skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
__________________________
__________________________
_
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
neštěstí r.1990 - komentáře:
krasna praca drzim palce
už si urobil dost roboty,ale vela roboty ta čaká ešte, držím palce s opravou favorita
nech sa darý



verim ze z toho jeste bude krasny facko

-> RON: asi sem to čekal horší :-)
podle fotek bych nerekl, ze je ta kastle az tak moc spatna, urcite se podari vyvarit
drzim palec se skladanim

-> Pavel P..: děkuji děkuji, bojím se ale, že štěstí nebude hlavní faktor, který ovlivní výsledek :))
( pro začátek bude zásadní um klempíru :-) )
( pro začátek bude zásadní um klempíru :-) )
-> krup: pak teda přeju hodně štěstí při oživování

-> Pavel P..: to je dvojsečné tvrzení, ono "bez práce" by to určitě nebylo :-)
+ vin trampoty
+ už by to nebylo "to moje auto" ..
.. no asi sem magor a možná si to budu časem vyčítat, ale zatím jsem na 80% rozhodnutej zachovat původní karoserii ..
+ vin trampoty
+ už by to nebylo "to moje auto" ..
.. no asi sem magor a možná si to budu časem vyčítat, ale zatím jsem na 80% rozhodnutej zachovat původní karoserii ..
pěkná rezatina.... měl si se ujmout tý nový kastle a měl bys to bez práce.

-> PemaR: ja ty mysliš kanál
řeknu hned, ne? :-))

Mam namysli tu v garazi 

-> PemaR: kterou přesně mysliš, je jich tam vic jak dost :-))
-> Kaci: nu, díky, ovšem zatím se není proč pozastavovat, je to jen rozebraná orezlá mrcha ..
-> Kaci: nu, díky, ovšem zatím se není proč pozastavovat, je to jen rozebraná orezlá mrcha ..
S tou dirou v podlaze si mi nasadil brouka do hlavy 

-> krup: super práce, co dodat!!!
-> Pavel P..: To je Hanz Sebastian, muj vycpanej kamarád :o))
-> krup: co ti to tam sedí za ptáka v tý garáži?

-> matoo: já tě dám puklice 

-> krup: nejake biele puklice na tom poslednom obrazku,ne:D
-> lakky: seriovej favorit 


