skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podvozek: sériový, jen v předu seřezané pružiny o 1,5 otáčky, zadek o půl otáčky, přední ramena vyztužené čtverkou pásovinou+ celá náprvnice provařená, přední nosníky provařené, šusplech z dvojky plechu
Motor: favorit o milimetr stáhlá hlava, 280 vačka, odlehčený setrvák a řemenice, žigulácký karbec
karosérie: zavařené zadní kliky a přední kapota, šrubovací rám zatím nedodělaný ale příští rok už by mohl byt
palubka felície, sportovní sedačky,
časem bude podrobnější popis, furt na tom něco dělám, budou novinky
Motor: favorit o milimetr stáhlá hlava, 280 vačka, odlehčený setrvák a řemenice, žigulácký karbec
karosérie: zavařené zadní kliky a přední kapota, šrubovací rám zatím nedodělaný ale příští rok už by mohl byt
palubka felície, sportovní sedačky,
časem bude podrobnější popis, furt na tom něco dělám, budou novinky
Volodic/ fácko - komentáře:
22:20:51
22.02.2007
22.02.2007
Dom
znám to auto z Valašky a Zlechova a na rohlíky to opravdu není...
18:50:07
22.02.2007
22.02.2007
Suchos
Dodej popisek...Jinak pěkný,ta přední kapota je hustá...S tim jezdíš vrchy,nebo něco? nebo jen pro rohliky...
14:40:14
21.02.2007
21.02.2007
Rabbit Kyjov
mno co ten sterac se ti libi takhle postaveny ?
19:40:45
20.02.2007
20.02.2007
Havliscv - zrušená registrace
Nějakej popis bude