skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
stručná historie:
Zakoupen dědou jako nový na pořadník v roce 1988 za nějakých 70.000. V roce 1993 s ním začal jezdit můj otec. Po bouračce s kamionem částečně přestaven na 93´ ( maska, interiér, oprava, vyvaření, nastříkání, lakování).
V roce 2005 si otec koupi Oktávku a Favorita dal mě.....
popis auta:
Favorit 136L
rok výroby: 1988
barva: šedá jinovatka
najeto 99.815 Km (ke dni 10.4.2007)
dříve garážován
Motorový prostor:
46 KW s karburátorem Pierburg, bez úprav, nyní olej Cinol 15W-40
rozpěrná tyč mezi tlumičema
nová - větší řemenice na alternátor ( lepší dobíjení baterie za jízdy při nižších otáčkách)
nové svíčky Brisk 15YC, rozdělovač
nové těsnění pod hlavu (staré jaksi odešlo.. :))
nový vzduchový filtr
vyměněna asi 3/4 hadic a objímek.
oprava hydraulického sklápění předních světel
odhlučňovací sada Micra
dynamický tlumič vybrací (montoval se až od 91")
Podvozek:
ALU Kola BORBET ET 33, rozteč 4x98 + pojistné šrouby (radší..:))
Pneu Michelin 185/60 (předek), Platin Diamand ( zadek) - už jsou smetený....budou nový
Tlumiče SACHS (standart), vzadu z formana (tolik se nenaklání)
Interiér:
Sedačky, část přístrojovky,středovej panel, zadní plato, koberec a tapecírung dveří z 93´
Všechny boční okna vyměněny za kouřové z 93´
Klasickej dvojramenej volant omotanej koženou páskou + úprava řídící skříňky (stažení = přesnější řízení)..:)
Zkrácena šaltrpáka (flexou o 5 cm) + hliniková hlavice, úprava kulisy = přesnější chody.. :)
Manuální spínač vrtule za chladičem, tlačítko pod světlama na levé straně
Radio SENCOR + 2 repro ve středové konzole ( hraje hrozně......bude úprava)
osvěžovač vzduchu vanilkový ( ujíždim na něm :))
Náviny Sport na zadní pásy
páčky od blinkrů a stěračů natřeny černou barvou
Solární panel na dobíjení baterie položen na zadním platě ( lepší zimní starty, když se vůz dlouho nehejbe)
Koberečky napodlahu textil - Tunning
Páka na volant v zaparkovaném stavu .....
Kufr, úložná prostor:
celkový úklid......
gumový potah
Exteriér:
přední mlhovky ( původně byla výbava L)
po bouračce v roce 2002 nový lak původní barvy + nové boční skla
přední maska 93´
ochranné lišty na dveře
nastříkané spodky nárazníků do barvy vozu
žárovky do hlavních světel s modrým efektem
zadní spoilerové křídlo na dolní části pátých dveří
přítlaky na stěrače
nabarvené lemy zástěrek
ofuky předních oken
černé polepy středových sloupků
místo znaku škoda na zadních dveřích nalepen zajíček Playboye .. :))
linky se znakem na zpětných bočních zrcátkách v barvě vozu
lakované stěrače, přítlaky a chrániče v černé barvě
ochranná samolepka na přední kapotě
spoiler na hraně pátých dveří ( přechod střecha - kufr)
mřížky na přední mlhovky
čiré boční blinkry
nasávač vzduchu na přední kapotě
nalakování klik na dveřích
vyluxování a naleštění interiéru
a někde velmi drobná koroze :D
Opravy:
oprava kastle po bouračce
výměna obou předních poloos, čepů, manžet
oprava brzdových hadiček + ručka
výměna cívky v rozdělovači
......
Plány do budoucna:
Než problém s penězi, je problém s časem. To je samá práce, zábava, ženský, chlast......však to znáte:)))
Takže ještě uvidíme
Zakoupen dědou jako nový na pořadník v roce 1988 za nějakých 70.000. V roce 1993 s ním začal jezdit můj otec. Po bouračce s kamionem částečně přestaven na 93´ ( maska, interiér, oprava, vyvaření, nastříkání, lakování).
V roce 2005 si otec koupi Oktávku a Favorita dal mě.....
popis auta:
Favorit 136L
rok výroby: 1988
barva: šedá jinovatka
najeto 99.815 Km (ke dni 10.4.2007)
dříve garážován
Motorový prostor:
46 KW s karburátorem Pierburg, bez úprav, nyní olej Cinol 15W-40
rozpěrná tyč mezi tlumičema
nová - větší řemenice na alternátor ( lepší dobíjení baterie za jízdy při nižších otáčkách)
nové svíčky Brisk 15YC, rozdělovač
nové těsnění pod hlavu (staré jaksi odešlo.. :))
nový vzduchový filtr
vyměněna asi 3/4 hadic a objímek.
oprava hydraulického sklápění předních světel
odhlučňovací sada Micra
dynamický tlumič vybrací (montoval se až od 91")
Podvozek:
ALU Kola BORBET ET 33, rozteč 4x98 + pojistné šrouby (radší..:))
Pneu Michelin 185/60 (předek), Platin Diamand ( zadek) - už jsou smetený....budou nový
Tlumiče SACHS (standart), vzadu z formana (tolik se nenaklání)
Interiér:
Sedačky, část přístrojovky,středovej panel, zadní plato, koberec a tapecírung dveří z 93´
Všechny boční okna vyměněny za kouřové z 93´
Klasickej dvojramenej volant omotanej koženou páskou + úprava řídící skříňky (stažení = přesnější řízení)..:)
Zkrácena šaltrpáka (flexou o 5 cm) + hliniková hlavice, úprava kulisy = přesnější chody.. :)
Manuální spínač vrtule za chladičem, tlačítko pod světlama na levé straně
Radio SENCOR + 2 repro ve středové konzole ( hraje hrozně......bude úprava)
osvěžovač vzduchu vanilkový ( ujíždim na něm :))
Náviny Sport na zadní pásy
páčky od blinkrů a stěračů natřeny černou barvou
Solární panel na dobíjení baterie položen na zadním platě ( lepší zimní starty, když se vůz dlouho nehejbe)
Koberečky napodlahu textil - Tunning
Páka na volant v zaparkovaném stavu .....
Kufr, úložná prostor:
celkový úklid......
gumový potah
Exteriér:
přední mlhovky ( původně byla výbava L)
po bouračce v roce 2002 nový lak původní barvy + nové boční skla
přední maska 93´
ochranné lišty na dveře
nastříkané spodky nárazníků do barvy vozu
žárovky do hlavních světel s modrým efektem
zadní spoilerové křídlo na dolní části pátých dveří
přítlaky na stěrače
nabarvené lemy zástěrek
ofuky předních oken
černé polepy středových sloupků
místo znaku škoda na zadních dveřích nalepen zajíček Playboye .. :))
linky se znakem na zpětných bočních zrcátkách v barvě vozu
lakované stěrače, přítlaky a chrániče v černé barvě
ochranná samolepka na přední kapotě
spoiler na hraně pátých dveří ( přechod střecha - kufr)
mřížky na přední mlhovky
čiré boční blinkry
nasávač vzduchu na přední kapotě
nalakování klik na dveřích
vyluxování a naleštění interiéru
a někde velmi drobná koroze :D
Opravy:
oprava kastle po bouračce
výměna obou předních poloos, čepů, manžet
oprava brzdových hadiček + ručka
výměna cívky v rozdělovači
......
Plány do budoucna:
Než problém s penězi, je problém s časem. To je samá práce, zábava, ženský, chlast......však to znáte:)))
Takže ještě uvidíme
Ital/Favorit 136 L - komentáře:
15:36:42
12.04.2007
12.04.2007
Ital
jo jo, původně jsem měl ty návleky na předních pásech. Jenomže to bylo nepraktický, tak šly na zadní....
12:35:44
12.04.2007
12.04.2007
Labros
Koukám pásy z tajpára ;-)