skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun, 1.6, r.v. 1998, barva žluto-okrová
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
SPECIFIKACE 2016
Exteriér: 3dílná kola Schmidt Modern Line 9x16 ET21 a 9,5x16 ET2 + gumy 215/35R16, jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek od West Garage, přední brzdy 288mm z Škody Fabia RS, zadní brzdy 270mm z VW Golf 2,3,6 a třmeny Alfa Romeo 33
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, auto rozřezané flexou (flexatuning v praxi) :-D
Interiér: Sportovní sedačky König/Recaro, palubní deska z octavie 1, budíky na tlak turba, teplotu a tlak oleje, čtyřbodové pásy, harness bar za sedačkama...
Motor: 1.8T, AGU 110kW (150PS), IC z Ford Mondeo TDI, alu potrubí od IC, BOV ventil Bidrin MK.III, výfuk 2,5" s plnoprůchozím středem a koncovým tlumičem ProRacing...
Audio: absolutně nic
SPECIFIKACE 2022
Exteriér: kola 17" (zimní plechy z Kodiaqa) a 18" (Work Meister S1 9x18 ET18 + 10.5x18 ET-1), jako hlavní světla čtyroko s upravenými blinkry (šestioko), zadní světla modulová Hella, vzduchový podvozek + digitalni management Airlift V3, přední chlazení brzdy 322mm + 6p třmeny Porsche, zadní chlazené brzdy 270mm + 4p třmeny Porsche + 1p třmen pro hydraulickou ručku,
víčko nádrže z CBRky, výdechy z Mercedesu Sprinter, zavařené blinkry, plynové vzpěry kapoty, zavařené zámky, upravené kliky, přední nárazník bez znaku (prototypová serie Fun)
Interiér: 4x skořepina - vepředu Mirco RS7, vzadu ..., 6-bodové práce OMP, palubní deska z Octavie 1 FL, bezpečnostní rám, hydraulická ruční brzda, budíky na tlak, teplotu olej, tlak turba, sdružená kaplička Ecumaster
Motor: Motor ..., převodovka ..., pohon ...,
Video po přívozu funky z lakovny - hrátky s nasvícením kliky:
Výfuk ještě se 150koňmi -
Škury - Funny 1.8T - komentáře:
Tak ale elektrika měla být kompletní. Jinak by neměl bejt napojenej jen vejfuk, ostatní díly věci kolem motoru byly.
No tak že tam toho spousta chybí,neni zapojeno atd. bylo vidět i přes zavřenou kapotu )))))
-> TUNER: Njn, já řekl mechanikovi, aby mi k tomu dal všechno, tak jsem na to spolíhal a počítal s tím. Když je kapota přikurtovaná, tak to ani nejde zkontrolovat. :-/ No nic, jdu schánět kabel s velkým štekrem od řj...
Nj,takhle to dopadá když si někdo myslí že má všechno a přitom je auto napůl rozebraný a půlka věcí chybí ))))
-> anubis: jj. Interiérovej svazek je, ale teď zas něco chybí za kabel od řj, takže není hotovo. A KLáskovi to tam už překáží, takže se odváží ke kámošovi do garáže, dokud se nesežene ten kabel...

no týjo tady se nic neděje
jak to vypadá? auto je pořád kvůli tý elektrice??...

-> TUNER: Ale dát na Škodnou kouli by taky nebylo od věci... ;)
-> petr s: Nj,ale moje auto s nim do Budějovic opravdu nejelo....

-> TUNER: Luboši, teď mi to taky došlo.
OK, tak soráč, Tunere... . 


-> TUNER: Máš to napsáno na autě
-> Skury: Jen nevim kam furt chodíš na toho zelenku....

Tak funka je v Budějkách u Kláska. Jinak "výlet" do ČB je dobrá story. ;)
Jsem si půjčil kámošovo sierru, ale něco tam blbne, takže se to pořád dusilo. Ale asi jde o nějaký teplotní čidlo, při běžný zátěži to nedělá moc často, teď to dělalo pořád. Jel se mnou Zelenka a teď byl z toho fakt na prášky. Tak jsem už v nepomuku volal kámošovi, aby z Budějek nám vyjel naproti s odtahovkou, že to jen přepojíme. Sraz v Písku. No, celou cestu 30 ve stínu, ale najednou těsně před Pískem plavák jako sviň a ještě s kroupama. Nebylo vidět na 5m. Nějak jsme dojeli do Písku, tam už svítilo sluníčko. Přepojili jsme vlek a za druhý. Jak pršelo, tak v pickupu 5cm vody, Tak jsem z tý vody vyndal budíky, řj, pár kabelů... Do Budějek to bylo už v pohodě. Přijedem ke Kláskovi, nikdo ale doma nebyl a když s ním Zelenka mluvil, tak prej ať tam auto necháme na ulici, že si ho za hodinku zatáhne do dvora sám. Tak jsme nechali auto na ulici jen tak a jeli dom.
A děkuju moc Tunerovi. Pardon za to debilní auto. :(
Jsem si půjčil kámošovo sierru, ale něco tam blbne, takže se to pořád dusilo. Ale asi jde o nějaký teplotní čidlo, při běžný zátěži to nedělá moc často, teď to dělalo pořád. Jel se mnou Zelenka a teď byl z toho fakt na prášky. Tak jsem už v nepomuku volal kámošovi, aby z Budějek nám vyjel naproti s odtahovkou, že to jen přepojíme. Sraz v Písku. No, celou cestu 30 ve stínu, ale najednou těsně před Pískem plavák jako sviň a ještě s kroupama. Nebylo vidět na 5m. Nějak jsme dojeli do Písku, tam už svítilo sluníčko. Přepojili jsme vlek a za druhý. Jak pršelo, tak v pickupu 5cm vody, Tak jsem z tý vody vyndal budíky, řj, pár kabelů... Do Budějek to bylo už v pohodě. Přijedem ke Kláskovi, nikdo ale doma nebyl a když s ním Zelenka mluvil, tak prej ať tam auto necháme na ulici, že si ho za hodinku zatáhne do dvora sám. Tak jsme nechali auto na ulici jen tak a jeli dom.

A děkuju moc Tunerovi. Pardon za to debilní auto. :(
-> TUNER: Máš to tam... :)
-> Skury: Kdyžtak mi ještě písni na email,co všechno k tomu máš,budíky,immo atd. Nebo co bude potřeba sehnat. 

To by šlo, na půl dne.
OK, seženu si odtahovku nebo auto s vlekem a jedem... Děkuji děkuji.

OK, seženu si odtahovku nebo auto s vlekem a jedem... Děkuji děkuji.

-> Skury: Jo 17...ale klidně to můžeme nechat na jindy )))))
Tak do práce klidně můžeš a vyrazíme třeba kolem 14-15 hodiny. Dřívy by to stejně asi nešlo.....
Tak do práce klidně můžeš a vyrazíme třeba kolem 14-15 hodiny. Dřívy by to stejně asi nešlo.....
-> TUNER: Jako 17.? Jsem v práci, ale klidně si vezmu dovolenou...



-> Skury: Co děláš za tejden v pátek? 

-> Tuner#2: Zatim jen přesun na severovýchod... Z Litic do garáže...
-> Skury: Tak už proběh odvoz na jih?