stropní hodiny - ty co se tam dávali, žádný z Lídla za 150 :-D
- sedačky z Felicie
Provedené úpravy - motorový prostor:
- rozpěra mezi tlumičema z Felicie
- odrbaná rez + natříkání (sice jiná barva ale nerezne to)
- snížená hlava (byla prožraná)
Audio:
- Rádio Sony CDX-GT 200
- ve dveřích repro z "boomboxu" (podsvícené) + vejškáče :))))))
(kupodivu i bez zesíku to hraje pěkně)
- v kufru aktivní subwoofer 120W
Plánované úpravy - doplňky:
- ovládání centrálu zevnitř auta
Deba / Šk. Favorit 135 LX - komentáře:
10:52:34
20.03.2008
20.03.2008
Stanislav Krpáč
jo zavist to je kurva co nadelas
08:16:11
20.03.2008
20.03.2008
Déb@
Stanislav Krpáč 19.03.08 12:11:02 napsal:
ty sterace tam mam taky a jsou fakt husty jinak peknej krasavec
Už neni, nějaká sv**ě mi vyryla pi*u na haupnu
ty sterace tam mam taky a jsou fakt husty jinak peknej krasavec
Už neni, nějaká sv**ě mi vyryla pi*u na haupnu
23:10:23
19.03.2008
19.03.2008
Frštensky
pekna prace
12:11:02
19.03.2008
19.03.2008
Stanislav Krpáč
ty sterace tam mam taky a jsou fakt husty jinak peknej krasavec