
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
__________________________
__________________________
_
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
konečně jsem se dokopal k nafocení klícky, tedy : lukr.rajce.idnes.cz/Skoda _Favorit_-_ram_MTX_-_Metal ex
_________________________ __________________________ __
" Žluté neštěstí roku 1990 "
Historie tohohle vozu se začla psát 30.5.1990 .. je to 136L, takže 46KW .. k předchozí majitelce se dostal podle dochovaných fotek v celkem pěknym stavu, ta ho ale dva roky užívala stylem " dokud to jede, tak to jede.. " . Ke mě se dostal před prázdninama 2006 v docela zuboženym stavu.. ( favoweb.skoda110r.cz )
Toho času byl i "provizorně" vyvařen - měl dojezdit dvě STK a tradá pod lis.. jak to ale bývá, věc spotřební stala se zálibou a záliba stala se "smyslem života" :-)) .. Po asi dvouletém užívání - na sklonku STK - ho vystřídala felda a favoritek se přestěhoval do garáže a začal sem si hrát :-) Zatím, potupně přiznávám, jsme stále ve stádiu odstrojeného skeletu, který se už nemůže dočkat vyvaření..
Plány žádné nejsou, bylo už několik variant budoucí podoby, ale ani jedna mě nepřesvědčila ..
zatím vím, že bude :
- barva origo žlutá pastel
- dělená křížová 6JX13R 4x98
- zevnějšek mimo kol plně seriový - tedy r90
- 1400cm3
- HP sporting
váhám:
- obarvičkovat podvozek ( pokud ano, tak celkem asi 4 odstíny od bílé do šedé v kombinaci s černou.. )
- šroubovaný rám
- interiér serie/kůže/flock popř. kombinace daných
něco málo dalších fotek z očisty karoserie : lukr.rajce.idnes.cz/Zlute _nestesti_-_zacatek
Scháním:
- nejeteou převodovku ( 3,9 )
- nejeté přední brzdiče, těhlice, štíty atp.
- hnědé komponenty interiéru ( pokud nové, beru vše )
- nové zdaní plato ( LS 90 )
- jakékoli dobové dokumenty kde je zachycená žlutá pastel 90
- novou stropnici
- nejetej blok 781.136 bez vyraženého čísla (Vyřešeno)
- nové plexi budíků bez otáčkoměru (Vyřešeno)
- hnědej zámek kastliku se zámečkem a kličkem (Vyřešeno)
Na cenách se určitě dohodneme :-)
neštěstí r.1990 - komentáře:
-> krup: nn tuzexové mi daly shánění, a nakonec sem si je oddělal od jednoho maníka za krabku retek 

paráda vypadá fajnově 

jestli je chceš tak se ozvi 732 479 158 a nebo se stav zitra kolem 3.
křupe mám doma nějaky dveře na fágo a nerezavy včechny kromě LZ a kufrovech
-> Xmax88: tak do těhle míst ješně "nikdo nešáhnul" no :-( .. dveře se pochop. seženou jiné, stejně tak kapota, resp. chybí kapota a mimo řidičovy zadni eště šecky tři dveře
( neviš o nečem?
)


kolikrat uz jsi tu podlahu proboha opravoval??? ted aspon po treti, jsi blazen, a kdyz budes lakovat, tak sezen novy dvere a tak, ti ta koroze pekne leze jsem videl 

Pekny facko:-)
-> tomaso435: nemám, neni třeba :-)
křupíku, ty máš ty alu zapsaný v TP ??? 

-> buran: Děékuji
, taky to nemáš uplně marny 


je to fakt krása to se musi uznat

-> Xmax88: ty seš taky lama
.. šak uvidime, jak dlouho to vydrži 


no mrknul jsem se na ty fotky na tom odkazu, ta podlaha byla vyvarena a pritom vypadala jako nevyvarena 

-> Xmax88: nee, enem "pár direk" .. 

to ma vymenenou celou cast podlahy? 

-> bitmap: v mistě kde se spojuje přička mezi motorem a interirem s podlahou .. je to těsně v u uloženi ramene.. ( v té galerce - viz. víše sem ti to namaloval
) .. na tech fotkcáh to nevypadá, ale když se zapáčilo ramenem, tak to byl docela zajimavej pohled
.. právě sem si toho nevšim, bo jezdim jednu nohu opřenou o plny a druhou kdesi.. , a jak sem se vracel z te prohidky, tak sem nechal pro zajimavost nohu jakoby pod spojkovym pedálem a zajimavě to tam vybrovalo 



Krupiku, nemel bys foto ty praskly podlahy za ramenama?
xmax . to by to ale nesmělo byt vařeny jak od prasat, že ..
.. eletrika bude podle všeho z vločky


to křup: HA, a je to, uz je z tebe tuner :D seriovka to muze byt i po vyvareni ;-) to je pouze renovace :) ale dalsi doplnky co v dobe vyroby nebyly tak to uz je navic :) ale jen do toho
PS: z ceho bude ta elektrika?

PS: z ceho bude ta elektrika?
