PemaR / Facko 135L PemaR / Facko 135L

komentáře | popis | fotky | PemaR | 15.09.13 15:24 | 167x v oblíbených
Popis:

Škoda favorit 135L

Datum výroby 18.10.1990

Datum prodeje 24.10.1990

Barva bílá 1052

Aktualní stav tach. 56500km



Úpravy:

Lízátko pod předním naraznikem

Kryty klik z novějšího modelu (kulatější)

Podvozek HP Sporting -110/-90

Rozpěrná tyč mezi přední tlumiče

Zadní světla ze silver line

Alu kola 14*6,5

Pneu 165/55 R14

Ližina pod motor

Alternator Magneton 70A

Pruchozi výfuk s rezonátorem

Zelené skla

Vačka 265/265

Hlava -2mm + uprava kanalu

Lestene ventily

Lamela + pritlacak z 1,6

Kratsi prevodovka

Upraveny karbec + trysky 110/140

Svicky NGK BCP7ES

Rozdelovac od Urbiho 12,5°

4raminko v hnede barve

Stabilizator zadni napravy



















PemaR / Facko 135L - komentáře:

21:14:06
06.06.2012
Tomaso435
-> PemaR: jo :-D hnědejch není nikdy dost :D
21:11:04
06.06.2012
PemaR
3 Mi povidej ze sem ho vyfouknul tobe o 2kc.
21:07:17
06.06.2012
Tomaso435
-> PemaR: jo tos byl ty :-D
21:06:31
06.06.2012
PemaR
Tak konecne se podarilo sehnat krasne hnede 4raminko do facka 5
zvětšit PemaR / Facko 135L - obrázek od PemaR vložen 06.06.2012 21:06:31
22:23:15
01.06.2012
Fávo forever
-> PemaR: No bavím se.. 3 To co jsi udělal postrádá smysl, ale co je to tvoje věc a mě je to fuck.
22:17:39
01.06.2012
PemaR
-> Fávo forever: Na kanaly ani ventily sem puvodne nechtel vubec sahnout. Kdyz uz jsem to mel ale sundane tak sem alespon ocistil ventily a trochu prelestil pastou. Vyfukovy kanal sem protahnul nahoru aby vznikl plynulejsi spoj se svodama. Na saci kanaly ani sani sem neashnul abych pak nemusel mit bohatejsi smes a nezralo to. V motorech se nevyznam jen sem delal co mi poradilo par znamych se kteryma se bavim a vim ze si taky takhle ruzne hrajou s motorama.
22:09:01
01.06.2012
Fávo forever
-> PemaR: Závodák jsem nečekal, ale to jak jsi ojebal kanály a ventily..Čekal jsem to více propracované, ale stejně ti nežeru, že motor s nahrkanejma 54tis. km neletěl jak vítr.
22:04:28
01.06.2012
PemaR
-> Fávo forever: A co jsi cekal? Povidej :) je to takova nizkorozpoctova uprava jen aby to trosku ozilo oproti serii. Nebude z toho zadny zavodak
21:50:01
01.06.2012
Fávo forever
-> PemaR: Dost jsi mě tím motorem zklamal 21



-> bigfavo: Urbi ví co dělá.
21:32:29
01.06.2012
bigfavo
-> PemaR: tak to budes mas celkom pekny vykon na vozenie,,,,a ten rozdelovac som zvedavy na spokojnost, lebo co tak sledujem tak kazdy si to chvali
21:05:00
01.06.2012
PemaR
-> bigfavo: Vacka je od Chovance 265/265. Jinak hlava je snizena o 2mm, jsou upravene sedla i ventily pro lepsi privod/odvod. Zvetsene vyfukove kanaly, lestene ventily. Rozdelovac je aktualne na uprave u Urbiho tady z virtu a karbec se bude resit az se to cele posklada a bude moznost ladit idealni smes.
20:55:18
01.06.2012
bigfavo
-> PemaR: tak to chapem, hoci ja som svoje na dialnici este nemal ale urcite to bude soda zo seriu,,,,vacka co mas na foto ma ake parametre ?
20:47:30
01.06.2012
PemaR
Jo nedalo se s tim plynule jet po dalnici delsi cestu porad sem musel drzet nohu na podlaze aby to trochu jelo. Letos uz to snad pujde poznat a alespon to trochu pojede.
20:42:05
01.06.2012
bigfavo
-> PemaR: takze nahanas koniky ako vidim 4 vnutornosti ostavaju zo 135 ??
21:33:03
30.05.2012
PemaR
Naposled jelo z letniho srazu nekdy koncem srpna. Od te doby stoji v garazi a hrabu se v tom 4
18:37:10
30.05.2012
bigfavo
-> PemaR: facko teraz nejazdi vobec ?? 4
21:24:58
23.02.2012
PemaR
At se nerekne ze nic nedelam 5
zvětšit PemaR / Facko 135L - obrázek od PemaR vložen 23.02.2012 21:24:58
21:46:18
13.09.2011
PemaR
Ajo 3 kdo vi kde ji je konec :)
21:44:03
13.09.2011
castrol
Jura_Favorit 13.09.11 21:42:23 napsal:

→ Pemo, on asi slintá nad Hanušovým Caddy grillem

3
presne
Extreme Tyres