
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felinka 1,3 BMM 54kw...LPG 51kw
vejfuk serie, sání serie, hlava OK racing, vačka serie (254/254), spodek serie
vepředu a vzadu stabilizátor, podvozek produkční HP, zadek péra z kombika, snížení zadek/předek 20/30mm, kola Atlanta 13", zadní podložky pod nábojema 15mm
čip sportmotor, zrušený vyhřejvaný sání, přední díl vejfuku favorit, odstraněn tlumič hluku ze sání, na léto plánuju vačku a MPI hlavu
s čipem podle www.sportmotor.cz na BA by to mělo mit asi 56kw
v podstatě serie, ale na ježdění do školy stačí
vejfuk serie, sání serie, hlava OK racing, vačka serie (254/254), spodek serie
vepředu a vzadu stabilizátor, podvozek produkční HP, zadek péra z kombika, snížení zadek/předek 20/30mm, kola Atlanta 13", zadní podložky pod nábojema 15mm
čip sportmotor, zrušený vyhřejvaný sání, přední díl vejfuku favorit, odstraněn tlumič hluku ze sání, na léto plánuju vačku a MPI hlavu
s čipem podle www.sportmotor.cz na BA by to mělo mit asi 56kw
v podstatě serie, ale na ježdění do školy stačí
Kulhy/FELINKA 1,3 - komentáře:

OK = Ondřej Kulhánek
tady je to samej úpravce 


hlavu sem si dělal sám, čipnutý to není, kola sou 13tky
-> Mr_Kubas: taky vidím prvně :)
-> Maty110l: delaly se i ve 13"
nejsou atlanty náhodou 14"??
-> Tommyk: To jsem četl, ale já to vidim poprvé, proto jsem se ptal...
-> Mr_Kubas: v popisu má napsanou nějakou hlavu "OK racing" 

-> Kulhy: CHIPtuning, či co? 

už sou konečně i vzadu, takže produkční podvozek...54kw zhruba...4,16 převodovka, na LPG..
BMM 54 kW? Něco mi uniká?
Pekny, s tema HPckama to pekne sedi na zemy
