Ital/Favorit 136 L Ital/Favorit 136 L

komentáře | popis | fotky | Ital | 20.05.07 23:16 | 2x v oblíbených
stručná historie:



Zakoupen dědou jako nový na pořadník v roce 1988 za nějakých 70.000. V roce 1993 s ním začal jezdit můj otec. Po bouračce s kamionem částečně přestaven na 93´ ( maska, interiér, oprava, vyvaření, nastříkání, lakování).

V roce 2005 si otec koupi Oktávku a Favorita dal mě.....



popis auta:

Favorit 136L

rok výroby: 1988

barva: šedá jinovatka

najeto 99.815 Km (ke dni 10.4.2007)

dříve garážován



Motorový prostor:

46 KW s karburátorem Pierburg, bez úprav, nyní olej Cinol 15W-40

rozpěrná tyč mezi tlumičema

nová - větší řemenice na alternátor ( lepší dobíjení baterie za jízdy při nižších otáčkách)

nové svíčky Brisk 15YC, rozdělovač

nové těsnění pod hlavu (staré jaksi odešlo.. :))

nový vzduchový filtr

vyměněna asi 3/4 hadic a objímek.

oprava hydraulického sklápění předních světel

odhlučňovací sada Micra

dynamický tlumič vybrací (montoval se až od 91")



Podvozek:

ALU Kola BORBET ET 33, rozteč 4x98 + pojistné šrouby (radší..:))

Pneu Michelin 185/60 (předek), Platin Diamand ( zadek) - už jsou smetený....budou nový

Tlumiče SACHS (standart), vzadu z formana (tolik se nenaklání)



Interiér:

Sedačky, část přístrojovky,středovej panel, zadní plato, koberec a tapecírung dveří z 93´

Všechny boční okna vyměněny za kouřové z 93´

Klasickej dvojramenej volant omotanej koženou páskou + úprava řídící skříňky (stažení = přesnější řízení)..:)

Zkrácena šaltrpáka (flexou o 5 cm) + hliniková hlavice, úprava kulisy = přesnější chody.. :)

Manuální spínač vrtule za chladičem, tlačítko pod světlama na levé straně

Radio SENCOR + 2 repro ve středové konzole ( hraje hrozně......bude úprava)

osvěžovač vzduchu vanilkový ( ujíždim na něm :))

Náviny Sport na zadní pásy

páčky od blinkrů a stěračů natřeny černou barvou

Solární panel na dobíjení baterie položen na zadním platě ( lepší zimní starty, když se vůz dlouho nehejbe)

Koberečky napodlahu textil - Tunning

Páka na volant v zaparkovaném stavu .....



Kufr, úložná prostor:

celkový úklid......

gumový potah



Exteriér:

přední mlhovky ( původně byla výbava L)

po bouračce v roce 2002 nový lak původní barvy + nové boční skla

přední maska 93´

ochranné lišty na dveře

nastříkané spodky nárazníků do barvy vozu

žárovky do hlavních světel s modrým efektem

zadní spoilerové křídlo na dolní části pátých dveří

přítlaky na stěrače

nabarvené lemy zástěrek

ofuky předních oken

černé polepy středových sloupků

místo znaku škoda na zadních dveřích nalepen zajíček Playboye .. :))

linky se znakem na zpětných bočních zrcátkách v barvě vozu

lakované stěrače, přítlaky a chrániče v černé barvě

ochranná samolepka na přední kapotě

spoiler na hraně pátých dveří ( přechod střecha - kufr)

mřížky na přední mlhovky

čiré boční blinkry

nasávač vzduchu na přední kapotě

nalakování klik na dveřích

vyluxování a naleštění interiéru

a někde velmi drobná koroze :D



Opravy:

oprava kastle po bouračce

výměna obou předních poloos, čepů, manžet

oprava brzdových hadiček + ručka

výměna cívky v rozdělovači

......



Plány do budoucna:



Než problém s penězi, je problém s časem. To je samá práce, zábava, ženský, chlast......však to znáte:)))

Takže ještě uvidíme



Ital/Favorit 136 L - komentáře:

15:36:42
12.04.2007
Ital
jo jo, původně jsem měl ty návleky na předních pásech. Jenomže to bylo nepraktický, tak šly na zadní.... 6
12:35:44
12.04.2007
Labros
Koukám pásy z tajpára ;-)
Extreme Tyres