skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svý auto jsem koupil den po maturitě v Květnu 2006. Kupoval jsem od známýho prvního majitele tak jsem věděl do čeho jdu.
Je to Favorit, rok výroby 1994, se vstřikováním BMM a výkonem 40 kW. Měl najeto 65 000 km a celkově ve velmi dobrém stavu. Už jsem najezdil 10 000 a nikde mě nenechal, spravoval jsem pouze drobnosti. Majitel se o auto dobře staral a jezdil s ním do značkového servisu. Dostal jsem k autu 4 zimní pneu, sněhový řetězy a zahrádku. Auto má servisní knížku a většinu faktur ze servisů.
Neměl jsem s ním žádné vážnejší problémy, měnil jsem jen manžety na polosách, gufero na převodovce (únik oleje), termostat a zavařil výfuk. Trošku jsem vybrousil rezavý pupeny a vyměnil vzpěry pátých dveří. Ty pátý dveře jsou narozdíl od ostatního dost zrezlý a kolem zadního okna už mi do auta teče při dešti voda. Takže začínám shánět nové. Dodělal jsem si přední mlhovky, třetí brzdový světlo, paměťový cyklovač, bílé boční blinkry, rádio s MP3 a repráky do dveří.
Je to akční model Special-line takže má ve výbavě ještě s doplňkama 4 zástěrky, otáčkoměr, zapalovač, osvětlení kufru, středovou konzolu, kontakty na osvětlení ve všech 4 dveřích (možná dodatečně dodělávaný skrz pager), origoš anténu, otvírání kufru od řidiče, boční lišty, osvětlený digitální hodiny, akustická signalizace rozsvícených světel. Předchozí majitel si dodělal ještě pager a zámek zpátečky.
Přešel jsem z minerálního oleje Aral na polosyntetiku Mogul GX-FE 10W 40. Svíčky BRISK DR17YC.
Časem plánuji dát do auta rozpěru mezi přední tlumiče a když se mi bude chtít tak zadní originál světla s kouřovými blinkry a čtyřramenný volant z Favorita nebo Felicie.
Je to Favorit, rok výroby 1994, se vstřikováním BMM a výkonem 40 kW. Měl najeto 65 000 km a celkově ve velmi dobrém stavu. Už jsem najezdil 10 000 a nikde mě nenechal, spravoval jsem pouze drobnosti. Majitel se o auto dobře staral a jezdil s ním do značkového servisu. Dostal jsem k autu 4 zimní pneu, sněhový řetězy a zahrádku. Auto má servisní knížku a většinu faktur ze servisů.
Neměl jsem s ním žádné vážnejší problémy, měnil jsem jen manžety na polosách, gufero na převodovce (únik oleje), termostat a zavařil výfuk. Trošku jsem vybrousil rezavý pupeny a vyměnil vzpěry pátých dveří. Ty pátý dveře jsou narozdíl od ostatního dost zrezlý a kolem zadního okna už mi do auta teče při dešti voda. Takže začínám shánět nové. Dodělal jsem si přední mlhovky, třetí brzdový světlo, paměťový cyklovač, bílé boční blinkry, rádio s MP3 a repráky do dveří.
Je to akční model Special-line takže má ve výbavě ještě s doplňkama 4 zástěrky, otáčkoměr, zapalovač, osvětlení kufru, středovou konzolu, kontakty na osvětlení ve všech 4 dveřích (možná dodatečně dodělávaný skrz pager), origoš anténu, otvírání kufru od řidiče, boční lišty, osvětlený digitální hodiny, akustická signalizace rozsvícených světel. Předchozí majitel si dodělal ještě pager a zámek zpátečky.
Přešel jsem z minerálního oleje Aral na polosyntetiku Mogul GX-FE 10W 40. Svíčky BRISK DR17YC.
Časem plánuji dát do auta rozpěru mezi přední tlumiče a když se mi bude chtít tak zadní originál světla s kouřovými blinkry a čtyřramenný volant z Favorita nebo Felicie.
Special-line - komentáře:
11:33:35
08.09.2007
08.09.2007
Kosik - zrusená registrace
peknej fanda
20:34:03
08.06.2007
08.06.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Special-line: ja mam taky specoš line!
20:33:44
08.06.2007
08.06.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Special-line: neposlouchej ho, on je plynofil
11:45:50
07.06.2007
07.06.2007
Special-line - zrušená registrace
-> Martin V.:
Proč plyn?
Proč plyn?
20:47:26
04.06.2007
04.06.2007
Martin V. - zrušená registrace
A kde máš plyn?