skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak pan Forman uz je u noveho majitele, snad se mu zadari jeho plany a treba ho jeste nekdy uvidim...
Diky za krasnych 12 let, zazitku jsme meli hodne, nikdy na ne nezapomenu...
Tak tohle byl můj pan Forman. Dostal jsem ho od svého otce na začátku srpna roku 2007 a od té doby ho mám v užívání.
Data:
4. 8. 2007 - Auto mi ode dneška říká pane.
15. 9. 2007 - Řidič černého Volva si vybral za cíl moje levé zední kolo a na fotkách můžete vidět výsledek... Vypadalo to s autem hodne špatně, ale nakonec se ukázalo že to tak špatné nebude.
3. 2. 2008 -Auto je konečně opraveno.
1.6.2008 - Konečně se mi povedlo dostat čerstvě umyté auto na stejné místo s foťákem, tak dodávám nové fotky.
1.5. - 5.5.2009 - Výlet Rakousko + Bavorsko, 1700 km, 5 dní
24.4.2010 - Zajeli jsme se podívat na sraz Škoda klubu Olomouc. Skvělý zážitek
29.8. - 4.9.2010 - Dovolená Chorvatská Istrie, 1300 km, bez jediného problému...
8.7.2011 - Auto dokončeno, aspoň v první verzi. Na lakování budu muset zapracovat, když tak to vezmu na plech a za rok znova... Odpoledne odjezd na Pohofest 2011, super akce
2.6.2019 - Auto jsem odvezl k novemu majiteli...
Technické data:
Škoda Forman 135 LX, vyrobený v roce 1993, barva modrá, najeto 250+ tisíc kilometrů.
Karoserie:
Vyvařená prakticky půlka auta, hrál jsme si s tím dost dlouho, tak snad to chvíli vydrží...
Motor:
Ještě karburátor, takže 43 kW. Motor je očištěný od největšího bordelu, komplet přetěsněný, hlava snížena o 0,8 mm, takže teoreticky jsme na úrovni 136ky, ale to ukáže až praxe. Motor už krásně šlape, má za sebou prvních 320 km a první dva sprinty, video najdete dole...
Výbava:
Rádio JVC s přehrávačem CD a mp3, čtyři reproduktory JVC.
Centrál s dálkovým ovládáním a vystřelovákem klíčem.
Originál otevírání pátých dveří lankem od řidiče, k tomu zapojeno servo k dálce, zadní zámek už tam ani nepůjde.
Díky Darklordovi za neutuchající trpělivost s mojí osobou a za pomoc se vším, co jsem zatím potřeboval. A že toho bylo...
Onboard Pohofest 2011 sprint 400m:
(v tomhle videu čas 19:25, druhá jízda 18:66)
Nová kontrolka v palubovce:
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Poslední jízda
Diky za krasnych 12 let, zazitku jsme meli hodne, nikdy na ne nezapomenu...
Tak tohle byl můj pan Forman. Dostal jsem ho od svého otce na začátku srpna roku 2007 a od té doby ho mám v užívání.
Data:
4. 8. 2007 - Auto mi ode dneška říká pane.
15. 9. 2007 - Řidič černého Volva si vybral za cíl moje levé zední kolo a na fotkách můžete vidět výsledek... Vypadalo to s autem hodne špatně, ale nakonec se ukázalo že to tak špatné nebude.
3. 2. 2008 -Auto je konečně opraveno.
1.6.2008 - Konečně se mi povedlo dostat čerstvě umyté auto na stejné místo s foťákem, tak dodávám nové fotky.
1.5. - 5.5.2009 - Výlet Rakousko + Bavorsko, 1700 km, 5 dní
24.4.2010 - Zajeli jsme se podívat na sraz Škoda klubu Olomouc. Skvělý zážitek
29.8. - 4.9.2010 - Dovolená Chorvatská Istrie, 1300 km, bez jediného problému...
8.7.2011 - Auto dokončeno, aspoň v první verzi. Na lakování budu muset zapracovat, když tak to vezmu na plech a za rok znova... Odpoledne odjezd na Pohofest 2011, super akce
2.6.2019 - Auto jsem odvezl k novemu majiteli...
Technické data:
Škoda Forman 135 LX, vyrobený v roce 1993, barva modrá, najeto 250+ tisíc kilometrů.
Karoserie:
Vyvařená prakticky půlka auta, hrál jsme si s tím dost dlouho, tak snad to chvíli vydrží...
Motor:
Ještě karburátor, takže 43 kW. Motor je očištěný od největšího bordelu, komplet přetěsněný, hlava snížena o 0,8 mm, takže teoreticky jsme na úrovni 136ky, ale to ukáže až praxe. Motor už krásně šlape, má za sebou prvních 320 km a první dva sprinty, video najdete dole...
Výbava:
Rádio JVC s přehrávačem CD a mp3, čtyři reproduktory JVC.
Centrál s dálkovým ovládáním a vystřelovákem klíčem.
Originál otevírání pátých dveří lankem od řidiče, k tomu zapojeno servo k dálce, zadní zámek už tam ani nepůjde.
Díky Darklordovi za neutuchající trpělivost s mojí osobou a za pomoc se vším, co jsem zatím potřeboval. A že toho bylo...
Onboard Pohofest 2011 sprint 400m:
(v tomhle videu čas 19:25, druhá jízda 18:66)
Nová kontrolka v palubovce:
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 1. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Tréning
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Ostré jízdy
Slalom Luleč 11.5.2014 - 2. slalom - Poslední jízda
Jumbo / Pan Forman - komentáře:
14:24:34
26.06.2015
26.06.2015
castrol
-> Jumbo: to chce hpcka
13:53:06
26.06.2015
26.06.2015
Tomaso435
-> Jumbo: tak si dej bacha na pruměr kola. feldí tlumič mí misku níž než fáčkovej, tak aby ti guma nedřela o tlumič vejškově... jinak rozdíl vejšky je asi jako HPčka dole.
13:45:00
26.06.2015
26.06.2015
Jumbo
-> castrol: -> TT_daniel: Půjdou tam feldí tlumiče a fáčkové pružiny, mělo by to jít dolů...
13:23:21
26.06.2015
26.06.2015
TT_daniel
-> Jumbo: kolacka tomu pasuju..len ten predok by mohol ist kusok dole
12:23:08
26.06.2015
26.06.2015
castrol
-> Jumbo: jj predok dole
11:07:22
26.06.2015
26.06.2015
Jumbo
-> OndraKrupi: Dík... Ten předek to chce vážně o chlup níž...
10:36:43
26.06.2015
26.06.2015
OndraKrupi
poslal jsem ti fotku z Blanska
21:38:56
18.05.2015
18.05.2015
Jumbo
3.) Vyztužit
Bohužel zatím jenom nákres, ale už se na ní pracuje...
Bohužel zatím jenom nákres, ale už se na ní pracuje...
14:14:48
27.10.2014
27.10.2014
Jumbo
-> krtik: Zimoval bych tak, jako tak... Opravím to, co mi zbude...
14:01:54
27.10.2014
27.10.2014
krtik
-> Jumbo: Takže ta jízda po dvou kolech byla dle tebe zapříčiněná tím rázem, jak se to uvolnilo? To by mohl mít Ondra i na videu, ne?
Opravu zvládneš, to bude cajk. Nebýt tohodle, kdy by jsi zazimovával?
Opravu zvládneš, to bude cajk. Nebýt tohodle, kdy by jsi zazimovával?
13:51:19
27.10.2014
27.10.2014
Jumbo
-> krtik: Ne, podle mě se to stalo někdy v průběhu druhého slalomu, ten jsem bral dost ostře a byl celý defakto na pravou ruku...
Kapota je OK, není na ní ani škrábanec. Bohužel je ale díky tomu, že to držela rozpěra, hodní díl uložení spolu s blatníkem vyhnutý ven, takže je teď mezi kapotou a blatníkem mezera asi 2-3 cm, na což budu muset dávat pozor při rovnání...
Kapota je OK, není na ní ani škrábanec. Bohužel je ale díky tomu, že to držela rozpěra, hodní díl uložení spolu s blatníkem vyhnutý ven, takže je teď mezi kapotou a blatníkem mezera asi 2-3 cm, na což budu muset dávat pozor při rovnání...