dobře obyč. basák tam byl ještě před 3 dny, teď už je tam něco lepšího, tak hned nechytej za slovo
to maRkus: kdepak tempem sem to leštil před dvěma rokama, ptž ten lak byl fakt strašnej a rozhodně sem ho neoddělal, barva je pořád více méně stejná!!!určitě jsou lepší leštěnky jak tempo, ale v mém případě účel splnilo na jedničku za těch pár korun
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nomaks-racing.com/
Fáčko jsem koupil v dubnu 2006, kdy mělo nalítáno necelejch 138000 km. Nevypadalo opravdu nic moc, hlavně barva byla opravdu hodně zašlá, jak je vidět na fotce. V první řadě bylo potřeba udělat pár drobnejch oprav a hlavně nový přední brzdy, aby se s tim dalo jezdit. Pak přišlo na řadu stříknutí masky a vyleštění celýho auta starym známym tempem:). Auto hned vypadalo uplně jinak...
Motor 135L sériovka, pohon LPG
Exteriér:
lízátko
přední světla stříklý do černa + odstranění fakt hnusný oranžový baňky blinkru+chromový žárovky
boční čiré blinkry
dodělány přední mlhovky
nedávno jsem si udělal radost a konečně pořídil hlíny
koncovka
clonítko z fólie
bubny na červeno
Interiér:
potahy
středovej panel až k ručce
čtyřramenný volant škoda z novějších modelů + barevnej znáček
přerušovač blinkrů z feldy
Muzika:
rádio pioneer DEH-30MP
vpředu kompa Sinus Live SL F-165 + NEO 13s na podložkách z dřevotřísky
vytlumené přední dveře
v kufru obyč. basák
Opravy:
nový rozvody - to je klídek
zadní brzda
natřenej spodek auta
výměna zadní pružiny
opravený drobný škrábance
novej díl výfuku
atd.
V plánu:
v nejbližší době centrál na DO
odskok kufru
nová bomba na lpg (končí platnost)
zadní kouřový světla
vyměnit komplet řízení
možná folie
klakson (šneky asi)at to trochu troubí
třmeny do červena
Fáčko jsem koupil v dubnu 2006, kdy mělo nalítáno necelejch 138000 km. Nevypadalo opravdu nic moc, hlavně barva byla opravdu hodně zašlá, jak je vidět na fotce. V první řadě bylo potřeba udělat pár drobnejch oprav a hlavně nový přední brzdy, aby se s tim dalo jezdit. Pak přišlo na řadu stříknutí masky a vyleštění celýho auta starym známym tempem:). Auto hned vypadalo uplně jinak...
Motor 135L sériovka, pohon LPG
Exteriér:
lízátko
přední světla stříklý do černa + odstranění fakt hnusný oranžový baňky blinkru+chromový žárovky
boční čiré blinkry
dodělány přední mlhovky
nedávno jsem si udělal radost a konečně pořídil hlíny
koncovka
clonítko z fólie
bubny na červeno
Interiér:
potahy
středovej panel až k ručce
čtyřramenný volant škoda z novějších modelů + barevnej znáček
přerušovač blinkrů z feldy
Muzika:
rádio pioneer DEH-30MP
vpředu kompa Sinus Live SL F-165 + NEO 13s na podložkách z dřevotřísky
vytlumené přední dveře
v kufru obyč. basák
Opravy:
nový rozvody - to je klídek
zadní brzda
natřenej spodek auta
výměna zadní pružiny
opravený drobný škrábance
novej díl výfuku
atd.
V plánu:
v nejbližší době centrál na DO
odskok kufru
nová bomba na lpg (končí platnost)
zadní kouřový světla
vyměnit komplet řízení
možná folie
klakson (šneky asi)at to trochu troubí
třmeny do červena
Struza/NOMAKS Racing - komentáře:
22:21:47
08.06.2008
08.06.2008
Struza
10:43:37
08.06.2008
08.06.2008
maRkus
Pekny, ale bojim se ze tempem si ten lak oddelal, tak za 2 mesice to bude stejny jako predtim... doporucuju na lestenkach nesetrit....
22:19:23
07.06.2008
07.06.2008
Aifamm
Prej obyč basák....Že se nestydíš!!!!
22:23:11
24.01.2008
24.01.2008
Aifamm
Tak kde jsou ty fotky s mlhama???
13:52:32
28.05.2007
28.05.2007
Aifamm
ty jo mrda